Gå til innhold

har du noen klokker som du faktisk selv måtte stille til sommertid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eldste bilen, den er feil 6mnd i året 😂 Og et veggur arvet av besteforeldre, det stilles aldri. 

Stekeovnene er på wifi. 

Anonymkode: 29379...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (12 timer siden):

vekkerklokken min som er min reddende jævel om morningen. 

Fantastisk, nå skal min vekkerklokke også få nytt navn 👿🕰️

Anonymkode: 440b5...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må stille den som henger på kjøkkenveggen (analog), komfyren, vekkerklokka, og den i bilen (må huke av for sommertid). 

Anonymkode: a9932...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tre. Bilen, vekkerklokke (nødklokke om jeg ikke våkner av mobilen) og en som henger på veggen på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen klokker som må stilles, ja.

• En av to vekkeklokker
  • Mikrobølgeovn
  • Stekeovn
  • Armbåndsur(Nei, jeg har ikke smartklokke)
  • Værstasjon
  • Bil nummer 1
  • Bil nummer 2
  • Traktor nummer 1
  • Traktor nummer 2
  • Traktor nummer 3
  • Skurtresker(Radio)
  • Gravemaskin(Radio)
  • Ventilasjonsanlegg
  • Gjøkur
  • Gammel opptrekkbar bordklokke
  • Gulvur fra 1800-tallet

Anonymkode: 84efd...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk flere klokker som jeg må stille. Fire stykker. Tre av de fire skulle i utgangspunktet ta inn radiosignaler og stille seg selv faktisk, men de gjør det ikke når de skal, så jeg må stille dem manuelt.

Det er digitale klokker i fire ulike rom, blant annet en radiovekkerklokke på soverommet. Jeg liker å bare ligge godt under dyna og uten å løfte hodet fra puten, kunne se hva klokken er. Bare gløtte på øyet uten å måtte strekke ut armen og fomle etter mobilen i mørket, for å kunne se hva klokka er.

Den fjerde klokken jeg har, på kjøkkenet, går på batteri, og den hadde mirakuløst nok lest radiosignalene og stilt seg selv perfekt, så der slapp jeg å stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Stekeovnen, mikrobølgeovnen og alle armbåndsurene mine. Jeg har ingen interesse av smartklokker, så jeg har bare analoge armbåndsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ett år jeg glemte stilleklokka på veggen hang det en STOR og GUL post-it på den en morgen og på den sto det "viser feil tid" :D det var det yngste barnet som hadde kommet for sent på skolen fordi barent brukte veggklokka og ikke klokka på armen eller tlf :P så heller enn å stille klokka var løsningen en post-it lapp (som den ansvarlige forelderen jeg er lot jeg den henge resten av uka) 

Anonymkode: db01f...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette motviser vel argumentet "ingen har vel klokker de må stille manuelt lenger" !!

Anonymkode: a4cea...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...