SPOCA Skrevet tirsdag kl 08:56 #61 Del Skrevet tirsdag kl 08:56 Ja, to stykker; en på soverommet og en på ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:28 #62 Del Skrevet tirsdag kl 09:28 Bilen og komfyren må vi stille manuelt. Anonymkode: 40945...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:31 #63 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 Den eldste bilen, den er feil 6mnd i året 😂 Og et veggur arvet av besteforeldre, det stilles aldri. Stekeovnene er på wifi. Anonymkode: 29379...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:34 #64 Del Skrevet tirsdag kl 09:34 Komfyren og bilen. Begge er vel mer enn tjue år gamle. Anonymkode: b14ab...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:14 #65 Del Skrevet tirsdag kl 10:14 skreppamedleppa skrev (12 timer siden): vekkerklokken min som er min reddende jævel om morningen. Fantastisk, nå skal min vekkerklokke også få nytt navn 👿🕰️ Anonymkode: 440b5...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 10:20 #66 Del Skrevet tirsdag kl 10:20 To i huset og en på armen. Den på armen må jeg også trekke hver tredje dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:24 #67 Del Skrevet tirsdag kl 10:24 Må stille den som henger på kjøkkenveggen (analog), komfyren, vekkerklokka, og den i bilen (må huke av for sommertid). Anonymkode: a9932...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet tirsdag kl 19:17 #68 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Ja, tre. Bilen, vekkerklokke (nødklokke om jeg ikke våkner av mobilen) og en som henger på veggen på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:20 #69 Del Skrevet tirsdag kl 19:20 Ja klokka i bilen samt noen gamle Veggur etter oldefar bestefar osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:27 #70 Del Skrevet tirsdag kl 19:27 Har noen klokker som må stilles, ja. En av to vekkeklokker Mikrobølgeovn Stekeovn Armbåndsur(Nei, jeg har ikke smartklokke) Værstasjon Bil nummer 1 Bil nummer 2 Traktor nummer 1 Traktor nummer 2 Traktor nummer 3 Skurtresker(Radio) Gravemaskin(Radio) Ventilasjonsanlegg Gjøkur Gammel opptrekkbar bordklokke Gulvur fra 1800-tallet Anonymkode: 84efd...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 11:45 #71 Del Skrevet onsdag kl 11:45 Jeg har faktisk flere klokker som jeg må stille. Fire stykker. Tre av de fire skulle i utgangspunktet ta inn radiosignaler og stille seg selv faktisk, men de gjør det ikke når de skal, så jeg må stille dem manuelt. Det er digitale klokker i fire ulike rom, blant annet en radiovekkerklokke på soverommet. Jeg liker å bare ligge godt under dyna og uten å løfte hodet fra puten, kunne se hva klokken er. Bare gløtte på øyet uten å måtte strekke ut armen og fomle etter mobilen i mørket, for å kunne se hva klokka er. Den fjerde klokken jeg har, på kjøkkenet, går på batteri, og den hadde mirakuløst nok lest radiosignalene og stilt seg selv perfekt, så der slapp jeg å stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet onsdag kl 11:49 #72 Del Skrevet onsdag kl 11:49 i 2 biler-stuen- hobbyrom- gang-verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet onsdag kl 11:52 #73 Del Skrevet onsdag kl 11:52 Jepp. Stekeovnen, mikrobølgeovnen og alle armbåndsurene mine. Jeg har ingen interesse av smartklokker, så jeg har bare analoge armbåndsur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet onsdag kl 11:53 #74 Del Skrevet onsdag kl 11:53 Ja, en veggklokke(som ennå ikke er stilt) og vekkeklokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:54 #75 Del Skrevet onsdag kl 11:54 Ja. Veggklokke i stua. Anonymkode: 4762b...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:56 #76 Del Skrevet onsdag kl 11:56 ett år jeg glemte stilleklokka på veggen hang det en STOR og GUL post-it på den en morgen og på den sto det "viser feil tid" det var det yngste barnet som hadde kommet for sent på skolen fordi barent brukte veggklokka og ikke klokka på armen eller tlf så heller enn å stille klokka var løsningen en post-it lapp (som den ansvarlige forelderen jeg er lot jeg den henge resten av uka) Anonymkode: db01f...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:03 #77 Del Skrevet onsdag kl 12:03 Dette motviser vel argumentet "ingen har vel klokker de må stille manuelt lenger" !! Anonymkode: a4cea...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå