AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:56 #41 Del Skrevet mandag kl 20:56 Mardina skrev (Akkurat nå): Jepp, 3 stk. En på soverommet, en på stua og en på gjesterommet/kontoret 😊 På pc og mobil stiller det seg selv. Men jeg synes også at dette sommertid/vintertid bare er noe tull... 🤔 Det synes folk hvert år, to ganger i året. Og så blir det glemt. Det er akkurat som når folk er enige på første nyttårsdag at det igrunnen er synd at folk må miste synet hvert år pga at fylliker får leke med sprengstoff. Anonymkode: 440b5...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet mandag kl 20:56 #42 Del Skrevet mandag kl 20:56 Mikrobølgeovnen og komfyren. Resten går av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:57 #43 Del Skrevet mandag kl 20:57 Ja, henger ei gammel klokke på veggen i gangen. Og det slår meg at jeg faktisk ikke har sjekket ovnene 🙈 Anonymkode: a9c84...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet mandag kl 20:59 #44 Del Skrevet mandag kl 20:59 komfyren, bilen og en på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet mandag kl 21:01 #45 Del Skrevet mandag kl 21:01 3. To bordklokker som vi har på hhv. stua og badet, og den på komfyren. Syns det er gøy og forstår meg ikke på de som lar vær! Tenker hver gang vi må stille klokka at jeg skulle hatt en bigeskjeft med å reise rundt og stille klokker for folk som ikke gidder, men det har bare blitt med tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:01 #46 Del Skrevet mandag kl 21:01 I 🚗 Anonymkode: 98ba1...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet mandag kl 21:03 #47 Del Skrevet mandag kl 21:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg har faktisk ikke én eneste. Jeg våkna på søndag og alle klokkene var over på sommertid uten at jeg måtte intervenere. Vi går jo også i den retningen at klokkene stiller seg selv. At man har kontrollen over det selv er vel noe som er utdøende. Tanken slo meg idag: Forestill deg at vi lever i et samfunn hvor alle klokkene stilte seg selv. Tenk deg så videre at KI begynner å kødde med oss: Klokkene stille plutselig to timer fram eller tilbake over natta og folk bilr helt døgnville fordi de ikke lenger vet hva klokka egentlig er 😂 Har vi noen gode forfattere her inne? Det kunne jo blitt en god sci-fi roman 😄 Anonymkode: f4067...633 Ingen av mine ur, med unntak av tiden som mine Apple-produkter viser, stiller seg selv. Slik er det og slik blir det. Alle åtte armbåndsur stillt manuelt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:04 #48 Del Skrevet mandag kl 21:04 Ja, mikroen Anonymkode: deea5...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:08 #49 Del Skrevet mandag kl 21:08 Må stille en del klokker manuelt hos oss… stekeovn og mikro (enda de er 2022 modeller), klokka på rommet vårt og barna sine rom, veggklokka i stua og klokka i bilen (som er 2024 modell), armbåndsur… kun klokka på mobilene, pc og iPader som stilles automatisk. Anonymkode: d64f2...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:15 #50 Del Skrevet mandag kl 21:15 Jeg må manuelt stille klokken på både mikroen, komfyren, en veggklokke, bilen og den elektriske rullestolen. Anonymkode: c1fc1...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet mandag kl 21:27 #51 Del Skrevet mandag kl 21:27 Stekeovn og mikro må stilles, selv om de er ganske nye og digitale ellers… et par interiørklokker pluss vekkeklokka til junior. De analoge armbåndsurene bruker jeg aldri, så de ligger lagret med hvilken enn tid de har 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet mandag kl 21:30 #52 Del Skrevet mandag kl 21:30 (endret) Nei. Har ikke stilt noen. Mobilen rettet seg selv. Varmepumpa ble rett tid igjen nå tror jeg. Gadd ikke stille den når vi stilte klokka tilbake i høst. Klokka på varmepumpa er ikke den jeg ser på. Ser klokka på mobilen jeg. Bilen retter seg selv tror jeg (tesla). Har ikke lagt merke til det, men regner med den retter seg selv. Mikroen har jeg ikke lagt merke til. Det scenarioet om at KI hadde begynt å kødde med tida høres skummelt ut. Det hadde blitt kaos. Hadde vært en kul historie å skrive om, eller lagd en film om det😂 Endret mandag kl 21:31 av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet mandag kl 21:41 #53 Del Skrevet mandag kl 21:41 Klokken på kaffetrakter Wake up light vekkerklokken Og den analoge " bjelle" vekkerklokken min som er min reddende jævel om morningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #54 Del Skrevet mandag kl 21:48 Veggklokke i stua, 2 vekkerklokker, i begge bilene, på komfyren, microen, blodsukkerapparatet og insulinpumpa. Anonymkode: 99c5d...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #55 Del Skrevet mandag kl 21:48 Jeg må stille alle klokkene, bortsett fra mobilen. Komfyren, microen, bilen, vekkerklokke med batteri på nattbordet, veggklokke i stua og på kontoret på jobb. Anonymkode: dfefe...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:31 #56 Del Skrevet tirsdag kl 04:31 Klokka i bilen må stilles manuelt. Anonymkode: 65524...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:36 #57 Del Skrevet tirsdag kl 04:36 Kaffetrakter, bilen og stekovnen. Anonymkode: 1311a...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet tirsdag kl 08:02 #58 Del Skrevet tirsdag kl 08:02 Komfyr klokka må vi stille manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:18 #59 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 komfyr, mikro, veggur, bilen Anonymkode: db01f...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:22 #60 Del Skrevet tirsdag kl 08:22 Ja, den på stekeovnen. Alle andre klokker stilte seg selv. Anonymkode: afa89...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå