AnonymBruker Skrevet 1. april #62 Skrevet 1. april Bilen og komfyren må vi stille manuelt. Anonymkode: 40945...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. april #63 Skrevet 1. april Den eldste bilen, den er feil 6mnd i året 😂 Og et veggur arvet av besteforeldre, det stilles aldri. Stekeovnene er på wifi. Anonymkode: 29379...ed0
AnonymBruker Skrevet 1. april #64 Skrevet 1. april Komfyren og bilen. Begge er vel mer enn tjue år gamle. Anonymkode: b14ab...6a9
AnonymBruker Skrevet 1. april #65 Skrevet 1. april skreppamedleppa skrev (12 timer siden): vekkerklokken min som er min reddende jævel om morningen. Fantastisk, nå skal min vekkerklokke også få nytt navn 👿🕰️ Anonymkode: 440b5...693
Doris Becker Skrevet 1. april #66 Skrevet 1. april To i huset og en på armen. Den på armen må jeg også trekke hver tredje dag!
AnonymBruker Skrevet 1. april #67 Skrevet 1. april Må stille den som henger på kjøkkenveggen (analog), komfyren, vekkerklokka, og den i bilen (må huke av for sommertid). Anonymkode: a9932...9a7
Maia70 Skrevet 1. april #68 Skrevet 1. april Ja, tre. Bilen, vekkerklokke (nødklokke om jeg ikke våkner av mobilen) og en som henger på veggen på kjøkkenet.
Maskinfører Skrevet 1. april #69 Skrevet 1. april Ja klokka i bilen samt noen gamle Veggur etter oldefar bestefar osv osv
AnonymBruker Skrevet 1. april #70 Skrevet 1. april Har noen klokker som må stilles, ja. En av to vekkeklokker Mikrobølgeovn Stekeovn Armbåndsur(Nei, jeg har ikke smartklokke) Værstasjon Bil nummer 1 Bil nummer 2 Traktor nummer 1 Traktor nummer 2 Traktor nummer 3 Skurtresker(Radio) Gravemaskin(Radio) Ventilasjonsanlegg Gjøkur Gammel opptrekkbar bordklokke Gulvur fra 1800-tallet Anonymkode: 84efd...c5a 1
Million Skrevet 2. april #71 Skrevet 2. april Jeg har faktisk flere klokker som jeg må stille. Fire stykker. Tre av de fire skulle i utgangspunktet ta inn radiosignaler og stille seg selv faktisk, men de gjør det ikke når de skal, så jeg må stille dem manuelt. Det er digitale klokker i fire ulike rom, blant annet en radiovekkerklokke på soverommet. Jeg liker å bare ligge godt under dyna og uten å løfte hodet fra puten, kunne se hva klokken er. Bare gløtte på øyet uten å måtte strekke ut armen og fomle etter mobilen i mørket, for å kunne se hva klokka er. Den fjerde klokken jeg har, på kjøkkenet, går på batteri, og den hadde mirakuløst nok lest radiosignalene og stilt seg selv perfekt, så der slapp jeg å stille.
Grønnastar Skrevet 2. april #73 Skrevet 2. april Jepp. Stekeovnen, mikrobølgeovnen og alle armbåndsurene mine. Jeg har ingen interesse av smartklokker, så jeg har bare analoge armbåndsur.
Hololo Skrevet 2. april #74 Skrevet 2. april Ja, en veggklokke(som ennå ikke er stilt) og vekkeklokka
AnonymBruker Skrevet 2. april #76 Skrevet 2. april ett år jeg glemte stilleklokka på veggen hang det en STOR og GUL post-it på den en morgen og på den sto det "viser feil tid" det var det yngste barnet som hadde kommet for sent på skolen fordi barent brukte veggklokka og ikke klokka på armen eller tlf så heller enn å stille klokka var løsningen en post-it lapp (som den ansvarlige forelderen jeg er lot jeg den henge resten av uka) Anonymkode: db01f...39f
AnonymBruker Skrevet 2. april #77 Skrevet 2. april Dette motviser vel argumentet "ingen har vel klokker de må stille manuelt lenger" !! Anonymkode: a4cea...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå