AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Vi liker begge to å gå på konserter. I det siste har jeg blitt invitert med på noen konserter av 2 menn uavhengig av hverandre. Da venninnen min fikk vite om dette fikk rett og slett kjeft av henne for ikke å ha spurt henne..Jeg ble ganske sjokkert fordi jeg aldri har reagert på samme måte når hun har vært på show o.l med venninner. Men da sier hun rett ut at hun hadde ikke reagert om det var venninner jeg dro på konsert med. Det er annerledes så lenge det er med menn , da ville hun vært med, og mener det er egoistisk av meg å ikke inkludere henne..Altså, er dette normalt å reagere på? Jeg ble ganske sjokkert..Hun er tross alt 50 ! Anonymkode: fc15b...400 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Snabeltann skrev (2 minutter siden): ??? Treningsturer?🤔 Anonymkode: fc15b...400
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Mente konserter i overskriften Anonymkode: fc15b...400
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Høres rart ut å ville være med deg på date Anonymkode: ac81a...f2b 2 1
Snabeltann Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Oki, tenker at om man blir bedt med på konsert så er det kanskje han som betaler billetten - altså om venninna di vil med, så må hun nesten kjøpe seg billett? Du kommer jo ikke i en «to-for-en-ordning» der han, hvis han vil date deg, også må legge ut for anstanden din (henne). Det gir ikke mening, får du si til henne.
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Ho høres ikke normal ut på en flekk? Veldig snålt Anonymkode: 266db...e81 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars Typisk norsk voksen kvinne-mentalitet. Skal mer til for å gjøre meg overrasket. Anonymkode: bd6ce...0e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå