Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg innvilget min ufør med ung ufør. Spørsmålet er da, jeg har lest at man kan ha ung ufør tilleg på de årene man har gått på AAP og få det tilbakebetalt dersom man har fått innvilger ung ufør. Hva kan etterbetales. Fikk innvilget ufør tilbake fra oktober 2023… 

Anonymkode: 67abc...96d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ung ufør tillegget på AAP ble avviklet i 2020. Så du får ikke etterbetalt noe, for det er ikke UU tillegg på AAP lengre. 

Anonymkode: aae82...56e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må da altså ha hatt AAP før 2020, og det kommer an på om du i det hele tatt ville ha kvalifisert for UU tillegget på AAP den gang. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du må da altså ha hatt AAP før 2020, og det kommer an på om du i det hele tatt ville ha kvalifisert for UU tillegget på AAP den gang. 

Ja begrunte på aap i 2020

AnonymBruker
Skrevet
haarklype skrev (1 minutt siden):

Ja begrunte på aap i 2020

Da er det ingen etterbetaling. For det ble avviklet i januar eller februar 2020. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag fikk jeg innvilget min ufør med ung ufør. Spørsmålet er da, jeg har lest at man kan ha ung ufør tilleg på de årene man har gått på AAP og få det tilbakebetalt dersom man har fått innvilger ung ufør. Hva kan etterbetales. Fikk innvilget ufør tilbake fra oktober 2023… 

Anonymkode: 67abc...96d

Høyre og FrP sørget for at du ikke skal få noe etterbetalt, gjeldende fra 1.februar 2020. 

Håper du husker hvem som tok fra deg disse rettighetene - og pengene - når vi nærmer oss mandag, 8.september da det er Stortingsvalg, med forhåndsstemming som starter i mange kommuner allerede fra august. 

Husk også at ifølge Høyre og FrP skal du egentlig ikke kunne få ufør i det hele tatt før du er et sted mellom 30 år (Høyre) og 40 år (FrP). 

Og så har du de to små bikkjene, det borgerlige Venstre og KrF som støtter Høyre og FrP i det meste. 

Anonymkode: 1cb35...001

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...