Gå til innhold

Velge nyanse, Garnier nutrisse hårfarge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg skal farge etterveksten min nå og har bestemt meg for å prøve Garnier Nutrisse. Jeg ønsker en nyanse som blir lys brun da dette er den nyansen jeg har i resten av håret. Er det slik at butikkfarge blir mørkere enn det som står på pakken? Hvilken nyanse skal jeg velge? Det står mellom 6 mørk blond og 5 lys brun. Noen med erfaring?

Anonymkode: a7220...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Velg en nyanse lysere, det gjør jeg. Er ellers veldig fornøyd da 😃

Anonymkode: 7acd4...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler at du prøver gloss farge i stedet for permanent!!!

Det skader mindre på håret, det dekker grå hår bedre (ikke at det er relevant for din del nødvendigvis), det vaskes ut veldig gradvis og innen det er er ute, er det uansett på tide å ta etterveksten nok en gang uansett. De er billigere også.

Jeg brukte lenge permanent farge men det ble et sant helvete fordi det ble mørkere og mørkere etterhvert og endte med flere ulike nyanser i rare linjer fordi jeg kun tok ettervektsen... og måtte gå mørkere for å få det jevnt over.

Anonymkode: 77afa...f54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Velg en nyanse lysere, det gjør jeg. Er ellers veldig fornøyd da 😃

Anonymkode: 7acd4...af7

Takk for tips😊

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler at du prøver gloss farge i stedet for permanent!!!

Det skader mindre på håret, det dekker grå hår bedre (ikke at det er relevant for din del nødvendigvis), det vaskes ut veldig gradvis og innen det er er ute, er det uansett på tide å ta etterveksten nok en gang uansett. De er billigere også.

Jeg brukte lenge permanent farge men det ble et sant helvete fordi det ble mørkere og mørkere etterhvert og endte med flere ulike nyanser i rare linjer fordi jeg kun tok ettervektsen... og måtte gå mørkere for å få det jevnt over.

Anonymkode: 77afa...f54

Takk for tips, skal se på gloss også😊

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...