AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Jeg føler meg ganske "psykopat", men det at min venninne blir misunnelig fordi jeg har gått ned i vekt er noe av det som motiverer meg mest til å trene. En av grunnene til dette er at hun gikk en del ned i vekt for noen år siden pga sykdom og da skulle hun virkelig "gni inn" det at hun hadde blitt tynn med å kle seg i kjempestramme klær og kle seg veldig lettkledd foran samboeren min 😅 Skjønner jo hvor barnslig dette høres ut, men om det gir meg motivasjon så er det vel ikke så nøye hvor motivasjonen kommer fra? Dette er såklart noe jeg holder for meg selv 😅😅 Har dere noe kanskje litt spesielt dere bruker som motivasjon til trening og kosthold? Anonymkode: 5b789...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Jeg synes det er litt gøy å gå med klær som markerer den smale midjen min når jeg vet at det irriterer fettaktivister. Anonymkode: 1a4cb...09b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Jeg må innrømme at jeg synes det virker en smule paranoid å tro at andre bruker kroppsnære klær bare for å "gni det inn". De fleste kler seg i det de synes er fine i, ikke for å plage andre. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Jeg pleier å bruke andres irritasjon over at jeg liker å trene som motivasjon. Synes det er så teit. La meg få like det jeg vil, jeg liker å pine meg gjennom tunge økter og være svett. Ikke mitt problem at andre nesten ikke gidder. Anonymkode: 11fd9...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Det er det idrettsutøvere gjør. Når andre buer på deg, kan du snu dette til å motivere deg. Det er ikke noe galt i å tenke det inni deg. Men bare ikke være direkte blærete mot de andre da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Del Skrevet 2. april Dere høres ut som skikkelig gode "venninner", begge to! Men altså: bruk hva du vil som motivasjon, så lenge det funker for deg og så lenge det ikke går ut over noen. Anonymkode: f8143...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 2. april #7 Del Skrevet 2. april Vekt er ikke motivasjon for meg, men syntes det er motiverende at jeg i dag er sterkere enn jeg var da jeg var 25 og hadde en lik om ikke mer treningsmengde enn jeg har idag. Jeg har bedre kunnskap om trening, mat og hvile noe som gjør at jeg kan løfte mer og bedre. Og jeg ser ikke så halvgærn ut for alderen heller, klart det er motiverende for å fortsette. Bruk nå bare den motivasjonen du har, uansett hva det er, viktigste er å holde seg frisk og sunn (og komme seg på trening🤪) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Del Skrevet 2. april Jeg er 44 og har sixpack. Viser den glatt frem med en liten croptop. Haters gonna hate. Anonymkode: 6d89d...5ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:07 #9 Del Skrevet søndag kl 10:07 Ja, dette høres ut som et sunt vennskap. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan konkludere med at hun med vilje viste seg frem for samboeren din spesifikt? Kanskje du var mer plaget av misunnelse? Anonymkode: a5a7d...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:24 #10 Del Skrevet søndag kl 15:24 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 23.03): Jeg er 44 og har sixpack. Viser den glatt frem med en liten croptop. Haters gonna hate. Anonymkode: 6d89d...5ef Hvor bruker du det? Jeg har også sixpack men jeg føler folk ser ned på menn i croptop. Anonymkode: 253e1...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå