Soft mann Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars (endret) Eg er kanskje litt spesiell, men eg ønsker ikke å gå til mannlig urolog. Vet dette kanskje er spesielt. Når eg tok opp dette med min urolog så sa hun at eg var langt fra alene om det. det som er problemet er at det er bare 8-10 kvinnelige urologer å fler av dei er godt voksne 60 år+. Eg er redd for at dei går av med pensjon å rekruttering ser litt liten ut. er ikke dette en utdanning som interessere damer? Endret 31. mars av Soft mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Omg, så du må ha en kvinne mellom 20 og 40. Grow up. Anonymkode: 64965...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 31. mars Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omg, så du må ha en kvinne mellom 20 og 40. Grow up. Anonymkode: 64965...85d Nei absolutt ikke det eg mente. Men dei går snart av med pensjon. Min urolog er 67 og en fantastisk urolog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå