AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Hei jeg har bestilt 8 dages tur Italia.hotellet er blokket enda men ser på. Vi lander i Roma og ønsker å være 3 dager , så videre til Venezia to dager og i Milano resten av dagene . Retur til hjem er fra Milan. Jeg trenger tips fra de som kjenner Italia mest. Anonymkode: 0d22b...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Hva med ballongtur? Anonymkode: 65354...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Når er dere i Roma? Det er litt vesentlig for juli og august er virkelig varme der og ikke en tid de fleste ønsker å gå mye. Anonymkode: 7dd89...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei jeg har bestilt 8 dages tur Italia.hotellet er blokket enda men ser på. Vi lander i Roma og ønsker å være 3 dager , så videre til Venezia to dager og i Milano resten av dagene . Retur til hjem er fra Milan. Jeg trenger tips fra de som kjenner Italia mest. Anonymkode: 0d22b...436 Jeg synes dere prøver å skvise inn for mye på kort tid. Tar dere bort ankomst/avreisedag har dere 6 dager til disposisjon. Hadde maks delt turen på to byer. Det forsvinner veldig mye tid til reising. Togturen mellom hver av byene er jo på ca 3 - 4,5 timer, i tillegg kommer transport til/fra togstasjon, inn/utsjekk på hotell. Om dere absolutt skal besøke tre byer hadde jeg valgt Firenze over Venezia da Firenze ligger omtrent midt mellom Roma og Milano. Anonymkode: fe1b4...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå