AnonymBruker Skrevet 31. mars #21 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan barn behandler deg når de ikke lenger trenger deg, speiler hvordan du behandlet dem da de trengte deg som mest. Anonymkode: 6dc16...1be Har bestandig stilt opp for barna når de har hatt behov for det,og har voktet meg vel for ikkje behandle dem urettferdig. Virker som mange barn har eit større forventningspress overfor sine foreldre en tidligere. Anonymkode: 2e1ea...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. mars #22 Del Skrevet 31. mars Det er aldri for sent å bygge bånd til mennesker. Hva og hvordan handler om ditt liv. God bedring etter operasjonen! Jeg lå alene og nyoperert i ei umøbelert leilighet i en by hvor jeg ikke kjente noen midt under Coronaen. For å ha mat spurte jeg en kjenning i en annen by om hjelp. Hun kjørte hele veien hit og handlet for meg. I mitt liv har jeg stadig måtte lære at jeg har folk om jeg greier å spørre om ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #23 Del Skrevet 31. mars Sparkling_Pink skrev (40 minutter siden): Det er aldri for sent å bygge bånd til mennesker. Hva og hvordan handler om ditt liv. God bedring etter operasjonen! Jeg lå alene og nyoperert i ei umøbelert leilighet i en by hvor jeg ikke kjente noen midt under Coronaen. For å ha mat spurte jeg en kjenning i en annen by om hjelp. Hun kjørte hele veien hit og handlet for meg. I mitt liv har jeg stadig måtte lære at jeg har folk om jeg greier å spørre om ting. Har alltid vert en sosial person, og mange bekjente igjennom jobben i bedrifta ein engang jobbet. Er en handyperson som alltid vegret meg for å be om hjelp,og følgen er blitt at ein har kjempet mye alene. Kanskje har det noe med at ein under oppveksten ikkje alltid følte seg akseptert. Under sykehusoppholdet oppdaget ein at noen passienter er langt mer ressurskrevende en andre, og dette er del av kvardagen til helsepersonellet. Var veldi syk, og gikk ned mange kilo i vekt, men ønsket ikkje å bruke formye av personalet sine ressurser Blir ein liggende syk hjemme eller havner i livskrise ser ein betydningen av å ha folk rundt seg som "bryr seg" og langtifra alle har idag pårørende eller venner som bryr seg. selv om dei fleste kan holde seg oppdatert igjennom sosiale medier. Anonymkode: 2e1ea...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå