Gå til innhold

Har ingen å spørre om hjelp !

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan barn behandler deg når de ikke lenger trenger deg, speiler hvordan du behandlet dem da de trengte deg som mest. 

Anonymkode: 6dc16...1be

Har bestandig  stilt opp for barna  når de har hatt behov for det,og har voktet meg vel for ikkje behandle dem  urettferdig.  Virker som mange barn har eit større forventningspress overfor sine foreldre en tidligere. 

Anonymkode: 2e1ea...21a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri for sent å bygge bånd til mennesker. Hva og hvordan handler om ditt liv.

God bedring etter operasjonen!

Jeg lå alene og nyoperert i ei umøbelert leilighet i en by hvor jeg ikke kjente noen midt under Coronaen. For å ha mat spurte jeg en kjenning i en annen by om hjelp. Hun kjørte hele veien hit og handlet for meg. I mitt liv har jeg stadig måtte lære at jeg har folk om jeg greier å spørre om ting.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sparkling_Pink skrev (40 minutter siden):

Det er aldri for sent å bygge bånd til mennesker. Hva og hvordan handler om ditt liv.

God bedring etter operasjonen!

Jeg lå alene og nyoperert i ei umøbelert leilighet i en by hvor jeg ikke kjente noen midt under Coronaen. For å ha mat spurte jeg en kjenning i en annen by om hjelp. Hun kjørte hele veien hit og handlet for meg. I mitt liv har jeg stadig måtte lære at jeg har folk om jeg greier å spørre om ting.

Har alltid vert en sosial person, og  mange bekjente  igjennom jobben  i bedrifta ein  engang jobbet. Er en handyperson som   alltid vegret meg for å be om hjelp,og følgen er blitt at ein har kjempet mye alene. Kanskje har det noe med at ein under oppveksten ikkje alltid følte seg akseptert. 

Under sykehusoppholdet oppdaget ein  at noen passienter er langt mer ressurskrevende en andre, og dette  er del av kvardagen til helsepersonellet. Var veldi syk, og gikk ned mange kilo i vekt, men ønsket ikkje å bruke formye av personalet sine ressurser 

Blir ein liggende syk hjemme   eller havner i livskrise ser ein betydningen av å ha folk rundt seg som "bryr seg" og  langtifra alle har idag  pårørende eller venner som bryr seg. selv om dei fleste kan holde seg oppdatert igjennom sosiale medier.      

Anonymkode: 2e1ea...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...