AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Jeg skal på første date i morgen, og gleder meg som en tenåring som er nyforelsket🤣. Vi har sendt mld jevnlig i flere timer hver kveld siste 1,5 uken. Så føler jeg kjenner han litt allerede, og er så begeistret for denne fyren. jeg har vært singel i 4år og livredd for å bli såret. Blir fort betatt også. Så kaos i hodet der jeg prøver å holde tilbake, samtidig som jeg gleder meg sååååå mye. håper daten blir bra og at liker meg. Anonymkode: ad7eb...137 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Prøv å tenke på om du liker personen også! Anonymkode: 673f7...78c 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Tror du det blir pulings på første date? Anonymkode: 44bd8...de2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tror du det blir pulings på første date? Anonymkode: 44bd8...de2 Nei det er jeg ikke ute etter, så slipper heldigvis å tenke på det Anonymkode: ad7eb...137 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Prøv å tenke på om du liker personen også! Anonymkode: 673f7...78c Ja det er sant. Skal prøve å tenke på om han er en jeg vil ha, og ikke bare det om han liker meg☺️ Anonymkode: ad7eb...137 1 1
Mardina Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal på første date i morgen, og gleder meg som en tenåring som er nyforelsket🤣. Vi har sendt mld jevnlig i flere timer hver kveld siste 1,5 uken. Så føler jeg kjenner han litt allerede, og er så begeistret for denne fyren. jeg har vært singel i 4år og livredd for å bli såret. Blir fort betatt også. Så kaos i hodet der jeg prøver å holde tilbake, samtidig som jeg gleder meg sååååå mye. håper daten blir bra og at liker meg. Anonymkode: ad7eb...137 Kos deg ❤️ Og vær deg selv, det kommer du lengst med. Jeg var på date forrige søndag. Det er jo gjerne litt rart den første gangen, men jeg hadde det kjempefint. Skal treffe han igjen til helgen og gleder meg veldig 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Hvor gamle er dere? Bor dere i samme by? 😊 lykke til🥰 Anonymkode: e16fe...01d
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april Det er så fint når alt er nytt og spennende i starten. Det er virkelig en god følelse. Anonymkode: 6b5ca...875 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april Kos deg! Jeg var på date i helga med en utrolig fin mann, men jeg har egentlig vært forelska i en annen mann i tre år, så det er litt vanskelig å gå "all in". Men jeg må jo prøve å komme over han andre, så får bare hoppe i det. Ser jeg at det overhodet ikke går så får jeg bare avslutte, han skal jo ikke lide for at jeg er en idiot 😛 Anonymkode: 8bfc3...0a9
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kos deg! Jeg var på date i helga med en utrolig fin mann, men jeg har egentlig vært forelska i en annen mann i tre år, så det er litt vanskelig å gå "all in". Men jeg må jo prøve å komme over han andre, så får bare hoppe i det. Ser jeg at det overhodet ikke går så får jeg bare avslutte, han skal jo ikke lide for at jeg er en idiot 😛 Anonymkode: 8bfc3...0a9 Så du rir to hester samtidig ? Elegant. Du kommer ikke til å ende opp med noen av dem. Anonymkode: 769a6...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei det er jeg ikke ute etter, så slipper heldigvis å tenke på det Anonymkode: ad7eb...137 Blir det ikke sex på første date så blir det ikke flere dater for min del. Håper for din skyld at denne fyren er annerledes da Anonymkode: 527cf...598
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kos deg! Jeg var på date i helga med en utrolig fin mann, men jeg har egentlig vært forelska i en annen mann i tre år, så det er litt vanskelig å gå "all in". Men jeg må jo prøve å komme over han andre, så får bare hoppe i det. Ser jeg at det overhodet ikke går så får jeg bare avslutte, han skal jo ikke lide for at jeg er en idiot 😛 Anonymkode: 8bfc3...0a9 Hvorfor går du ikke for forelskelsen? Anonymkode: 6b5ca...875
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir det ikke sex på første date så blir det ikke flere dater for min del. Håper for din skyld at denne fyren er annerledes da Anonymkode: 527cf...598 Jeg håper alle slipper menn som deg Anonymkode: 6b5ca...875 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #14 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du rir to hester samtidig ? Elegant. Du kommer ikke til å ende opp med noen av dem. Anonymkode: 769a6...fa1 Rir to hester? Jeg har vært ulykkelig forelska i en kompis i tre år, men jeg skjønner jo at det ikke er noe poeng og at jeg ikke kan være glad i ham og singel resten av livet. Satser på at en annen, bedre mann får meg på bedre tanker 😊 Jeg vet jeg ikke kommer til å ende opp med han jeg er glad i, og det går fint om jeg ikke ender opp med han jeg var på date med heller. Jeg vil bare prøve å komme meg over dette "hektet" jeg har fått på han første. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare det uten å få fokuset over på noen andre. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor går du ikke for forelskelsen? Anonymkode: 6b5ca...875 Han er ikke interessert i meg 🤷♀️ Anonymkode: 8bfc3...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Rir to hester? Jeg har vært ulykkelig forelska i en kompis i tre år, men jeg skjønner jo at det ikke er noe poeng.. Han er ikke interessert i meg 🤷♀️ Anonymkode: 8bfc3...0a9 Det høres ut som en vond situasjon. Forstår du ønsker å gå videre. Har du snakket med kompisen din om hva du tenker og føler? Lykke til med den nye daten. Kanskje det er det som skal til for å komme ut av forelskelsen Anonymkode: 6b5ca...875
AnonymBruker Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir det ikke sex på første date så blir det ikke flere dater for min del. Håper for din skyld at denne fyren er annerledes da Anonymkode: 527cf...598 Har da fader ikke sex med et menneske jeg nettopp har møtt. Hvis det er så viktig for deg får du leie en prostituert i stedet. Anonymkode: 7db4c...af2 1 3
Gratis Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg skal på første date i morgen, og gleder meg som en tenåring som er nyforelsket🤣. Vi har sendt mld jevnlig i flere timer hver kveld siste 1,5 uken. Så føler jeg kjenner han litt allerede, og er så begeistret for denne fyren. jeg har vært singel i 4år og livredd for å bli såret. Blir fort betatt også. Så kaos i hodet der jeg prøver å holde tilbake, samtidig som jeg gleder meg sååååå mye. håper daten blir bra og at liker meg. Anonymkode: ad7eb...137 Husk ingen sex på første date 😉 Lov å ta hverandre litt på hendene, de kan gi "elektriske støt". Som kvinne må du sørge for at han forelsker seg før du slipper han helt innpå deg, lykke til 💕 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april Gratis skrev (6 timer siden): Husk ingen sex på første date 😉 Lov å ta hverandre litt på hendene, de kan gi "elektriske støt". Som kvinne må du sørge for at han forelsker seg før du slipper han helt innpå deg, lykke til 💕 Helt enig, ingen sex på første date. daten gikk bra, han inviterte meg ut på 2. date allerede. daten startet litt dårlig da han ikke spanderte kaffe på meg. Jeg klarer jo helt fint å kjøpe selv, men litt gentleman ønsker jeg meg. Men skal la han få en sjangse til ☺️. Var nok litt stressa og nervøse begge to🤣 Anonymkode: ad7eb...137 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå