Gå til innhold

Er jeg bipolar, borderline eller er jeg bare dum?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg synes jeg selv er ustabil i meningene mine. Jeg tar også en del valg deretter. Det er ganske vanskelig og merker det har forverret seg etter jeg ble sammen med eksmannen min igjen - vi har barn sammen. 

Den ene dagen kan jeg mene at de som drikker synder, at det er feil og at man er billig om man kler seg på en måte som viser kroppsformen eller formen på rumpa. At man er dårlig om man oppfører seg mandig som kvinne osv. 

Den andre dagen er jeg helt motsatt og synes alt er greit. Folk må få gjøre som de vil. 

Den ene dagen vil jeg være med mannen min og den andre dagen ikke. 

Jeg går på anti-depressiva og var vært stabil lenge og da jeg bestemte meg for å være med mannen min igjen var det akkurat som en stor tåke og nå er alt ustabilt.

Det er sjeldent jeg forandrer bekledning mellom konservativt og liberalt,  men det har skjedd og det er slik at det blir lagt merke til (hijab, ikke hijab).

Jeg forteller selvsagt ikke noe om mine meninger til barna, annet enn at folk må få gjøre som de vil, vi er alle forskjellige og hele den regla der, for jeg vil ikke at de skal vokse opp med et negativt menneskesyn og at man kan se ned på andre.. 

Verste er, etter hver greie tror jeg at jeg er ærlig mot meg selv, men så finner jeg ut at jeg angrer. Feks når jeg har tatt av hijab så trodde jeg det var riktig, og så angrer jeg og tok den på igjen etter to år...og nå er det pån igjen.. 

Dette er utrolig slitsomt fordi det er så store omveltninger i livet og barna er jo sjeleglad for at pappaen er flyttet inn igjen og jeg angrer helt vilt for vi er alt for forskjellige.. 

Er jeg bipolar, borderline eller bare hormonell?? 

Anonymkode: f6499...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man er verken bipolar eller har personlighetsforstyrrelse bare fordi man er ustabil i meningene sine. 

Anonymkode: caef4...aa5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse meningene også om ting som ikke er kulturelt betinget?

Og hvordan tenker du ang partner oppi dette?

Du sier ikke noe om hvordan han evt påvirker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har ikke pms da?

Anonymkode: a7327...bb3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke gå til lege isteden for å skulle la anonyme gi deg diagnose? Det er lite av det du skriver som indikerer diagnose.

Anonymkode: bfd05...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du tror du har bipolar lidelse med det du beskriver

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du svarer jo på spørsmålet ditt selv. 

Dette handler om hvordan du blir sammen med eksmannen din, så kanskje han skal bli eks igjen. 

Anonymkode: 605cc...6c1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...