AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #1 Del Skrevet mandag kl 12:29 Kun utseende? Anonymkode: ab6a4...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:35 #2 Del Skrevet mandag kl 12:35 Alt utenom utseende faktisk. Sjarm, smartness, fornuftigheten, galskapen, tryggheten, erfaringen. Eksen var nok penere i ansikt, og finere i kropp hvis man bare så et bilde. Men nåværende har så uendelig mye mer å by på Anonymkode: 53590...a61 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 12:38 #3 Del Skrevet mandag kl 12:38 Det var kjærligheten vår som var utslagsgivende for oss begge to. Det er jo en risiko å ta, men mange år senere må vi nok begge si at det var riktig å følge instinktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:46 #4 Del Skrevet mandag kl 12:46 ... kan jeg svare som elskerinnen...? Det var jo den store kjærligheten, men det var det jo med kona også. Og ja.. sexen. En som begjærer, ikke tar deg for gitt. Og som mater inn i noe han alltid ville være, men føler han ikke fikk levd ut. Jeg tror noen ganger det å ende opp med å forlate kona for en elskerinnen, handler mye om en søken etter seg selv. Vi kjenner jo til midtlivskrisen, det er et veletablert begrep og fenomen, men vi dykker liksom aldri bak det. Vi kan le av det overfladiske i å kjøpe en Harley Davidson og en rød skinnjakke og få seg en elskerinne. Alle de klisjeene. Men det heter ikke krise for ingenting, det er noe dypt i det, en frykt for å ikke ha levd ut livet, en frykt for døden, en frykt for "var dette alt, var det ikke nor mer". Jeg tror mange ektefeller kan være ofre for dette, de har ikke gjort noe "galt" sånn sett, den andre har bare en søken etter noe "mer". Og det er ikke sånn at gresset alltid er grønnere. Men det ser jævla grønt ut. Vi har det bra sammen da, det var riktig. Det er jo også noe med at vi alle, nesten absolutt alle, kan være i et forhold hvor det dør ut og var riktig da men ikke nå. Anonymkode: 7bba8...063 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 12:52 #5 Del Skrevet mandag kl 12:52 Sex-appeal ansiktet og at hun strikket ullsokker til meg🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:56 #6 Del Skrevet mandag kl 18:56 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Sex-appeal ansiktet og at hun strikket ullsokker til meg🥰 Så du har også vært utro? Anonymkode: 1b6e0...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:01 #7 Del Skrevet mandag kl 19:01 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alt utenom utseende faktisk. Sjarm, smartness, fornuftigheten, galskapen, tryggheten, erfaringen. Eksen var nok penere i ansikt, og finere i kropp hvis man bare så et bilde. Men nåværende har så uendelig mye mer å by på Anonymkode: 53590...a61 Men stoler du på henne? Hun synes det var ok å være sammen med en utro mann. Dere er av samme ulla. Hun har jo lite moral, plutselig finner hun noen bak ryggen din. Men det er vel spenningen som fenger. Anonymkode: d3e87...ce8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:01 #8 Del Skrevet mandag kl 19:01 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du har også vært utro? Anonymkode: 1b6e0...0b7 Har det puls..... Anonymkode: d3e87...ce8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:56 #9 Del Skrevet mandag kl 19:56 Viktigst var at vi klaffet personlighetsmessig. Kunne prate om alt fra tull og tøys til dype samtaler. Hun var oppriktig interessert i meg som menneske og mann, i motsetning til min kone som hadde lite annet å by på enn forakt. Hun var pen, men det var eksen også. Burde ha skilt meg tidligere, ekteskapet var en katastrofe fra dag 2, men å møte henne var dyttet i ryggen som fikk meg til å hoppe. Vi er fremdeles sammen i dag over 20 år senere. Så nei, ikke bare utseende for min del. Hadde aldri giddet å være utro bare fordi jeg fikk sjans på en vakker og sexy dame, faktisk. Anonymkode: 262dd...9a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:54 #10 Del Skrevet mandag kl 20:54 Kona ble rett og slett tykk, og klaget på dette når hun ikke vil gjøre dr dreke mer på meg. Endte med jeg fikk noen som var samtstemt. Utseendemessig like vil jeg si. Anonymkode: 0bf5d...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 00:57 #11 Del Skrevet tirsdag kl 00:57 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så du har også vært utro? Anonymkode: 1b6e0...0b7 Neida.. jeg har mange elskerinner.. jeg kaller de "Elskerinner, når vi er trofaste med hverandre som venner🥰 Min beste elskerinne ligger på Hvaler, og blir polert akkurat nå.. Hun skal få kjøre seg til sommeren😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:15 #12 Del Skrevet tirsdag kl 07:15 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Neida.. jeg har mange elskerinner.. jeg kaller de "Elskerinner, når vi er trofaste med hverandre som venner🥰 Min beste elskerinne ligger på Hvaler, og blir polert akkurat nå.. Hun skal få kjøre seg til sommeren😃 Denne tråden handler om de som har vært utro, hvis du ikke har fått det med deg eller har jeg misforstått? Anonymkode: 1b6e0...0b7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:59 #13 Del Skrevet tirsdag kl 07:59 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Neida.. jeg har mange elskerinner.. jeg kaller de "Elskerinner, når vi er trofaste med hverandre som venner🥰 Min beste elskerinne ligger på Hvaler, og blir polert akkurat nå.. Hun skal få kjøre seg til sommeren😃 Stakkars dame. Anonymkode: 30396...254 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 09:05 #14 Del Skrevet tirsdag kl 09:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stakkars dame. Anonymkode: 30396...254 2001 Prinsess 42, 32 knop, 12 sitteplasser, 6 soveplasser, egen bar❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 09:06 #15 Del Skrevet tirsdag kl 09:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne tråden handler om de som har vært utro, hvis du ikke har fått det med deg eller har jeg misforstått? Anonymkode: 1b6e0...0b7 Nei.. du ser selv den handler om Elskerinner, så hold fingrene vekk fra moralpreken😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:32 #16 Del Skrevet tirsdag kl 13:32 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): 2001 Prinsess 42, 32 knop, 12 sitteplasser, 6 soveplasser, egen bar❤️ Stakkars dame. Hun er nok ensom. Har hun et navn? Anonymkode: 30396...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet tirsdag kl 18:29 #17 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kona ble rett og slett tykk, og klaget på dette når hun ikke vil gjøre dr dreke mer på meg. Endte med jeg fikk noen som var samtstemt. Utseendemessig like vil jeg si. Anonymkode: 0bf5d...643 Hva i hælvete er dr dreke?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:22 #18 Del Skrevet tirsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Stakkars dame. Hun er nok ensom. Har hun et navn? Anonymkode: 30396...254 Du blir bedratt ja😂 eller er mistenksom kone? Anonymkode: 3c32e...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:11 #19 Del Skrevet tirsdag kl 23:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blir bedratt ja😂 eller er mistenksom kone? Anonymkode: 3c32e...228 Ingen av delene 🙄 Anonymkode: 30396...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:33 #20 Del Skrevet tirsdag kl 23:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du blir bedratt ja😂 eller er mistenksom kone? Anonymkode: 3c32e...228 Si meg har du mista grepet helt?.. Anonymkode: 30396...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå