AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Jeg er relativt ny på Tinder, har vært der et par måneder nå. Er blitt endel matcher, men så og si ingen skriver noe. Jeg har sendt en første melding til flere, også de uten svar. Tar jo hintet og forstår at interessen ikke er der, men hvorfor lar man disse matchene bli liggende? Jeg har begynt å slette når det har gått en uke siden siste melding, men ble litt nysgjerrig på hvordan andre gjør det? Er det noen grunn til at du verken skriver eller svarer, men likevel lar matchen stå? (Sletter umiddelbart om jeg får match fordi jeg har trykket feil, feks) Er kvinne, forresten, rundt 50. Anonymkode: 6aa5c...caf 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Har hatt noen liggende i tre år. Noen ganger leker jeg med tanken på å fyre av en melding snart.... Anonymkode: 5320f...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har hatt noen liggende i tre år. Noen ganger leker jeg med tanken på å fyre av en melding snart.... Anonymkode: 5320f...9ce 3 år og ingen match, det var kjedelig. tinder er useriøst, jeg var på match og fant en innen 2 uker, vi er gift 9 år og 3 barn. Anonymkode: 5da66...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Del Skrevet 31. mars Sletter aldri matches. Anonymkode: 523de...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Del Skrevet 31. mars maks 2 uker. Jeg sender melding, og om de ikke svarer innen et par uker så er det jo null poeng å spare på de. Har heller aldri mer enn 2-3 matcher liggende, da jeg sjekker ut de jeg har fått før jeg sveiper videre. Dessverre er det altfor mange der ute som bare samler på matcher. Jeg er kvinne forresten Anonymkode: 32bc9...e68 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april Jeg har slettet noen helt få. Men ellers lar jeg de være. Men ser andre sletter meg innimellom. Jeg har enormt lav selvtillit, så jeg tør ikke hive meg i det. Men kanskje om matchene var fått ligget og godtgjort seg i noen år først.. Så sletter aldri noen Anonymkode: 60250...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 1. april #7 Del Skrevet 1. april Jeg har en mengde matcher som jeg aldri har skrevet med. Ser at antallet synker innimellom, så da har jeg vel blitt fjernet, eller så er de ikke lenger på Tinder, men de fleste blir bare liggende der i lang tid, også i flere år. Markedet er så ødelagt at jeg sjeldent gidder å sende meldinger til matchene, og de skriver jo omtrent aldri til meg. Det er så høye krav og vanskelig å få noe vettugt ut av dem at jeg har meldt meg litt ut. Sveiper innimellom, får match en sjelden gang og that's it. Ganske bortkastet. Er i starten av 40-årene. Interessen for fast forhold har sunket ganske drastisk de siste årene, var langt mer interessert i fast forhold i 20- og 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Del Skrevet 1. april norw skrev (15 minutter siden): Markedet er så ødelagt at jeg sjeldent gidder å sende meldinger til matchene, og de skriver jo omtrent aldri til meg. Det er så høye krav og vanskelig å få noe vettugt ut av dem at jeg har meldt meg litt ut. Sveiper innimellom, får match en sjelden gang og that's it. Ganske bortkastet. Det kommer jo stadig nye til. Det som er litt synd, er at man som ny (i alle fall jeg) ikke er helt varm i trøya, og det tar litt tid å kaste seg ut i det. Da hadde vi trengt litt drahjelp av de som har vært der lenger – som på sin side har gitt opp fordi de har dårlige erfaringer. Konklusjonen er vel at man skal ha bra flaks for å lykkes på Tinder Anonymkode: 6aa5c...caf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Del Skrevet 1. april 1 uke kanskje. Anonymkode: a4e2b...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Del Skrevet 1. april Det er nok mange som samler på matcher, uten at jeg skjønner poenget. Ego boost muligens. Anonymkode: a4e2b...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): 3 år og ingen match, det var kjedelig. Har hatt masse matcher jeg, men har også noen få som bare har ligget i årevis. Det er de matchene der begge to tydeligvis synes andre kandidater er mer interessante å gå videre med. Ser ingen grunn til å noensinne slette. For meg virker det som en passiv-agressiv handling. Men andre tenker sikkert annerledes. Anonymkode: 5320f...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): 3 år og ingen match, det var kjedelig. Har hatt masse matcher jeg, men har også noen få som bare har ligget i årevis. Det er de matchene der begge to tydeligvis synes andre kandidater er mer interessante å gå videre med. Ser ingen grunn til å noensinne slette. For meg virker det som en passiv-agressiv handling. Men andre tenker sikkert annerledes. Anonymkode: 5320f...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nok mange som samler på matcher, uten at jeg skjønner poenget. Ego boost muligens. Anonymkode: a4e2b...c6c Handler mer om at det er en sjanse for at de kanskje skriver etterhvert. Anonymkode: 523de...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 4. april #14 Del Skrevet 4. april Også har du de som unmatcher med en gang det blir match. Teit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 4. april #15 Del Skrevet 4. april (endret) Jeg liker ikke å skrive med og hvertfall ikke date flere samtidig, derfor så hender det at noen matcher blir liggende lengre enn jeg skulle ønske. Jeg tror det er mange som også tenker sånn🤷♀️ Handler ikke om å samle på matcher for min del. Endret 4. april av Trek 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Del Skrevet 4. april norw skrev (På 1.4.2025 den 8.19): Jeg har en mengde matcher som jeg aldri har skrevet med. Ser at antallet synker innimellom, så da har jeg vel blitt fjernet, eller så er de ikke lenger på Tinder, men de fleste blir bare liggende der i lang tid, også i flere år. Så du er en hunk med andre ord? Er jo ikke vanlig at menn får matcher på tinder Anonymkode: 24e89...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. april #17 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du er en hunk med andre ord? Er jo ikke vanlig at menn får matcher på tinder Anonymkode: 24e89...704 Jeg er nok litt under middels, men har i skrivende stund 32 matcher og 17 likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #18 Del Skrevet 5. april norw skrev (11 timer siden): Jeg er nok litt under middels, men har i skrivende stund 32 matcher og 17 likes. Om du har 32 matcher og 17 likes er du ikke under middels. Langt over snittet for menn Anonymkode: 24e89...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. april #19 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du har 32 matcher og 17 likes er du ikke under middels. Langt over snittet for menn Anonymkode: 24e89...704 Dette er jo inkludert matcher som har ligget der i lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 5. april #20 Del Skrevet 5. april Jeg har 33 match og fikk 83 likes i løpet av natta, men hører ikke et ord fra noen av matchene, jeg sender gjerne først jeg men sjelden noen gidder å svare🤣 så date er dødfødt prosjekt🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå