Gå til innhold

Noen som har gått tilbake til x'en?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slutt med meg og x for et par år siden. Jeg i forhold siden da, men forlot ikke x av den grunn. Jeg må si at jeg savner vedkommende veldig, og vedkommede sikkert meg. Vi hadde det fint. Har ingen kontakt, men vedkommende er venn med noen av mine familiemedlemmer. Noen som har erfaringer med å gå tilbake til x, og dermed også gjøre det slutt i nåværende forhold? Tror ikke jeg kommer over vedkommede. 

Anonymkode: 9972b...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du ikke å være singel i 5 minutter?

Anonymkode: 120f1...593

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som prøvde det, det gikk fint en kort stund. De ble «uvenner på livstid» etter siste bruddet. Årsaken til bruddene var samme årsak, de kranglet om de samme tingene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde det i fjor etter at jeg gikk ifra han noen måneder før pga utroskap fra hans side. Angrer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint. Det er 5’år siden nå. Vi gikk i terapi på hver vår kant mens det var slutt. Vi visste begge to hva vi trengte å jobbe med. Vi var sammen 10 år føe det ble slutt og var slutt i 3 år. De siste 5 årene sammen nå har vært mye bedre enn de 10 første. Vi trengte avstand og rom for å bli bedre hver for oss og sammen. Vi hadde, i motsetning til dere, nesten daglig kontakt

Anonymkode: 605cd...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har gjort det, men det var ikke det samme, og gikk ikke i lengden.

Jeg tror man må passe seg litt for nostalgien. Det er forskning på dette (ok, jeg vet ikke om kildene er gode og jeg har dem ikke heller) som sier at når man etter en tid tenker tilbake på eksen, så har man en tendens til å overvurdere de gode tidene og glemme litt de dårlige.

Det er jo en grunn til at dere er ekser.

Men det er noe med nostalgien. Har vi ikke alle fått en melding fra en eks ørten år senere? De er jo bare i et litt trått forhold og har midtlivskrise og overdose av nostalgia for det som var eller kunne vært.

Anonymkode: a9acd...556

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slutt med meg og x for et par år siden. Jeg i forhold siden da, men forlot ikke x av den grunn. Jeg må si at jeg savner vedkommende veldig, og vedkommede sikkert meg. Vi hadde det fint. Har ingen kontakt, men vedkommende er venn med noen av mine familiemedlemmer. Noen som har erfaringer med å gå tilbake til x, og dermed også gjøre det slutt i nåværende forhold? Tror ikke jeg kommer over vedkommede. 

Jeg og eksen gjorde det slutt for noen år siden her o. Det ble slutt av mange grunner men hoved grunnen var mistolking av hverandre. Det var det finneste og kjekkeste forholdet jeg har vert oppi med mer enn et forhold. Vi hadde mange fine stunder der jeg såg for meg at denne personen ville jeg være med resten av min tid. Det ble over og vi har ikke hatt noe kontakt etter ønske i fra eksen som har gått videre, eksen er også venn med mange i min familie. Savnet er stort men jeg respektere eksen sitt valg uansett om jeg ofte håper å høre noe i fra eksen hvordan eksen har det. Det ble mye tull i slutten så det var egentlig jeg så tok en vanskelig avgjørelse om at eksen måtte gå videre. Det er noe jeg angrer veldi på 

Anonymkode: 07e30...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har. Har gått kjempebra her ❤️ Har nå vært sammen i 24 år og 2 barn.

Anonymkode: 61174...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De grunnene som gjorde at det ble slutt den gang, vil være enda verre neste gang om dere prøver igjen, med mindre dere begge har gjort en jobb med dere selv. Høres ikke slik ut på deg, hvorfor er du i forhold med en ny når du tenker sånn om eks? Gjør han nåværende en tjeneste og gjør det slutt. 

Anonymkode: f4d63...88f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det. Ble slutt etter noen år likevel. Fikk et barn på kjøpet etter andre gangs forsøk. Angrer på forsøk nr. 2, men ikke på barnet. 

Anonymkode: 102b9...c21

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på tanken flere ganger fordi jeg savner å være en familie og ha en partner. Men når vi treffes (har to barn sammen ) så er det de samme uenighetene som før og da skjønner jeg at det ikke er verdt å prøve. Om jeg aldri så mye er lei av å være alene så er det bedre. 

Anonymkode: ccae5...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei ts har du prøvet å kontakte eks å hør hvordan det går  med vedkomne. Jeg har vert oppi det samme og velgte å avslutte forholdet på grunn av det ikke var rettferdig når savnet til en eks var så mye. Jeg har ikke tatt kontakt med eksen men har vurdert å berre spør hvordan det går. Er usikker på hvordan det går med eks. Har ikke noe intensjon med å bli i sammen igjenn men er kosli å høre hvordan det går 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...