Gå til innhold

Overgangsalder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som er kommet i overgangsalderen, hvordan var Deres siste menstruasjonen?  Blødde Dere lite eller mye? Tok det plutselig slutt? 

Anonymkode: 712d1...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De siste fire, fem blødningene var de kraftigste jeg noen gang har hatt, følte det kom ti ganger så mye blod som vanlig. Så var det bråstopp, bortsett fra at det kunne komme en dråpe eller to med brunlig utflod, sjelden og med ujevne mellomrom i løpet av det neste året.

Anonymkode: 1d277...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De siste fire, fem blødningene var de kraftigste jeg noen gang har hatt, følte det kom ti ganger så mye blod som vanlig. Så var det bråstopp, bortsett fra at det kunne komme en dråpe eller to med brunlig utflod, sjelden og med ujevne mellomrom i løpet av det neste året.

Okei,jeg har hatt noen kraftige jeg også,men når er det ingenting som kommer😔 Siste blødning var nesten ingenting,trodde jeg var ferdig på dag 2. Og jeg pleide å blø i 7 dager i strekk før. Så jeg lurer på om det er over eller om det kommer noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okei,jeg har hatt noen kraftige jeg også,men når er det ingenting som kommer😔 Siste blødning var nesten ingenting,trodde jeg var ferdig på dag 2. Og jeg pleide å blø i 7 dager i strekk før. Så jeg lurer på om det er over eller om det kommer noe mer. 

Ja, men det er nok individuelt. Som sagt, for meg kom det egentlig ikke mer etter de voldsomt kraftige blødningene, bortsett fra noen ytterst få brune dråper, så små at de ikke gikk gjennom trusa engang. Og de kom ikke én gang i måneden, det skjedde kanskje tre ganger i løpet av det neste året. Så var det helt slutt, og godt var det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, men det er nok individuelt. Som sagt, for meg kom det egentlig ikke mer etter de voldsomt kraftige blødningene, bortsett fra noen ytterst få brune dråper, så små at de ikke gikk gjennom trusa engang. Og de kom ikke én gang i måneden, det skjedde kanskje tre ganger i løpet av det neste året. Så var det helt slutt, og godt var det! 

Jeg håper dette er slutten for meg og. Har gått igjennom uregelmessig blødninger, store blødninger, og små blødninger i 2 år nå. Så håper dette er slutten på alt. Takk for svar♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...