Gå til innhold

Bulimi, svimmel og kvalm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eg har bulimi og kastet ekstremt mye opp siste uken. Tok blodprøve for nesten en uke siden, som eg ikke har fått svar på. De siste to dagene,  har eg vært veldig myke kvalm og svimmel, kastet opp ufrivillig,  ikke etter overspising. Er det nokon grunn til å mistenke at det er noe farlig? (Utover normalt, veit at det er farleg og prøver blir frisk). Vil nødig mase unødvendig på legekontoret..

Anonymkode: dc490...68d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glemte å skrive at eg ikkje har fått svar på blodprøvene, lurer på om eg bør kontakte lege, men vil ikkje mase om det ikkje er nødvendig

Anonymkode: dc490...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar du med legen din. Det er ikke lov å diskutere spiseforstyrrelse her inne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tråden stenges: du tar kontakt med legen din. Dette kan være ubalanse i elektrolyttene, og det kan bli farlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, 

Jeg må dessverre stenge tråden da det ikke er tillatt med tråder som omhandler tanker om spiseforstyrrelser på Kvinneguiden. Årsaken er at moderatorteamet ikke kan passe tråden konstant og fjerne svar som kan være skadelige for deg eller andre i en sårbar situasjon, samt at vi ikke vet noe om hvilken kompetanse som ligger bak svarene som gis.

Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan kontaktes på chat, e-post eller telefon. Du kan også kontakte Mental Helse via deres hjelpetelefon på telefonnummer 116 123 eller nettsiden deres sidetmedord.no. Tjenestene til Mental helse er gratis og tilgjengelig hele døgnet, og du kan være helt anonym. De har taushetsplinkt, og kan gi deg råd og hjelp i en vanskelig situasjon.

Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjennner og stoler på. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Vi håper du får den hjelpen du trenger, og ønsker deg  alt godt videre.

Med omtanke og hilsen,

veronica<3, mod. 

Endret av veronica<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...