AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:07 #1 Del Skrevet mandag kl 10:07 Har vært med på amrap to ganger før og da var det andre som kom med programmet. I dag har jeg planer om å ta en på egenhånd... Noen som har forslag til en amrap? Anonymkode: 4c238...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:35 #2 Del Skrevet tirsdag kl 13:35 Cindy er jo en klassiker. 20 min AMRAP 5 Pull-ups 10 Push-ups 15 Air Squats Anonymkode: e3db4...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:36 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Cindy er jo en klassiker. 20 min AMRAP 5 Pull-ups 10 Push-ups 15 Air Squats Anonymkode: e3db4...fe8 Får ikke til pullups.... Anonymkode: 4c238...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:10 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:10 Pull ups kan byttes ut med ring rows og push ups kan gjøres mot boks alt etter behov. Anonymkode: e3db4...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå