AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:40 #21 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Menn i din egen aldersgruppe er no go? Anonymkode: 60f0d...760 Fra jeg ble 30, har jeg alltid gått for menn ca 3-5 år yngre. Det er normalen i min omgangskrets av en eller annen grunn. Finner ikke menn på 40 attraktive generelt sett. Anonymkode: 154fe...806 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 15:55 #22 Del Skrevet tirsdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han må bruke treningstights på gymmet. Og han bør ha stor penis. Anonymkode: e33e1...cfa Er ikke mange damer som liker menn i treningstights, slik eg har forstått det, og Stor 🍆🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:02 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:02 En som tar vare på seg selv, trenger ikke å se supertrent ut så lenge han er glad i tur i skog og natur og spiser uprosessert og sunt. Ellers står intelligens, humor, og empati høyere. At han ikke er egoistisk eller selvopptatt, men en skikkelig mann som setter andre først og beskytter andre. Om det er at han sier fra til barn som mobber andre barn, snakker andre opp fremfor baksnakker, og tilbyr den gamle dama plassen sin på bussen o.l. Anonymkode: ab582...7e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:05 #24 Del Skrevet tirsdag kl 16:05 Hører at «de» jeg tenkt er out of my league er faktisk de som kunne finne på å falle for meg ?🤩 Er 51, grei pappa-form - uten både svulmende muskler og tights, handy, tvers igjennom snill og omtenksom og synes mange av de flotteste damene jeg ser er i 40-åra et sted 🫠 Sign-me-up 😮💨 Anonymkode: 3394a...07b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:09 #25 Del Skrevet tirsdag kl 16:09 Soft mann skrev (13 minutter siden): Er ikke mange damer som liker menn i treningstights, slik eg har forstått det, og Stor 🍆🤭 Jeg kan fint håndtere en anakonda. Det er null stress. Anonymkode: 73ff3...9e9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 16:16 #26 Del Skrevet tirsdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan fint håndtere en anakonda. Det er null stress. Anonymkode: 73ff3...9e9 Ja det kan du sikkert, men ikke så mange som sier det. Men er det et krav/ ønske at den er anakonda. Kan fort bli lurt av en stor liten vet du😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:20 #27 Del Skrevet tirsdag kl 16:20 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fra jeg ble 30, har jeg alltid gått for menn ca 3-5 år yngre. Det er normalen i min omgangskrets av en eller annen grunn. Finner ikke menn på 40 attraktive generelt sett. Anonymkode: 154fe...806 Tror mange menn tenker likt. Når det er sagt vil jeg si dem som holder seg godt for alderen og kanskje ser yngre ut en alderen dem har i kombo med godt trent er utrolig flott å se på Anonymkode: 60f0d...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:01 #28 Del Skrevet tirsdag kl 17:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra jeg ble 30, har jeg alltid gått for menn ca 3-5 år yngre. Det er normalen i min omgangskrets av en eller annen grunn. Finner ikke menn på 40 attraktive generelt sett. Anonymkode: 154fe...806 Det er et veldig smart valg, biologisk sett, da menn i gjennomsnitt lever 3-4 år kortere enn kvinner. Greit å reise herifra ca. samtidig, selv om man ikke får velge såklart, så er det høyere sannsynlighet for det med en bittelitt yngre mann. Anonymkode: ab582...7e0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:03 #29 Del Skrevet tirsdag kl 17:03 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tror mange menn tenker likt. Når det er sagt vil jeg si dem som holder seg godt for alderen og kanskje ser yngre ut en alderen dem har i kombo med godt trent er utrolig flott å se på Anonymkode: 60f0d...760 Tviler ikke, men menn holder seg ikke bedre enn kvinner. De har dårligere helse, utseendet og dør før Så opp til 4-5 år yngre menn er optimalt for de fleste kvinner som vil bli gamle med mannen. Anonymkode: 154fe...806 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #30 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 Soft mann skrev (49 minutter siden): Ja det kan du sikkert, men ikke så mange som sier det. Men er det et krav/ ønske at den er anakonda. Kan fort bli lurt av en stor liten vet du😉 Det er ikke et krav i det hele tatt. Han er som han er, og det er mer enn godt nok. Anonymkode: 73ff3...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 17:27 #31 Del Skrevet tirsdag kl 17:27 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ikke et krav i det hele tatt. Han er som han er, og det er mer enn godt nok. Anonymkode: 73ff3...9e9 Ja er veldig fascinerende hvor den kan tilpasse seg. Ikke løye vi aldri får nok av de😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:42 #32 Del Skrevet tirsdag kl 17:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører at «de» jeg tenkt er out of my league er faktisk de som kunne finne på å falle for meg ?🤩 Er 51, grei pappa-form - uten både svulmende muskler og tights, handy, tvers igjennom snill og omtenksom og synes mange av de flotteste damene jeg ser er i 40-åra et sted 🫠 Sign-me-up 😮💨 Anonymkode: 3394a...07b Perfekt! Ikke glad i svulmende muskler og synes 6 pack uten noe underhudsfett er usexy hilsen veltrent dame i 40 årene. Anonymkode: 11da1...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:21 #33 Del Skrevet tirsdag kl 18:21 AnonymBruker skrev (23 timer siden): konkurrert i functionel fitness Heldigvis ikke i stavekonkurranser. Anonymkode: 96a26...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå