Gå til innhold

Tinder: hva liker veltrente damer i 40 årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får generelt mer en nok oppmerksomhet på Tinder, men ikke så mye fra den gruppen jeg egentlig vil matche med. Damer i 40 årene som driver med styrketrening eller fitness. Min interesse for disse damene er er delvis fordi jeg har denne interessen selv, og delvis fordi jeg synes det er hot at damer har litt muskler og trener. Også betyr selvsagt personlighet mye også.

Disse damene finnes på Tinder. Ganske mange også.  Men jeg tiltrekker meg tydeligvis andre damer, tynne med store pupper f.eks.

Jeg trener mye selv, har en del muskler, damene sier jeg er kjekk og morsom. Har en bra jobb og karriere.

Dere som er i målgruppen damer 40 pluss som trener mye. Hva er kriteriene? Hva ser dere etter?

Anonymkode: d388b...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg får generelt mer en nok oppmerksomhet på Tinder, men ikke så mye fra den gruppen jeg egentlig vil matche med. Damer i 40 årene som driver med styrketrening eller fitness. Min interesse for disse damene er er delvis fordi jeg har denne interessen selv, og delvis fordi jeg synes det er hot at damer har litt muskler og trener. Også betyr selvsagt personlighet mye også.

Disse damene finnes på Tinder. Ganske mange også.  Men jeg tiltrekker meg tydeligvis andre damer, tynne med store pupper f.eks.

Jeg trener mye selv, har en del muskler, damene sier jeg er kjekk og morsom. Har en bra jobb og karriere.

Dere som er i målgruppen damer 40 pluss som trener mye. Hva er kriteriene? Hva ser dere etter?

Anonymkode: d388b...afa

Nå er ikke jeg på singel og på Tinder. Men jeg er dame i kategorien du snakker om. Jeg er 43 år og trener mye. Konkurrerer nå Hyrox og har konkurrert i functionel fitness blant annet.

Mine kriterier for en partner er ikke så lett å liste opp punktvis. Det handler jo veldig mye om personlighet, der humor er det aller viktigste😊. Så er det noe med en «x-faktor» som må på plass. Det er ikke noe jeg kan beskrive, men altså noe som skiller en ut fra mengden. Så er det mye med hvordan man er og behandler mennesker rundt seg. Omgjengelighet og omtenksomhet.

Når det gjelder utseende/kropp, så er det helt uvesentlig for min del. Har ingen kriterier etc der. Mannen min feks, har aldri satt sine ben i et treningsstudio. Muskler har ingen ting med om en mann er tiltrekkende eller ikke for min del.

Jeg hverken trenger eller ønsker en mann som deler min lidenskap for trening. Det er «min greie». En individuell lidenskap som ikke har noe som helst med hva jeg liker hos andre. Jeg har andre ting jeg elsker å gjøre som jeg heller ønsker å dele med en partner, som ikke har noe med trening å gjøre.

Jeg ser ikke etter en mannlig versjon av meg selv liksom☺️

Du nevner også karriere og jobb. Dette er også helt irrelevant for min del. Men du vil selvfølgelig finne kvinner som er mer opptatt av det en meg. 

Anonymkode: 698c9...ab0

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter en mann passer sammen med min personlighet. 

Anonymkode: 73ff3...9e9

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok litt eldre, har vippet 50. Men er godt trent og er opptatt av en aktiv og sunn livsstil. Vil tro at veltrente damer i 40-årene er opptatt av det samme som meg: en god personlighet på mannen. For min del spiller det liten rolle om mannen er veltrent, så lenge han godtar at trening er viktig for meg, og at jeg bruker tid på det. Kropp er utrolig lite vesentlig, det er livsstilen som teller.

Anonymkode: 44753...455

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må være veltrent, ha endel hår på hodet og ikke være skalla! Men liker ikke mye hår på kroppen. Han må være glad å kjøpe gaver, og trene regelmessig. 

Anonymkode: 60f0d...760

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K45 her. Jeg er ganske opptatt av trening og kosthold, men "gymbros" klarer jeg bare ikke, sorry altså 😅 Synes ikke mye muskler er tiltrekkende i det hele tatt. Jeg liker menn som er i god form og tar var på seg selv, men på et mer moderat nivå enn de som henger i styrkesalen dag ut og dag inn.

Jobb og karriere driter jeg fullstendig i, så lenge du klarer å forsørge deg selv kan du jobbe som søppeltømmer for min del.

Anonymkode: d96b3...5a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinne 43 her. Meget godt trent og har trening som en av mine hobbyer. Enig med resten her. Jeg setter pris på en trent kropp, men det er absolutt ikke noe must med masse muskler. Jeg er glad i sporty menn som liker å gå i fjellet, blir med å fisker, reise og dra ut å spise en gang i blant. Det mest maskuline og attraktive jeg vet er menn som er snille, vet hva de vil og er tydelig interessert hvis de liker meg. Jeg orker ikke spille spill 

Anonymkode: 11da1...d47

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 43 og trener jevnt og er mye på tur. 

Forloveden min har bamsemage. 

Jeg har aldri blitt tiltrukket av "treningsfyrer". Jeg tiltrekkes av personlighet.

Jobb og karriere betyr ikke noe så lenge han trives med det han gjør.

Anonymkode: 5d967...c99

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har svaret her i denne tråden?

Kvinner som trener vil ikke ha menn som er opptatt av karriere og utdanning?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Du har svaret her i denne tråden?

Kvinner som trener vil ikke ha menn som er opptatt av karriere og utdanning?

Eller er det voksne kvinner som ikke bryr seg om karriere og utdanning, uavhengig av om de trener? Vi som er 40+ har som regel alt på stell selv, det eneste vi trenger fra en mann er at han er trivelig å være sammen med og tilfører livet vårt noe positivt.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Eller er det voksne kvinner som ikke bryr seg om karriere og utdanning, uavhengig av om de trener? Vi som er 40+ har som regel alt på stell selv, det eneste vi trenger fra en mann er at han er trivelig å være sammen med og tilfører livet vårt noe positivt.

Det er en plausibel forklaring. Jeg holder meg til kvinner som selv trener, siden dette er trådens tema.

Har disse kvinnene selv utdanning og karriere? Jeg vet at dette er et løst definert begrep, så alle skal få definere seg selv.

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, og har ikke selv en veldig bestemt oppfatning .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Det er en plausibel forklaring. Jeg holder meg til kvinner som selv trener, siden dette er trådens tema.

Har disse kvinnene selv utdanning og karriere? Jeg vet at dette er et løst definert begrep, så alle skal få definere seg selv.

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, og har ikke selv en veldig bestemt oppfatning .

Jeg kan jo bare svare for meg selv, og jeg har mastergrad.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan svare for meg og venninnene mine: vi liker veltrente menn i 30 årene…

Anonymkode: 154fe...806

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er en godt trent kvinne i 50 årene - men jeg liker ikke menn med "bole-muskler" - det er rett og slett harry 😅

En godt trent mann med naturlige utendørsmuskler derimot....😉

Anonymkode: 5bd53...087

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Ja. Jeg har utdanning og «karriere». Den er først og fremst interessant for meg. Hva andre har av utdanning og arbeid er for meg helt irrelevant i en romantisk sammenheng. Det er et stort pluss om de har en stabil arbeidsinntekt og ikke er svært gjeldstynget.  Hvilket arbeid og hva arbeidsinntekten er må jeg innrømme at er helt uvesentlig for min del.

Sikkert litt kjipt for noen, men siste jeg vil bruke min fritid på, er å høre om andre sin jobb. Hjemme hos oss, så snakker vi aldri om jobb. En av få ting jeg syntes er kjedeligere en å snakke om jobben, er å høre på andre snakke om sin.

Da jeg møtte og forelsket meg i han som er min mann i dag, så jobbet han deltid som ufaglært i en bolig for mennesker med psykisk utviklingshemming. Jeg hadde nylig fullført min mastergrad.

Utdanning og jobb er ikke en del av ligningen for attraksjon og tiltrekning for min del. Det er helt andre kvaliteter og egenskaper som er det.

Anonymkode: 698c9...ab0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Data geeeks som sitter foran dataen og gamer 24/7 vel. 

Anonymkode: ababd...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikkert litt kjipt for noen, men siste jeg vil bruke min fritid på, er å høre om andre sin jobb. Hjemme hos oss, så snakker vi aldri om jobb. En av få ting jeg syntes er kjedeligere en å snakke om jobben, er å høre på andre snakke om sin.

Interessant og utfordrende å lese. Vi snakker ofte om jobb. Selv om vi har forskjellige typer jobber, er det en del tanker og strategier som er overførbare, og vi liker å utfordre hverandre.

Det er ingen fasit her. Spennende å lese om hva du tenker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må bruke treningstights på gymmet. Og han bør ha stor penis. 

Anonymkode: e33e1...cfa

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Word!

Anonymkode: 5d967...c99

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan svare for meg og venninnene mine: vi liker veltrente menn i 30 årene…

Menn i din egen aldersgruppe er no go?

Anonymkode: 60f0d...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...