Anonym11223344 Skrevet mandag kl 23:39 #21 Del Skrevet mandag kl 23:39 Går hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:58 #22 Del Skrevet tirsdag kl 09:58 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du symes det er viktig å ha med råd om hvordan en voksen skal håndtere dette etter man har kommet hjem? Anonymkode: 5fdfe...c51 Ikke meg du siterer, men... Hvis man lurer på hvordan man skal håndtere det å bæsje på seg i butikken, ja absolutt! Anonymkode: 71501...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:27 #23 Del Skrevet onsdag kl 15:27 Det har jeg heldigvis aldri opplevd, men etter å ha "sunket under jorden", tror jeg at jeg ville ha forlatt butikken og forsøkt å komme meg hjem så snart som mulig. Kanskje ville jeg opplevd det litt problematisk fordi jeg ofte reiser kollektivt. Vet rett og slett ikke hva jeg ville gjort. Den eneste gangen jeg har vært oppi noe som nesten kunne ligne var en gang da jeg kjøre i bil over fjellet. Da opplevde jeg at nøden ble så stor at jeg rett og slett måtte stanse og få det gjort. Egentlig var det ganske ukomplisert fordi jeg var alene og behøvde ikke si det til noen. Anonymkode: 064da...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:11 #24 Del Skrevet torsdag kl 23:11 Jeg bæsjet meg ut på butikken - hvor jeg var på jobb! Altså ikke kunde. Var alene på jobb, og kunne egentlig ikke forlate butikken. Jeg løp opp til HM som var like opp rulletrappa, kjøpte nytt undertøy, og så ned til butikken jeg jobbet på. Der gikk jeg bak på øgeret (heldigvis lite kunder), pakket det utbæsjede undertøyet i en haug med poser, vasket meg så godt jeg kunne med såpe og papir, og tok på meg nytt undertøy. Resten av arbeidsdagen (helsigvis bare en time igjen) holdt jeg så stoooor avstand fra kunder som jeg kunne. Og siden noen sikkert ikke tror på denne historien; det er faktisk 100% sant. Jeg har cøliaki, men hadde ikke fått diagnosen enda, og sleit med at det skjedde bæsje-uhell med ujevne mellomrom. Dette var en av de første gangene, så jeg var ikke forberedt. Senere lærte jeg meg å alltid ha undertøy, bukse og våtservietter i sekken hvor enn jeg ferdes. Dette var snart 20år siden, og nå slipper jeg dette, fordi jeg er diagnosert og lever glutenfritt. Anonymkode: 749b8...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå