AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Hei! Jeg er nyutdannet sykepleier til våren og kan virkelig ikke tenke meg å jobbe som sykepleier, verken i kommune eller spesialisthelsetjenesten. Kjenner jeg har valgt helt feil, men mtp jobbmuligheter og etterspørsel har jeg fullført bachelorgraden min allikevel. Mtp lønn vil jeg gjerne bruke utdanningen til noe. Jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt mulighet til å jobbe en del hjemmefra, eks kontorarbeid, men vet ikke hvilke muligheter det er for slikt som sykepleier? Evt andre jobber som ikke inngår pasient og pårørende kontakt! Tusen takk for alle svar! Anonymkode: 2dd1f...cea
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Hva med å være i administrasjonen i et sykehus? Resepsjon/regnskap/innkjøper/administrasjonsmedarbeider osv. Noe av det, spesielt regnskap og innkjøp, kan kreve videre utdanning, men dette kan også tas som egne kurs. Evt ta liten videreutdanning som bioingeniør og analysere blodprøver? Anonymkode: 73776...b4b
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Hei! Da har du virkelig valgt feil:D du kan få eks videreutdanne deg? Som kosmetisk sykepleier elrns? Blir jo kontakt med pasienter uansett, men ikke av den typen som f eks på sykehus/sykehjem Anonymkode: 9fb9c...134 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Forsikring saksbehandler i kommune, nav, Statsforvalteren Anonymkode: d4742...c3c
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Som nevnt i innlegget over. Selv jobber jeg på sykehus, men har ingen pasientkontakt. (avd mikrobiologi og smittevern under diagnostikk og teknologidivisjonen). Dog nesten umulig å få jobb uten relevant master. Anonymkode: 7978d...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Hvorfor bli sykepleier om du ikke vil ha kontakt med mennesker? Anonymkode: 84c7e...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå