AnonymBruker Skrevet 2. april #41 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har merket at alle de andre foreldrene er blindet av dem. Tror ingen forstår hvordan det er. Jeg er ganske sikker på at det er de som får medhold om noe skulle komme frem. Ts Anonymkode: 606a6...e49 Dette er nok vanlig og en del av det narsissistiske spillet.. kan slå begge veier. Dersom barnet deres er «likanes» og ellers en populær lekekamerat så vil de kunne trumfe frem, for da vil jo de fleste andre barn uansett leke med det barnet, med kanskje resultat at ditt barn blir vendt ryggen Er barnet deres mindre populær av en eller annen grunn, så vil det bli vanskeligere for dem å «få andre over på laget sitt», da unger , des eldre de blir, trekker mot dem de ønsker å leke med, og det ikke holder at foreldrene ønsker lek med den og den. Både slitsomme og skumle prosesser dette. Ikke så rent uvanlig heller , tror jeg. Anonymkode: 4d98d...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:40 #42 Del Skrevet torsdag kl 13:40 Fionas skrev (På 2.4.2025 den 9.54): Min datter hadde også en slik venninne. Hun og foreldrene skulle ta over vennskapene til mitt barn. De gikk rundt å leste på postkasser for å finne min datters nye venn. Leitet i nabogaten når hun fikk nye venner der. På skolen kom hun bort hver gang hun fikk nye venner, var hyggelig for å få innpass, for etterpå utestenge henne. Vi byttet skole på min datter, brøt kontakt. Min datter blomstrer i nytt miljø, ingen der for å ødelegge. Jeg har faktisk aldri hørt om slik oppførsel før, men tvilet ikke et sekund på at det skjer. Så utrolig spesielt at det virker som at de overvåker hvem datteren deres henger med, og til og med finner navnene på ukjente og kontakter de! Helt sykt... ser at du har fått mange gode råd, TS Anonymkode: 6ae0a...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:10 #43 Del Skrevet lørdag kl 08:10 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 12.38): De sjekket navnelapp på sekken til hun som var her. Pappaen der pleier også å spørre ut ungene i klassen om hvem som skal besøke hvem osv. dette gjør han når han henter og leverer på skole. De ser hvilke biler som kommer hit også. Sliter med å forstå hva dette er for noe rart. J Anonymkode: 606a6...e49 Det er weird på grensen til creepy. Håper de finner tråden her. Anonymkode: 11b81...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå