AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:56 #41 Del Skrevet mandag kl 13:56 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvfølgelig kan jeg det. Jeg må bare ha en jobb som gir meg økonomiske muskler til å kjøpe meg inn... Anonymkode: 92e2f...dd8 Det høres ikke ut som en god ide. Han er nær sin søster, og du kan ikke erstatte henne uansett hva du gjør. Dette er en kamp du er dømt til å tape uansett hvor stor andel av leilighet du måtte eie. Du må vurdere om dette er et samboerskap du i det hele tatt ønsker deg på sikt. Du virker alt annet enn moden. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hjelper ham på frivillig basis med felleskostnader, ikke fordi han krever det, men fordi jeg vil selv.... Jeg har snakket med moren hans om det, og hun sier at hun "aldri vil bo med søsteren hans igjen"... Mer vil jeg ikke si her inne, men det burde si litt om situasjonen eller? Hun sa også at jeg alltid er velkommen hos dem hvis jeg ikke orker mer.... Men jeg vil jo i utgangspunktet ikke plage svigerforeldrene med mine samlivsutfordringer..... Anonymkode: 92e2f...dd8 Du bør heller dra til svigermor for en periode, eller til din egne foreldre. Det tror jeg er den beste løsningen akkurat nå. Søster har bror hjerte uansett. La bror håndtere henne selv. Ønsker du å bli boende på dette stedet om du ikke hadde vært i et forhold med denne karen? Anonymkode: f7812...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:57 #42 Del Skrevet mandag kl 13:57 avent skrev (5 timer siden): Du bør i det minste ta deg en skikkelig prat med samboeren din og gjøre det klart for han at du også faktisk bor der. Du kan jo prøve å få han med på og lage noen kjøreregler for søsteren som feks : Hun må søke jobber og ha en normal døgnrytme, sånn at dere får sove. - hun må være med på å dekke strøm og betale en liten sum for og bo der. Lage middag noen ganger i uken Gjøre husarbeid som vasking av klær, rydde kjøkken, støvsuge ol. Gi henne en frist til å skaffe seg en jobb å flytte ut. Om samboeren din ikke er villig til dette og søster nekter så hadde jeg bedt han kaste henne ut eller så flytter du! Men hva med å reise hjem i påsken ? Så kan han sitte der med søsteren sin. Enig i disse punktene. Ts kan ikke kreve at han skal hive ut søsteren, hans leilighet, han bestemmer. Men det må være ok å ha noen regler når man bor sammen, slik at alle bidrar. Jeg vil legge til punktene over at man ikke okkuperer badet i to timer når man er tre som deler på det, slik søsteren gjorde. Anonymkode: baf07...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet mandag kl 14:00 #43 Del Skrevet mandag kl 14:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten min eier leiligheten vi bor i, det er en 3-roms, og over 70 m2 og betaler alt til den selv. Jeg er jobbsøkende og det er lillesøsteren hans egentlig også. De to har alltid vært veldig nære og han har alltid stilt mye opp for henne. I det siste er hun røket uklar med foreldrene og hadde derfor kun broren min å bo hos. Det gjorde han med glede, og sa til meg at det var en god anledning til å bli kjent med meg. Jeg bruker det andre soverommet som "hjemmekontor" for å søke jobb på heltid, og ba meg flytte pulten mv ut i stua slik at hun kunne sove der. Jeg hadde jo dermed ikke noe valg...... Søsteren hans utnytter ham også bare, hun søker lite jobber, hun bruker mest tiden sin på gutter, biler og trening og lever av storebrors penger og har motsatt døgnrytme med oss.... Jeg merker at jeg blir frustrert og sint på situasjonen og har bedt samboeren om å kaste henne ut, men det er han altfor snill til. Jeg jogger alltid på morgenen for å prøve å ha en mest mulig rutinert hverdag og jobber også deltid i lavtlønnsyrke noe som ikke er relevant for min utdannelse for å være med å hjelpe samboeren min med noen av regningene, ikke fordi han krever det av meg, men fordi det er kjempeviktig for meg å vise ham at jeg gjerne vil være voksen.... For nylig røk jeg igjen uklar med henne, fordi jeg kom hjem fra min joggetur og hun brukte badet i over 2 timer..... Jeg vurderer å true ham med at hvis ikke hun flytter ut, så flytter jeg hjem til foreldrene, som er en flytur på 2timer unna ham.... Hvis jeg bare fikk en fast jobb med god lønn, så kunne jeg kjøpe meg inn og dermed kaste henne ut, men det har jeg ikke per dags dato og dermed er jeg så maktesløs..... Søsteren hans har fått så utrolig mange sjanser i livet og samboeren min kan ikke hjelpe henne mer nå, sånn er det bare.... Hvorfor tar han ikke den? K26 Anonymkode: 92e2f...dd8 Jeg hadde flytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet mandag kl 14:02 #44 Del Skrevet mandag kl 14:02 En mann som ønsker å hjelpe familien sin og som er generøs og stiller opp? Og du vil lage kvalme? Foreslår du biter tennene sammen, er hyggelig og venter til søster har flyttet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:02 #45 Del Skrevet mandag kl 14:02 avent skrev (5 timer siden): Du bør i det minste ta deg en skikkelig prat med samboeren din og gjøre det klart for han at du også faktisk bor der. Du kan jo prøve å få han med på og lage noen kjøreregler for søsteren som feks : Hun må søke jobber og ha en normal døgnrytme, sånn at dere får sove. - hun må være med på å dekke strøm og betale en liten sum for og bo der. Lage middag noen ganger i uken Gjøre husarbeid som vasking av klær, rydde kjøkken, støvsuge ol. Gi henne en frist til å skaffe seg en jobb å flytte ut. Om samboeren din ikke er villig til dette og søster nekter så hadde jeg bedt han kaste henne ut eller så flytter du! Men hva med å reise hjem i påsken ? Så kan han sitte der med søsteren sin. Dette er det eneste fornuftige svaret hittil. Anonymkode: 4354d...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:04 #46 Del Skrevet mandag kl 14:04 Kvinnelig samboer blir sinna for at typen inviterer sin søster til å bo hos dem. Den kvinnelige samboer bor gratis og irriterer seg over at hans søster utnytter han økonomisk.. Jaggu.. Anonymkode: a848c...265 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:05 #47 Del Skrevet mandag kl 14:05 jaja, kanskje ikke den mest populære løsningen, men hvis hun "okkuperer" badet i 2 timer, så får du banke på og si at du må bæsje og at det er "helt krise" og "herregud, jeg bæsjer på meg, åpne!" Anonymkode: fc108...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet mandag kl 14:11 #48 Del Skrevet mandag kl 14:11 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten min eier leiligheten vi bor i, det er en 3-roms, og over 70 m2 og betaler alt til den selv. Jeg er jobbsøkende og det er lillesøsteren hans egentlig også. De to har alltid vært veldig nære og han har alltid stilt mye opp for henne. I det siste er hun røket uklar med foreldrene og hadde derfor kun broren min å bo hos. Det gjorde han med glede, og sa til meg at det var en god anledning til å bli kjent med meg. Jeg bruker det andre soverommet som "hjemmekontor" for å søke jobb på heltid, og ba meg flytte pulten mv ut i stua slik at hun kunne sove der. Jeg hadde jo dermed ikke noe valg...... Søsteren hans utnytter ham også bare, hun søker lite jobber, hun bruker mest tiden sin på gutter, biler og trening og lever av storebrors penger og har motsatt døgnrytme med oss.... Jeg merker at jeg blir frustrert og sint på situasjonen og har bedt samboeren om å kaste henne ut, men det er han altfor snill til. Jeg jogger alltid på morgenen for å prøve å ha en mest mulig rutinert hverdag og jobber også deltid i lavtlønnsyrke noe som ikke er relevant for min utdannelse for å være med å hjelpe samboeren min med noen av regningene, ikke fordi han krever det av meg, men fordi det er kjempeviktig for meg å vise ham at jeg gjerne vil være voksen.... For nylig røk jeg igjen uklar med henne, fordi jeg kom hjem fra min joggetur og hun brukte badet i over 2 timer..... Jeg vurderer å true ham med at hvis ikke hun flytter ut, så flytter jeg hjem til foreldrene, som er en flytur på 2timer unna ham.... Hvis jeg bare fikk en fast jobb med god lønn, så kunne jeg kjøpe meg inn og dermed kaste henne ut, men det har jeg ikke per dags dato og dermed er jeg så maktesløs..... Søsteren hans har fått så utrolig mange sjanser i livet og samboeren min kan ikke hjelpe henne mer nå, sånn er det bare.... Hvorfor tar han ikke den? K26 Anonymkode: 92e2f...dd8 Dette er en kamp du ikke vil vinne, å om du gjør det, ødelegger du mellom familie noe du skal vere veldig forsiktig med å gjøre. Høres egentlig ikke som du har noen god grunn til å ikke like henne. Dere bruker også typen din like mye, for du snylter på han du også . Du fremstår som en bortskjemt kjæreste som vil bestemme. Du vil vise han at du vil være voksen, da må du slutte oppføre deg som et barn som vil ha alt på din måte å ødelegge mellom to søsken som er glad i hverandre. Kanskje dj skal ta en tur hjem i påsken så dere får en pause fra hverandre? Så må du huske på at det at dere bor med søsteren er ikke for alltid. Så det er lurt å prøve å unngå å krangle med henne sånn du kan ha et høflig forhold til henne senere selv om du ikke er hennes største fan. Endret mandag kl 14:24 av Curiousine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:13 #49 Del Skrevet mandag kl 14:13 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er en kamp jeg føler du kun vil tape på...... Anonymkode: 5c32d...11a Dette. Anonymkode: 71206...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:14 #50 Del Skrevet mandag kl 14:14 På tide å bli voksen, Ts... Anonymkode: 71206...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:15 #51 Del Skrevet mandag kl 14:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han tror bare at hun er en så "snill jente"... Det misbruker hun bare.... Anonymkode: 92e2f...dd8 Slutt å oppføre deg som en unge. Anonymkode: 71206...1dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:20 #52 Del Skrevet mandag kl 14:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): det er kjempeviktig for meg å vise ham at jeg gjerne vil være voksen.... For nylig røk jeg igjen uklar med henne Søsteren hans har fått så utrolig mange sjanser i livet og samboeren min kan ikke hjelpe henne mer nå, sånn er det bare.... K26 Anonymkode: 92e2f...dd8 Er du virkelig 26 år? Kanskje det er best for alle parter at du er den som flytter ut. Anonymkode: 2cb76...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #53 Del Skrevet mandag kl 14:23 Trenge «kontor» til å søke jobb, men at hun okkuperer badet 2 timer når du har trent bør få fin samboer til å forstå at din hverdag ikke fungerer med to hjemme på lite område. Jeg hadde valgt å dra på kafeer, bibliotek og andre steder for å komme ut av huset. Anonymkode: 69c82...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #54 Del Skrevet mandag kl 14:23 Her er det bare si at dette ikke fungerer for deg, og det er slutt på sex så lenge hun ligger på naborommet. Du synes det er kleint, og det vil du ikke være med på. Så får han velge, søster, eller sex og en slutt på forholdet. Anonymkode: a0c67...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:28 #55 Del Skrevet mandag kl 14:28 Curiousine skrev (12 minutter siden): Dette er en kamp du ikke vil vinne, å om du gjør det, ødelegger du mellom familie noe du skal vere veldig forsiktig med å gjøre. Høres egentlig ikke som du har noen god grunn til å ikke like henne. Dere bruker også typen din like mye, for du snylter på han du også . Du fremstår som en bortskjemt sjalu kjæreste som vil bestemme. Du vil vise han at du vil være voksen, da må du slutte oppføre deg som et barn som vil ha alt på din måte å ødelegge mellom to søsken som er glad i hverandre Nei, nå må du for f... gi deg. Det er da ikke normalt å krangle med mamma og pappa og så flytte inn til broren sin på fast basis. Da skal foreldrene være pedofile drankere før det hadde skjedd hos meg. Hvor lenge skal lillesøster bo der? 1-, 2-m 6- eller 12 måneder? Hvor kule er det å ligge å pule med lillesøster på andre siden av gipsveggen, og ha henne som okkuperer badet? Nei, den jenta må ut, og det får samboeren skjønne om han skal ha dame. Anonymkode: a0c67...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet mandag kl 14:29 #56 Del Skrevet mandag kl 14:29 Hva gjør man på badet i to timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet mandag kl 14:30 #57 Del Skrevet mandag kl 14:30 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvfølgelig kan jeg det. Jeg må bare ha en jobb som gir meg økonomiske muskler til å kjøpe meg inn... Anonymkode: 92e2f...dd8 Har du planer om å få en såpass god jobb at du plutselig får råd til å kjøpe deg inn? Siden du okkuperer det ene soverommet til «heldags jobbsøking»? Du må spare opp endel 100.000 først. Det tar tid. Flytt for deg selv en periode, så vil du føle deg ekstra «voksen» Endret mandag kl 14:32 av Jadaomatte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:32 #58 Del Skrevet mandag kl 14:32 Oida her er du ute på farlig farvann. Hadde dere vært gift hadde du såklart hatt rett til å kaste henne ut. Men hvis du allerede er med å skape splid i søsken forholdet når du og søsteren står økonomisk likt, i tillegg hever deg over henne når dere ikke engang er gift så tenker jeg at du er ute på kjøret. Anonymkode: 060ac...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:32 #59 Del Skrevet mandag kl 14:32 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): avent skrev (5 timer siden): Du bør i det minste ta deg en skikkelig prat med samboeren din og gjøre det klart for han at du også faktisk bor der. Du kan jo prøve å få han med på og lage noen kjøreregler for søsteren som feks : Hun må søke jobber og ha en normal døgnrytme, sånn at dere får sove. - hun må være med på å dekke strøm og betale en liten sum for og bo der. Lage middag noen ganger i uken Gjøre husarbeid som vasking av klær, rydde kjøkken, støvsuge ol. Gi henne en frist til å skaffe seg en jobb å flytte ut. Om samboeren din ikke er villig til dette og søster nekter så hadde jeg bedt han kaste henne ut eller så flytter du! Men hva med å reise hjem i påsken ? Så kan han sitte der med søsteren sin. Dette er det eneste fornuftige svaret hittil. Jasså?! Så nå skal lillesøster vaske hennes undertøy? Åååh, haha, er det Sloggi, eller bruker du strørrelse 40? Hvorfor skal hun betale noe som helst, når samboeren knapt gjør det? Skal hun lage maten, så skal de kanskje tilbringe middagen og kveldene sammen også? Såååå koselig, det er sikkert bra for forholdet og kjærlighetslivet. Anonymkode: a0c67...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:34 #60 Del Skrevet mandag kl 14:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, nå må du for f... gi deg. Det er da ikke normalt å krangle med mamma og pappa og så flytte inn til broren sin på fast basis. Da skal foreldrene være pedofile drankere før det hadde skjedd hos meg. Hvor lenge skal lillesøster bo der? 1-, 2-m 6- eller 12 måneder? Hvor kule er det å ligge å pule med lillesøster på andre siden av gipsveggen, og ha henne som okkuperer badet? Nei, den jenta må ut, og det får samboeren skjønne om han skal ha dame. Anonymkode: a0c67...6fe Nei vet du hva, småsøsken går foran veldig mye. Typen hennes er glad i lillesøsteren sin. Godt mulig det er kjipt å bo med svigerinnen, men ts er like mye en snylter som søsteren er. Begge fremstår barnslige. Ts fremstår ikke voksen selv om hun faktisk er det. Dette må hun holde ut. Begynner det å nærme seg året så kan hun heller begynne å si noe på det. Anonymkode: e97cc...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå