AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:43 #1 Del Skrevet mandag kl 07:43 I hvert fall ikke som kjæresten har tatt. Kjenner jeg blir litt lei meg av dette. Hvordan er det i deres forhold, tar kjæresten bilder av dere? Anonymkode: 343a1...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:45 #2 Del Skrevet mandag kl 07:45 De jeg har hatt tok bilder av meg om vi var på ferie, ellers er det jeg som har stått bak kameraet. Anonymkode: 7e35b...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet mandag kl 07:49 #3 Del Skrevet mandag kl 07:49 Dette er desverre normalt. Ser her så er det mye bilder av ungene med mann og besteforeldre. Men med meg er vel kun en håndfull. Hørte en psykolog skrev en gang: fedre kom dere bak kamera dere å. Ta bilder av din kone og barn, så dine barn og har bilder av henne også og ikke bare deg som far 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:55 #4 Del Skrevet mandag kl 07:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De jeg har hatt tok bilder av meg om vi var på ferie, ellers er det jeg som har stått bak kameraet. Anonymkode: 7e35b...f2e Jeg hadde på en måte skjønt det om han ikke var interessert i å ta bilder, men han er det... Anonymkode: 343a1...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:58 #5 Del Skrevet mandag kl 07:58 Ikke jeg heller, og det er veldig lite viktig for meg. Han tar bilder av barna og jeg er iblant med på de bildene, men aldri meg alene. Han er glad i å ta bilder, men han er lite interessert i å ta bilder av andre enn barna - og stedene vi er på. Vi har utrolig mange fine bilder fra utflukter fordi han har tatt dem. Jeg tar litt bilder av barna, og det er det. Anonymkode: 7c311...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet mandag kl 08:00 #6 Del Skrevet mandag kl 08:00 Veldig lite. Kun når jeg ber han ta bilde for at sønnen min skal få ha bilder av at jeg også var en del av oppveksten hans. Nå er jeg ikke det vakreste i verden heller da, så trenger ikke ha så mye bilder 🙈 men tenker det er hyggelig for barnet å ha noen få bilder med mor uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:06 #7 Del Skrevet mandag kl 08:06 Nei, samboer og jeg pleier ikke ta bilde av hverandre. Har ikke kommet på at det er noe å være trist for. Anonymkode: 9afb8...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:49 #8 Del Skrevet mandag kl 08:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): I hvert fall ikke som kjæresten har tatt. Kjenner jeg blir litt lei meg av dette. Hvordan er det i deres forhold, tar kjæresten bilder av dere? Anonymkode: 343a1...cf4 Desverre her og. Jeg tar alle bildene av far ,barn og øvrig familie. Daglig,ferie,stor begivenheter osv. Spør om han kan ta bilde men mye styr det.. Det er trist.. Anonymkode: ba493...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:42 #9 Del Skrevet mandag kl 09:42 Jeg har i bøtter og spann. Derimot er det vanskelig å finne bilder av han. Er som regel han som tar bilder, og selv kan han ikke fordra å bli tatt bilde av Anonymkode: 29f82...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:47 #10 Del Skrevet mandag kl 09:47 Nei, ingen av oss er så opptatt av det. Hadde jeg ønsket det så hadde jeg jo bare bedt om det. Hvorfor nekter han å knipse dersom du ønsker det? Anonymkode: 9121b...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:48 #11 Del Skrevet mandag kl 09:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I hvert fall ikke som kjæresten har tatt. Kjenner jeg blir litt lei meg av dette. Hvordan er det i deres forhold, tar kjæresten bilder av dere? Anonymkode: 343a1...cf4 Her er det heller ikke noe særlig med bilder av meg. Grunnen er at jeg er veldig stygg og lite fotogen, derfor ønsker jeg ikke å bli tatt bilder av. Anonymkode: e8030...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:04 #12 Del Skrevet mandag kl 10:04 Jeg ber mannen min ta bilder av meg. Eller meg og barna da som regel. For at det ikke skal se ut som om han er på tur alene med barna hele tiden. Jeg er nok generelt mer opptatt av å ta bilder enn han Anonymkode: 44646...f9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:41 #13 Del Skrevet mandag kl 12:41 Jeg passer på å ta selfies med barna nå og da så vi har noen bilder sammen. Eksen tar sjelden bilder av oss, jeg passer på å ta bilde av ham og ungene når vi er samlet. Han tar også selfies med ungene (og bilder bare av dem), han lager et nytt album hvert år. Jeg tror vi har 4-5 bilder av oss to fra vi var sammen. Anonymkode: ca13b...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:47 #14 Del Skrevet mandag kl 12:47 Jeg må også be mannen ta bilde av oss dersom jeg og barnet gjør noe morsomt eller har et søtt øyeblikk. Jeg tar tusenvis av bilder av ham og barnet evt kun barnet. Anonymkode: 162af...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:58 #15 Del Skrevet mandag kl 12:58 Jeg opplevde også at eksen min aldri tok bilder av meg eller oss, men reflekterer ikke helt hvorfor han ikke gjorde det. Jeg var overbevist om at det var fordi jeg var stygg, tjukk osv, men etter en diskusjon fortalte han at grunnen var enkelt og greit fordi han trodde jeg ikke ville. Fordi hver eneste gang han tok bilde av meg før var jeg så kritisk. «Alt» var feil, feil vinkel, feil lys, jeg så tjukk ut, jeg hadde ugrei sveis, feil klær, det ble alltid klaging fra min side. Jeg ble lei meg. Og hvorfor i alle dager skulle han ville fortsette å ta bilder av ei som bare ble sur og lei seg? Det hadde jeg faktisk aldri reflektert noe over, men det var helt sant, han hadde 100% rett. I mitt nåværende forhold er jeg ikke like kritisk og blir med på bilder selv om jeg ikke alltid føler meg like komfortabel. Men det er en treningssak, og tenker at samboer ikke legger ut bilder av meg der jeg ser stygg ut. Og dermed godtar jeg også utseende mitt mer. Men tror mange menn glemmer å ta bilder av samboer og spesielt sammen med barna, her burde de ta seg sammen. Så vanskelig er det ikke å knipse noen bilder i blant! Anonymkode: 1cbcc...443 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:04 #16 Del Skrevet mandag kl 13:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg må også be mannen ta bilde av oss dersom jeg og barnet gjør noe morsomt eller har et søtt øyeblikk. Jeg tar tusenvis av bilder av ham og barnet evt kun barnet. Anonymkode: 162af...c9f Spørsmål; Betyr det mye for han at du tar disse bildene? Betyr det mye for deg at du tar disse bildene? Om ikke er det irrelevant informasjon sett mot ditt ønske om at han tar bilder av deg. Anonymkode: 9121b...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:00 #17 Del Skrevet mandag kl 14:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde på en måte skjønt det om han ikke var interessert i å ta bilder, men han er det... Anonymkode: 343a1...cf4 Kjenner meg veldig igjen i denne 😅 Vi har vært på mange ferier der samboer har hatt med dyrt kamera og kommet hjem med hundrevis av bilder av arkitektur, natur etc og de få bildene av meg er tatt på kommando (fra meg) og da blir de tatt i full fart uten at jeg rekker å «gjøre meg klar».. Etter vi fikk barn har jeg merket at det er ganske mange flere bilder av han og barna enn meg og barna. Anonymkode: 8febc...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:18 #18 Del Skrevet mandag kl 15:18 Selfie! Selvutløser! Anonymkode: 7d513...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå