Gå til innhold

Alle dere som sier dere har hatt katastrofekeisersnitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er alltid de som ikke har kunnskap som tror de sitter på fasiten! 

De bruker narkose ved katastrofesnitt fordi de ikke har tid til å sette epidural. De ville aldri ha kutta i en kvinne som ikke var bedøvd på et norsk sykehus!!
Min mor hadde katastrofesnitt pga morkakeløsning og hun ble lagt i narkose.

Anonymkode: baf76...651

Jeg kjenner og en som sa de begynte å kutte før hun var i narkosen. Hun hadde epidural men hun hadde allerede sagt ifra at den ikke fungerte ordentlig (bare på halve siden). Stoler 100% på denne personen, hun er en som aldri lyver eller overdriver eller klager slik jeg kjenner henne og jeg har kjent henne nesten hele livet. Hun slet lenge etterpå, jeg tror hun hadde PTSD.

Anonymkode: aa9db...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kanskje forskjellige retningslinjer fra sykehus til sykehus, eller du hadde kommet så langt i fødselen at de kunne se at det mest sannsynlig gikk bra?

Jeg fikk en gutt på 800 gram (estimert til 1000 gram), pga. delvis morkakesvikt og ikke fordi fødselen startet av seg selv, og ble da fortalt at vaginal fødsel (igangsatt) var helt uaktuelt, retningslinjene sa keisersnitt ved så små barn. 

Anonymkode: 4ce0f...f41

Da er det mulig forskjellig praksis, ja. Fødte et barn i fjor på 800 g i seteleie, vaginalt. 

Anonymkode: 24744...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...