AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:37 #1 Del Skrevet mandag kl 06:37 Jeg var samboer og senere gift med en mann fra jeg var 23 til jeg var nesten 30. Det ble brudd, men etter noen få år er jeg blitt kjæreste men en ny mann. I forholdet jeg var i, var seksuallivet helt alminnelig og godt. Jeg har alltid likt sex og jeg likte å ha sex med mannen min. Slik er det nå også, men det er annerledes. Selvsagt, siden det er et annet menneske, men han jeg bor sammen med nå har en type selvfølgelig selvtillit som er ny for meg, både overraskende og tiltrekkende. Før var jeg den som bestemte over sexen i forholdet, slik er det ikke lenger. Jeg skal komme til poenget nå. De første par gangene vi lå med hverandre var det misjonær, eller jeg red ham etter hvert, eller vi lå "i skuff". Etter et par uker bakfra, i doggy. Men så, som om det ikke var noe spesielt i det hele tatt, trengte han inn i meg bak. I mitt forrige forhold skjedde det aldri. Aldri. Det ble snakket litt om noen ganger, men siden han ikke var pågående var jeg fornøyd med at det ikke ble noe mer tema. Nå bare gjorde han det, uten at det hadde vært snakket om tidligere og uten å spørre. Han gjorde det like selvsagt som enhver annen ting. Det rare var hvor lett det gikk, og at det ikke gjorde vondt, og at jeg ikke protesterte. Han bare gjorde det, og så gjorde vi det. Og etterpå ble det liksom ikke noe snakk om det, det gikk over like selvfølgelig og sømløst som det begynte. Neste gang skjedde det ikke, heller ikke de neste dagene. Men innimellom har det skjedd igjen, når han har gjort det. Typisk når jeg er fornøyd og han skal avslutte. Jeg vet ikke om det skal skje, eller når det skal skje, det er noe han bare bestemmer seg for, hvis han får lyst der og da. Noen få ganger i måneden, ikke mer. Bare en gang har det vært et "uhell", men da sto vi faktisk i dusjen og han håndterte det også helt selvfølgelig og uten behov for å si noe. Han trakk seg ut, vasket oss raskt, og fortsatte. Slik er det også med annen sex. Hvis han vil ha sex, tar han tydelig initiativ til at det skal skje, og han styrer hvordan det skal skje. Dette har overrasket meg. I det forrige forholdet var vi veldig "politisk korrekte". Snakket om alt. Planla. Forsikret om at det eller det var greit. Jeg likte det, følte det riktig og trygt. Vi knullet vel aldri, vi elsket (nå har jeg lært forskjellen). Jeg styrte, jeg "eide" sexen i forholdet og var sjefen over ja/nei. Jeg har skjønt det. Derfor overrasket det meg hvordan jeg har funnet meg til rette med en mann som er langt mer styrende, helt uten at det har vært et tema underveis. Eksempel: Min forrige mann ville ventet og håpet på oralsex. Han jeg er kjæreste med nå forventer det og lar meg forstå det stort sett uten å si noe. Er jeg ukomfortabel? Det rare er at jeg ikke er det. Jeg er mer seksuell enn før. Jeg masturberer ofte, det gjorde jeg nesten aldri. Anonymkode: 09bec...0d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:44 #2 Del Skrevet mandag kl 06:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var samboer og senere gift med en mann fra jeg var 23 til jeg var nesten 30. Det ble brudd, men etter noen få år er jeg blitt kjæreste men en ny mann. I forholdet jeg var i, var seksuallivet helt alminnelig og godt. Jeg har alltid likt sex og jeg likte å ha sex med mannen min. Slik er det nå også, men det er annerledes. Selvsagt, siden det er et annet menneske, men han jeg bor sammen med nå har en type selvfølgelig selvtillit som er ny for meg, både overraskende og tiltrekkende. Før var jeg den som bestemte over sexen i forholdet, slik er det ikke lenger. Jeg skal komme til poenget nå. De første par gangene vi lå med hverandre var det misjonær, eller jeg red ham etter hvert, eller vi lå "i skuff". Etter et par uker bakfra, i doggy. Men så, som om det ikke var noe spesielt i det hele tatt, trengte han inn i meg bak. I mitt forrige forhold skjedde det aldri. Aldri. Det ble snakket litt om noen ganger, men siden han ikke var pågående var jeg fornøyd med at det ikke ble noe mer tema. Nå bare gjorde han det, uten at det hadde vært snakket om tidligere og uten å spørre. Han gjorde det like selvsagt som enhver annen ting. Det rare var hvor lett det gikk, og at det ikke gjorde vondt, og at jeg ikke protesterte. Han bare gjorde det, og så gjorde vi det. Og etterpå ble det liksom ikke noe snakk om det, det gikk over like selvfølgelig og sømløst som det begynte. Neste gang skjedde det ikke, heller ikke de neste dagene. Men innimellom har det skjedd igjen, når han har gjort det. Typisk når jeg er fornøyd og han skal avslutte. Jeg vet ikke om det skal skje, eller når det skal skje, det er noe han bare bestemmer seg for, hvis han får lyst der og da. Noen få ganger i måneden, ikke mer. Bare en gang har det vært et "uhell", men da sto vi faktisk i dusjen og han håndterte det også helt selvfølgelig og uten behov for å si noe. Han trakk seg ut, vasket oss raskt, og fortsatte. Slik er det også med annen sex. Hvis han vil ha sex, tar han tydelig initiativ til at det skal skje, og han styrer hvordan det skal skje. Dette har overrasket meg. I det forrige forholdet var vi veldig "politisk korrekte". Snakket om alt. Planla. Forsikret om at det eller det var greit. Jeg likte det, følte det riktig og trygt. Vi knullet vel aldri, vi elsket (nå har jeg lært forskjellen). Jeg styrte, jeg "eide" sexen i forholdet og var sjefen over ja/nei. Jeg har skjønt det. Derfor overrasket det meg hvordan jeg har funnet meg til rette med en mann som er langt mer styrende, helt uten at det har vært et tema underveis. Eksempel: Min forrige mann ville ventet og håpet på oralsex. Han jeg er kjæreste med nå forventer det og lar meg forstå det stort sett uten å si noe. Er jeg ukomfortabel? Det rare er at jeg ikke er det. Jeg er mer seksuell enn før. Jeg masturberer ofte, det gjorde jeg nesten aldri. Anonymkode: 09bec...0d7 Da er du heldig. Du har en mann som ser deg seksuelt, selv om du ikke sier noe. Han tenner deg så mye, at alt føles godt og deilig leser jeg. Nyt det! Anonymkode: 9bba9...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:57 #3 Del Skrevet mandag kl 06:57 Høres veldig fint ut dette, men hvordan kan du få noe inn bak uten oppvarming...? Jeg er "dreven" analmottaker (er kvinne altså), og det er pintrangt selv når jeg er oppvarmet og klar (tar ikke lang tid å bli klar, men det går ikke svopp-inn uten litt lek først). Beklager om jeg ødela det seksuelle ved innlegget ditt ved å stille spørsmål. Anonymkode: e1623...224 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet mandag kl 07:09 #4 Del Skrevet mandag kl 07:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres veldig fint ut dette, men hvordan kan du få noe inn bak uten oppvarming...? Jeg er "dreven" analmottaker (er kvinne altså), og det er pintrangt selv når jeg er oppvarmet og klar (tar ikke lang tid å bli klar, men det går ikke svopp-inn uten litt lek først). Beklager om jeg ødela det seksuelle ved innlegget ditt ved å stille spørsmål. Anonymkode: e1623...224 Skal innrømme jeg tenkte det samme. Det krever oftest forberedelse og glidemiddel. For ikke å prate om «ny aktivitet» eller første gang med ny partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:35 #5 Del Skrevet mandag kl 07:35 Te- Presten skrev (24 minutter siden): Skal innrømme jeg tenkte det samme. Det krever oftest forberedelse og glidemiddel. For ikke å prate om «ny aktivitet» eller første gang med ny partner. Ja, ikke sant? For meg er dette helt ubegripelig. Går vi for fort frem, føles det som jeg rakner og det blir ømt lenge, selv om jeg har hatt jevnlig analsex i snart 20 år. Helt uaktuelt å ikke varme opp. Anonymkode: e1623...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:39 #6 Del Skrevet mandag kl 07:39 Er det ikke flott da? At dere kan nyte hverandre, tenne hverandre, utføre spennende seksualitet og tilfrdstille hverandre på nye og flotte måter. Høres nesten ut som at det formidles som et problem..... Enkelt og greit; Nyt!! Anonymkode: 6223a...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet mandag kl 08:35 #7 Del Skrevet mandag kl 08:35 Jeg kjenner noen som ikke trenger masse "forarbeid" ved analsex. Noen veldig få ganger har jeg selv opplevd å "bare kunne gjøre det", men som regel ikke. Tror selvsagt kåthet, avslapning og annen smøring er viktig, og dermed situasjonsbestemt, men innbiller meg at noen har lettere for det der enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:37 #8 Del Skrevet mandag kl 08:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan kan du få noe inn bak uten oppvarming...? Synes også det er rart. Jeg prøvde én gang med en jeg traff mellom disse to forholdene, men det var plent umulig. Ga bare opp. Funket ikke med glid en gang. Jeg spente meg, var ikke sjans. Anonymkode: 09bec...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet tirsdag kl 07:08 #9 Del Skrevet tirsdag kl 07:08 Jeg tenker at både du og han har vært heldig. Hans måte å være på kunne fort blitt katastrofe med feil dame. Din tidligere måte å være på kunne fort blitt både avtennede og kjedelig for mange menn Jeg husker følelsen av å tenke "jøss, er det sånn jeg egentlig er", da jeg endelig traff ei som jeg faktisk matcher med, for mange år siden. Jeg går fortsatt rundt og kjenner meg heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet tirsdag kl 07:17 #10 Del Skrevet tirsdag kl 07:17 Du fant deg en Alpha male😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå