AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #1 Del Skrevet i går, 06:28 Ikke fått barnebidrag denne måneden, det kommer som regel før 25 hver måned og seneste det har komt før er 27 i måneden. Betyr det at barnefar har valgt å ikke betale det? Andre som har opplevd å ikke få inn bidraget? Venter dere bare å ser om det eventuelt kommer neste måned? Anonymkode: 9a1f2...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #2 Del Skrevet i går, 06:35 Det har skjedd flere ganger her 😏 Jeg sender bare mld til barnefar og hører om han har betalt. Jeg har fått innvilget bidragsforskudd, så noe penger kommer uansett. Da får jeg det utbetalt rundt den 5 eller 6 i mnd etter. Anonymkode: b637e...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:38 #3 Del Skrevet i går, 06:38 Hva tenker du å gjøre om annet enn å vente? Det kan være det er noe forsinkelse. Om det vanligvis kommer til en fast tid, så gi det noe tid. Purringer blir sendt ut den 10. Bidraget kommer fortløpende når det faktisk blir betalt. Du kan evt ringe nav innkreving for å høre om de vet noe. For min del er det ikke aktuelt å kontakt bf for å purre på han. Anonymkode: 54739...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:41 #4 Del Skrevet i går, 06:41 Takk for svar, da venter jeg noen dager til å kontakter eventuelt nav innkreving Er dessverre i høykonflikt med barnefar så ikke aktuelt å kontakte han. Anonymkode: 9a1f2...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:10 #5 Del Skrevet i går, 08:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar, da venter jeg noen dager til å kontakter eventuelt nav innkreving Er dessverre i høykonflikt med barnefar så ikke aktuelt å kontakte han. Anonymkode: 9a1f2...46a Opplevde selv, i februar tror jeg det var, at bidraget kom senere enn normalt. Når bidraget har kommet som en klokke over en lang periode, begynner man jo å lure. Du kan jo ringe nav innkreving. De er veldig hyggelige der og svarer så gode de kan. Ikke har de den langt ventetiden som vanlige nav har heller. Anonymkode: 54739...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #6 Del Skrevet i går, 08:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke fått barnebidrag denne måneden, det kommer som regel før 25 hver måned og seneste det har komt før er 27 i måneden. Betyr det at barnefar har valgt å ikke betale det? Andre som har opplevd å ikke få inn bidraget? Venter dere bare å ser om det eventuelt kommer neste måned? Anonymkode: 9a1f2...46a Be NAV kreve inn bidrag hver mnd, da trekkes det fra lønnen før lønnen utbetales. Jeg har fått beskjed fra NAV innkreving at siden bf er så vanskelig å ha med å gjøre, så kommer han aldri til å få slettet at NAV krever inn bidraget. Kommer punktlig hver mnd og jeg slipper å ha noe som helst med bf å gjøre. Anonymkode: 92fef...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #7 Del Skrevet i går, 17:17 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Be NAV kreve inn bidrag hver mnd, da trekkes det fra lønnen før lønnen utbetales. Jeg har fått beskjed fra NAV innkreving at siden bf er så vanskelig å ha med å gjøre, så kommer han aldri til å få slettet at NAV krever inn bidraget. Kommer punktlig hver mnd og jeg slipper å ha noe som helst med bf å gjøre. Anonymkode: 92fef...c53 Det stemmer ikke. Selv om bidraget kreves inn via nav så må bf ha latt vær å betale fakturaen fra innkrevingssentralen 3 måneder på rad før de begynner å trekke rett fra lønna. Du kan spørre bf om han har betalt. Selv forventer jeg ikke at bidraget skal komme hver måned da det hender seg at bf ikke betaler hver mnd. men da kommer det en større utbetaling plutselig. Anonymkode: 2609c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå