Gå til innhold

Tips til slitne vegger? (salg/visning)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen av veggene i leiligheten min er fulle av hull, noen mindre og andre er større med gipsanker (tror det er det det heter). Jeg finnes ikke handy, og har begrenset budsjett og energi. Så da er spørsmålet når jeg skal klargjøre leiligheten for salg; hva gjør jeg med veggen? Ingenting? Eller finnes det noe lurt man kan gjøre som ser litt bedre ut uten at man prøver å skjule noe? Finnes det noen løsninger som ligger mellom ingenting, og full sparkle/male?

Anonymkode: a01bc...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å sitere Maxbo: KLART DU KAN! 

Liten tube med sparkel, sparkelspade, pussepapir. Når resultatet er ok maler du veggen. 

Om dette ligger over tiltaktslysten og kompetansenivået får du selge slik den er

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært den som kom på visning, så hadde jeg foretrukket at du bare lot det være. Jeg hadde da bydd på leiligheten med vissheten om at jeg måtte fikse på noen vegger. Det er mye bedre at det blir gjort ordentlig enn at det blir gjort i hastverk, og kun for å se greit nok ut på en visning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (8 timer siden):

For å sitere Maxbo: KLART DU KAN! 

Liten tube med sparkel, sparkelspade, pussepapir. Når resultatet er ok maler du veggen. 

Om dette ligger over tiltaktslysten og kompetansenivået får du selge slik den er

De som solgte til oss hadde sparklet hull og flekkmalt etterpå. 
De hadde «glemt» å pusse da, så vi måtte pusse og male selv når vi flyttet inn. De hadde også glemt hva malingen het, så vi måtte male to strøk med ny maling.

Hadde vært bedre om de ikke hadde gjort noe selv.

Anonymkode: ccec0...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

De som solgte til oss hadde sparklet hull og flekkmalt etterpå. 
De hadde «glemt» å pusse da, så vi måtte pusse og male selv når vi flyttet inn. De hadde også glemt hva malingen het, så vi måtte male to strøk med ny maling.

Hadde vært bedre om de ikke hadde gjort noe selv.

Anonymkode: ccec0...c93

Ikke så krise om man ikke veit navnet på fargen. Bare å stikke innom den lokale malerbutikken og låne en fargeleser. De treffer rimelig godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...