AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #1 Del Skrevet i går, 06:24 Hvor stort område kan man vaske med en moppklut? Vasker dere hele huset med samme mopp ellet bytter dere underveis? Kan man også skylle de forhånd før man tar nytt rom? Anonymkode: 17c94...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #2 Del Skrevet i går, 06:59 Det kommer jo an på hvor skittent det er... Personlig bruker jeg en mopp til alle soverommene (som regel bruker vi bare ett soverom, de andre er gjesterom og kontor). Så bruker jeg en mopp til kjøkkenet, en til stua og gangen, og en til badet. Hvis moppen jeg brukte på soverommene ikke er synlig skitten kan jeg gjerne skylle den og bruke den videre, men til bad og kjøkken bruker jeg alltid egne mopper. Anonymkode: 559cb...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #3 Del Skrevet i går, 07:19 Ikke noe fasitsvar i antall rom eller kvm men heller at det er til mopp er skitten. Jeg vasker ofte bare ett rom pr dag og bruker ren mopp til hvert rom. Anonymkode: 8761a...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 07:28 #4 Del Skrevet i går, 07:28 De blir som regel tørre før de blir skitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #5 Del Skrevet i går, 07:33 Bruker samme mopp til de fleste rom, utenom i yttergangen (der drar man jo mye greier inn under skoa) og på badet. Kan f.eks vaske stua først og så badet eller gangen etterpå, siden moppen brukt i stua først er veldig ren. Men pleier å spyle moppen i dusjen på høyt trykk flere ganger mens jeg mopper. Mopper egentlig sjeldent hele huset samme dag. Ofte bruker jeg engangsmopp på badet (bruker støvmagnet først i stedet for å støvsuge da jeg har lest at man ikke skal støvsuge på badet) og når jeg bruker engangsmopp så vasker jeg engangsmoppen og har på nytt vaskemiddel slik at jeg mopper over badegulvet 2 ganger. Anonymkode: 3be17...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå