AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 #1 Del Skrevet i går, 06:13 Hei! Satt og ventet på bussen. Og da stirret jeg ned i telefonen. Plutselig ble jeg utrolig svimmel, i 3-4 sek. Måtte liksom gå litt for og komme meg. Hva kan det være? Flere opplevd sånt? 😅 Anonymkode: a977c...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:16 #2 Del Skrevet i går, 06:16 Ja, min lege sier det ikke er uvanlig. Man kan bli svimmel av å ha hodet bøyd slik man har når man ser på mobilen. Anonymkode: b1854...9c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:17 #3 Del Skrevet i går, 06:17 Blodtrykksfall Anonymkode: ef9f0...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:18 #4 Del Skrevet i går, 06:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blodtrykksfall Anonymkode: ef9f0...133 Når jeg står? 😅 Anonymkode: a977c...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:18 #5 Del Skrevet i går, 06:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, min lege sier det ikke er uvanlig. Man kan bli svimmel av å ha hodet bøyd slik man har når man ser på mobilen. Anonymkode: b1854...9c6 Å takk for svar 🫶 så blodet faller når man ser ned med hode? Anonymkode: a977c...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:20 #6 Del Skrevet i går, 06:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å takk for svar 🫶 så blodet faller når man ser ned med hode? Anonymkode: a977c...388 Det vet jeg ikke, var bare det legen sa. Anonymkode: b1854...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #7 Del Skrevet i går, 06:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når jeg står? 😅 Anonymkode: a977c...388 Ja, det kan skje når du står og stirrer nedover i noe. Regner med du ikke holder armene høyt når du kikker på tlf men ser nedover? Anonymkode: ef9f0...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:30 #8 Del Skrevet i går, 06:30 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når jeg står? 😅 Anonymkode: a977c...388 For øvrig, stod du eller satt du? I hovedinnlegget ditt sitter du men så plutselig kommenterer du at du stod? 😅😂 Man kan få blodtrykksfall sittende, stående, liggende. Det skjer. Jeg hadde f.eks. blodtrykksfall sittende på do i morges. Nå er jeg gravid, så det er ikke uvanlig men det skjer hele tiden uansett posisjon jeg kan befinne meg i. Anonymkode: ef9f0...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #9 Del Skrevet i går, 06:59 Å bli svimmel i 3-4 sekunder er bare sånt som kan skje i blant. Sånn er det å være menneske, vi er ikke maskiner. Det behøver ikke være noen ting. Anonymkode: 09958...e15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:01 #10 Del Skrevet i går, 07:01 Du kan også ha blitt bilsyk. Jeg må følge med på veien hele tiden, ellers går det rundt for meg. Og ja, det skjer også på buss og tog. Anonymkode: dfa1a...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #11 Del Skrevet i går, 18:09 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For øvrig, stod du eller satt du? I hovedinnlegget ditt sitter du men så plutselig kommenterer du at du stod? 😅😂 Man kan få blodtrykksfall sittende, stående, liggende. Det skjer. Jeg hadde f.eks. blodtrykksfall sittende på do i morges. Nå er jeg gravid, så det er ikke uvanlig men det skjer hele tiden uansett posisjon jeg kan befinne meg i. Anonymkode: ef9f0...133 Jeg sto oppreist. Men så ned på telefonen min. Så blodtrykksfall gir jo ikke mening 😅 Anonymkode: a977c...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:45 #12 Del Skrevet i går, 19:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sto oppreist. Men så ned på telefonen min. Så blodtrykksfall gir jo ikke mening 😅 Anonymkode: a977c...388 Jo det gir mening. Man får gjerne blodtrykksfall når man står, mange får det når de står lenge over tid. Og mange får det når de reiser seg opp. Uansett ikke farlig Anonymkode: 1d6ce...fa6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:20 #13 Del Skrevet i går, 21:20 Brått fokus-skifte for øynene, kan gjøre en svimmel… trenger ikke være noe merkeligere enn det. Anonymkode: 0f7f3...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 30 minutter siden #14 Del Skrevet 30 minutter siden Tråden er ryddet for latterliggjøring. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå