AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:50 #1 Del Skrevet søndag kl 23:50 Jeg hadde kledd meg i sexy undertøy for kjæresten min å kom inn i stuen, jeg sa jeg gikk inn på soverommet. Han kysset meg å sa at han kommer snart etter at han hadde vært på badet. Mens han er på badet, gikk jeg også inn for å hente noe, når jeg kommer inn sitter han å scroller igjennom bilder av insta babes. Jeg føler meg som en dritt, stygg og ekkel, føler han må kåte seg opp av å se på disse før han kommer inn på rommet for å ha sex med meg.. Jeg sier til han at jeg synes det er turn off at når jeg har kledd meg opp så sitter han å glor på slike bilder før vi skal ha oss. Grunnen til jeg reagerer er fordi han ved noen anledninger når han har drukket sagt jeg har flat rompe, å at jeg burde trene, han har også kaldt meg for tynn å at jeg ikke har vondt av å legge på meg for helsa sin skyld. (Jeg har alltid vert tynn, har ikke annlegg for å legge på meg) Jeg har også sagt tusen ganger at jeg blir usikker og såret av at han glor på bilder av damer med svære romper, mtp hva han har sagt om min rompe. Han mener jeg overreagerer, han ble fly forbannet og skrek oppi ansiktet mitt at han må jo få lov til å se på andre damer! Han er dritt lei av at jeg tar opp temaet gjentatte ganger om at jeg ikke føler meg så bra når han glor på slike bilder som er rake motsetninger som meg kroppsmessig. Han kaller meg for gal og kontrollerende, han sier at han er drittlei av at jeg tar opp dette temaet, men jeg vil bare få han til og forstå at det sårer meg, jeg hadde ikke brydd meg om han så på slike bilder hadde det ikke vert for hva han har gjentatte ganger sagt om kroppen/rompa mi. Han sier jeg ødelegger forholdet med at jeg tar opp dette gjentatte ganger, jeg prøver å fortelle han om hvorfor må han på død og liv oppsøke slike bilder, når han vet jeg blir lei meg..Å selvfølgelig blir jeg og ta opp temaet flere ganger når han ofte glor på slikt å han vet at jeg ikke liker det. Han mener jeg må legge bak meg det han har sagt om meg tidligere, jeg prøver, men han slutter jo ikke å glo på disse damene.. Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 2cf83...d5a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet i går, 00:07 #2 Del Skrevet i går, 00:07 (endret) Først og fremst, si til deg selv: Du er IKKE dritt. Du er perfekt nok som du er. Det er ingenting galt med deg. Hvis han som er en voksen mann skal oppføre seg som en singel tenåringsgutt som må sitte å se på rumpene til instababes, ja da bør han holde seg singel. Det er ikke slik han skal oppføre seg mot dama si. Du har rett til å si hva du føler og mener om det, og at du blir såret når han gjør det. Endret i går, 00:08 av GlitrendeSjokolade 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:12 #3 Del Skrevet i går, 00:12 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg hadde kledd meg i sexy undertøy for kjæresten min å kom inn i stuen, jeg sa jeg gikk inn på soverommet. Han kysset meg å sa at han kommer snart etter at han hadde vært på badet. Mens han er på badet, gikk jeg også inn for å hente noe, når jeg kommer inn sitter han å scroller igjennom bilder av insta babes. Jeg føler meg som en dritt, stygg og ekkel, føler han må kåte seg opp av å se på disse før han kommer inn på rommet for å ha sex med meg.. Jeg sier til han at jeg synes det er turn off at når jeg har kledd meg opp så sitter han å glor på slike bilder før vi skal ha oss. Grunnen til jeg reagerer er fordi han ved noen anledninger når han har drukket sagt jeg har flat rompe, å at jeg burde trene, han har også kaldt meg for tynn å at jeg ikke har vondt av å legge på meg for helsa sin skyld. (Jeg har alltid vert tynn, har ikke annlegg for å legge på meg) Jeg har også sagt tusen ganger at jeg blir usikker og såret av at han glor på bilder av damer med svære romper, mtp hva han har sagt om min rompe. Han mener jeg overreagerer, han ble fly forbannet og skrek oppi ansiktet mitt at han må jo få lov til å se på andre damer! Han er dritt lei av at jeg tar opp temaet gjentatte ganger om at jeg ikke føler meg så bra når han glor på slike bilder som er rake motsetninger som meg kroppsmessig. Han kaller meg for gal og kontrollerende, han sier at han er drittlei av at jeg tar opp dette temaet, men jeg vil bare få han til og forstå at det sårer meg, jeg hadde ikke brydd meg om han så på slike bilder hadde det ikke vert for hva han har gjentatte ganger sagt om kroppen/rompa mi. Han sier jeg ødelegger forholdet med at jeg tar opp dette gjentatte ganger, jeg prøver å fortelle han om hvorfor må han på død og liv oppsøke slike bilder, når han vet jeg blir lei meg..Å selvfølgelig blir jeg og ta opp temaet flere ganger når han ofte glor på slikt å han vet at jeg ikke liker det. Han mener jeg må legge bak meg det han har sagt om meg tidligere, jeg prøver, men han slutter jo ikke å glo på disse damene.. Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 2cf83...d5a Du er urimelig. Anonymkode: ea9f7...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:13 #4 Del Skrevet i går, 00:13 Denne mannen er så ustabil, og han har en adferd som trykker deg ned. Ikke en mann å kaste bort livet og gleden sin på. Måten han kommuniserer på er svært usunn. Kom deg bort fra ham, det har ingen hensikt å forsøke å endre ham. Han er som han er, og det er skadelig for deg. Kom deg ut! ❤️ Anonymkode: 0e893...a74 4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:14 #5 Del Skrevet i går, 00:14 Må legge til at han trykket raskt vekk på mobilen for å skjule hva han så på, noe han har gjort mange ganger, når jeg entrer stuen, eller rommet Anonymkode: 2cf83...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #6 Del Skrevet i går, 00:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er urimelig. Anonymkode: ea9f7...49e Kan du utdype deg om hvorfor du synes det? Anonymkode: 2cf83...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:25 #7 Del Skrevet i går, 00:25 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er urimelig. Anonymkode: ea9f7...49e Ja, men den eneste personen Ts er urimelig mot, det er henne seg selv, siden hun har vært i dette forholdet med en ustabil mann som ikke behandler henne bra, og trykker henne ned psykisk. Ts - bli glad i deg selv! Kom deg bort fra denne mannen! ❤️ Anonymkode: 0e893...a74 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:30 #8 Del Skrevet i går, 00:30 Høres ut for meg som om han tar deg for gitt og slik skal man ikke måtte ha det med en kjæreste. Anonymkode: 4d5ad...d56 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:31 #9 Del Skrevet i går, 00:31 Stakkars deg. For en måte å bli møtt på. Hadde blitt redd om mannen min skrek meg opp i ansiktet sånn. Og så vondt i en situasjon hvor han heller burde brydd seg og vært en støtte. Du er ikke urimelig. Du har sagt klart ifra om dine grenser, som han ikke bryr seg om. Og kommunisert hvor vondt det er for deg, som han heller ikke bryr seg om. Om noe synes jeg han burde være ekstra hensynsfull rundt det etter å ha gjort noe så slemt som å snakke ned kroppen din. Men her har du en som ikke bryr seg om hvordan du har det. Vær så snill ikke velg han som din livspartner. Han høres ikke ut som en omsorgsfull mann og partner ihvertfall. Vil du virkelig være med en som på jevnlig basis får deg til å tvile på deg selv og får frem så vonde følelser i deg? Og som er så upålitelig at han må skjule telefonen sin når du kommer inn i rommet? Anonymkode: cedac...b58 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 00:34 #10 Del Skrevet i går, 00:34 Herregud, jeg hadde blitt så såret OG redd at det hadde vært det forholdet. Hvorfor finner du deg i slikt? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:38 #11 Del Skrevet i går, 00:38 Menn som sitter og ser på insta babes, er så patetiske at det grenser til trist. I tillegg bryter han deg ned ved å rakke ned på kroppen din, og skriker deg i trynet når du prøver å snakke om det. Hvorfor er du sammen med denne søppelsekken? Han har rett i én ting, ts: du kan ikke drive å ta opp samme tema igjen og igjen. Du sparker en død hest, og den vil ikke reise seg om du fortsetter å sparke. Han har vist deg utallige ganger at han har ingen intensjoner om å lytte og forsøke å forstå. Han er ikke interessert i å høre hvordan du føler deg når han rakker ned på kroppen din, og da er det nytteløst å fortsette og sparke. Du må enten godta det og la det ligge, eller så må du bestemme deg for at du ikke ønsker å leve i et forhold hvor du ikke føler deg ivaretatt og begjært, og avslutte forholdet. Jeg foreslår sistnevnte, for vil du virkelig dele resten av livet ditt med en fyr som får deg til å føle deg som en kakerlakk? Du kan ikke endre ham, men du kan dumpe ham. Anonymkode: 23403...822 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:19 #12 Del Skrevet i går, 02:19 Jeg hadde mistet fullstendig lysten på en sånn fyr. La ham finne seg en av de han er så interessert i. Anonymkode: a1567...cf8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:21 #13 Del Skrevet i går, 03:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde kledd meg i sexy undertøy for kjæresten min å kom inn i stuen, jeg sa jeg gikk inn på soverommet. Han kysset meg å sa at han kommer snart etter at han hadde vært på badet. Mens han er på badet, gikk jeg også inn for å hente noe, når jeg kommer inn sitter han å scroller igjennom bilder av insta babes. Jeg føler meg som en dritt, stygg og ekkel, føler han må kåte seg opp av å se på disse før han kommer inn på rommet for å ha sex med meg.. Jeg sier til han at jeg synes det er turn off at når jeg har kledd meg opp så sitter han å glor på slike bilder før vi skal ha oss. Grunnen til jeg reagerer er fordi han ved noen anledninger når han har drukket sagt jeg har flat rompe, å at jeg burde trene, han har også kaldt meg for tynn å at jeg ikke har vondt av å legge på meg for helsa sin skyld. (Jeg har alltid vert tynn, har ikke annlegg for å legge på meg) Jeg har også sagt tusen ganger at jeg blir usikker og såret av at han glor på bilder av damer med svære romper, mtp hva han har sagt om min rompe. Han mener jeg overreagerer, han ble fly forbannet og skrek oppi ansiktet mitt at han må jo få lov til å se på andre damer! Han er dritt lei av at jeg tar opp temaet gjentatte ganger om at jeg ikke føler meg så bra når han glor på slike bilder som er rake motsetninger som meg kroppsmessig. Han kaller meg for gal og kontrollerende, han sier at han er drittlei av at jeg tar opp dette temaet, men jeg vil bare få han til og forstå at det sårer meg, jeg hadde ikke brydd meg om han så på slike bilder hadde det ikke vert for hva han har gjentatte ganger sagt om kroppen/rompa mi. Han sier jeg ødelegger forholdet med at jeg tar opp dette gjentatte ganger, jeg prøver å fortelle han om hvorfor må han på død og liv oppsøke slike bilder, når han vet jeg blir lei meg..Å selvfølgelig blir jeg og ta opp temaet flere ganger når han ofte glor på slikt å han vet at jeg ikke liker det. Han mener jeg må legge bak meg det han har sagt om meg tidligere, jeg prøver, men han slutter jo ikke å glo på disse damene.. Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 2cf83...d5a Jeg hadde dratt for lengst. Og det har jeg gjort i tidligere forhold også.Og det hadde ingenting med mitt eget utseende eller selvbilde å gjøre. At menn i forhold skal glo/sikle på andre damer er fullstendig latterlig. Folk i dag har null forståelse av forhold. Og at så mange damer finner seg i sånn lavmål-oppførsel er helt ubegripelig for meg. Bare dra,for han respekterer deg ikke. I tillegg blir han så sint, som du nevner. En ræva personlighet i tillegg. Blir kanskje voldelig etter hvert. Hva skal du med ham,egentlig ? Anonymkode: 8a8fc...e88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #14 Del Skrevet i går, 09:21 En kjæreste skal få deg til å føle deg vakker og tiltrekkende, ikke til å føle deg som en dritt. Det forholdet der er ikke liv laga. Finn deg en som bare vil se på deg og din syns du er den fineste av alle Anonymkode: 05498...59e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #15 Del Skrevet i går, 09:24 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde kledd meg i sexy undertøy for kjæresten min å kom inn i stuen, jeg sa jeg gikk inn på soverommet. Han kysset meg å sa at han kommer snart etter at han hadde vært på badet. Mens han er på badet, gikk jeg også inn for å hente noe, når jeg kommer inn sitter han å scroller igjennom bilder av insta babes. Jeg føler meg som en dritt, stygg og ekkel, føler han må kåte seg opp av å se på disse før han kommer inn på rommet for å ha sex med meg.. Jeg sier til han at jeg synes det er turn off at når jeg har kledd meg opp så sitter han å glor på slike bilder før vi skal ha oss. Grunnen til jeg reagerer er fordi han ved noen anledninger når han har drukket sagt jeg har flat rompe, å at jeg burde trene, han har også kaldt meg for tynn å at jeg ikke har vondt av å legge på meg for helsa sin skyld. (Jeg har alltid vert tynn, har ikke annlegg for å legge på meg) Jeg har også sagt tusen ganger at jeg blir usikker og såret av at han glor på bilder av damer med svære romper, mtp hva han har sagt om min rompe. Han mener jeg overreagerer, han ble fly forbannet og skrek oppi ansiktet mitt at han må jo få lov til å se på andre damer! Han er dritt lei av at jeg tar opp temaet gjentatte ganger om at jeg ikke føler meg så bra når han glor på slike bilder som er rake motsetninger som meg kroppsmessig. Han kaller meg for gal og kontrollerende, han sier at han er drittlei av at jeg tar opp dette temaet, men jeg vil bare få han til og forstå at det sårer meg, jeg hadde ikke brydd meg om han så på slike bilder hadde det ikke vert for hva han har gjentatte ganger sagt om kroppen/rompa mi. Han sier jeg ødelegger forholdet med at jeg tar opp dette gjentatte ganger, jeg prøver å fortelle han om hvorfor må han på død og liv oppsøke slike bilder, når han vet jeg blir lei meg..Å selvfølgelig blir jeg og ta opp temaet flere ganger når han ofte glor på slikt å han vet at jeg ikke liker det. Han mener jeg må legge bak meg det han har sagt om meg tidligere, jeg prøver, men han slutter jo ikke å glo på disse damene.. Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 2cf83...d5a Tuller du nå? Godtar du at han roper og skriker til deg? Hadde dumpet den DRITTEN der tvert. Anonymkode: b142d...6c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:27 #16 Del Skrevet i går, 09:27 Vet du hva jeg hadde gjort? Hadde sagt bare sagt ok kose deg med de andre damene- jeg drar for godt! Anonymkode: b142d...6c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #17 Del Skrevet i går, 09:32 Hvorfor er du sammen med en som ikke får deg til å føle deg bra? Anonymkode: 89f13...58f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 09:37 #18 Del Skrevet i går, 09:37 Du har ingen grunn til å føle deg som en dritt, her er det han som er drittsekken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:46 #19 Del Skrevet i går, 09:46 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er du sammen med en som ikke får deg til å føle deg bra? Anonymkode: 89f13...58f Dette er det ENESTE spørsmålet du burde gruble på, TS. Anonymkode: f223e...5a7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:56 #20 Del Skrevet i går, 09:56 Dersom min partner hadde skreket til meg ville jeg forlatt situasjonen med et "jeg aksepterer IKKE en slik oppførsel, når du har funnet roen og ønsker en sunn dialog kan du si fra" Anonymkode: 11adf...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå