rudolf-75 Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Noen her som har erfaring og kan gi meg råd om hvem jeg bør gå til? Jeg bor i Rådal (Bergen syd) og dersom noen har erfaringer med tannleger innenfor rimelig nærhet så hadde det vert fint å dele erfaringer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars For all del ikke gå til han indiske (?) ved Ekstra på Minde. Han ga meg tannlegeskrekk og gjorde en feil som kostet meg mye smerter og mye penger å få fikset hos annen tannlege. (Skulle borre lite hull, borret for dypt, jeg fikk betennelse, måtte rotfylle, han delte tannen i to da han skulle fikse det, og så mistet jeg tannen. Fra utgangspunktet med et lite hull.) Vel verdt å bruke gode tannleger. Billige er ofte billige av en grunn. Bergen tannhelsesenter i kanalveien ga meg tillit til tannleger igjen. Anonymkode: 6a02d...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Kan anbefale tannlege Bjelland i byen, de er ikke billige, men rimeligere enn andre jeg har vært hos, og veldig hyggelige og flinke. Har tannlegeangst, så har lenge slitt med å finne en tannlege jeg er komfortabel med og derfor prøvd en del forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Del Skrevet 31. mars Vet dere om noen av tannlegene i Bergen har avbetalingsodninger ? Anonymkode: fb882...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå