AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Har du opplevd å ha en venn du aldri har vært tiltrukket av og plutselig en dag skjer det en helomvending og du plutselig faller for den personen? Eller omvendt, at du har likt en venn mer enn platonisk lenge, men plutselig snudde det? Hvorfor tror du det skjedde? Anonymkode: 77865...2d7
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Ja, jeg ble faktisk vilt forelsket i en kamerat, hva som skjer var litt usikkert, men det ble rimelig kaotisk. Han derimot våknet ikke før jeg hadde gitt han totalt opp og vandret videre. Anonymkode: 084b7...85b 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Ja, jeg ble en dag tiltrukket av en venn. Han la vel an på meg også. Vi var sammen i 13 år etter det. Anonymkode: 8e65f...b92 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Nei. Det har ikke skjedd. Jeg finner raskt ut om han er en venn eller potensiell kjæreste. Har aldri opplevd at det har oppstått følelser i etterkant. Det er det ofte en god grunn til. Det kan være en avstand imellom oss som jeg kan merke. Vi ser ikke ting helt på samme måte som er viktig for meg. Jeg kan ha nære vennskap, men likevel så er det en markant forskjell. Anonymkode: eaf49...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå