AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:45 #1 Del Skrevet søndag kl 22:45 Det beløpet som står i bildet her er litt høyere enn det som sto på skattemeldingen. Det er snakk ca 350kr mer, men det er vel kanskje renter?🙈 Om det i det hele tatt er skattepengene? Bildet er hentet fra "krav og betalinger", fra min siden, og huket av for utbetalinger. Jeg er altså helt idiot når det gjelder dette, har ingen peiling, så blir glad om noen har noen innspill🙏🙈 Anonymkode: 48c03...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:11 #2 Del Skrevet i går, 01:11 Beløpet er med renter. Anonymkode: 39760...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:25 #3 Del Skrevet i går, 01:25 Du ser det er et - foran beløpet? Anonymkode: 31834...8a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:43 #4 Del Skrevet i går, 01:43 Skal du ikke betale 14499 siden det står et minus foran? Anonymkode: 3fb29...f62 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:49 #5 Del Skrevet i går, 01:49 Det er tilgodebeløp folkens. Minusbeløpet er kredit. Det er med renter. (Hvis dere selv går på skatteetaten etter å ha levert inn skattemelding så kan dere gå til utbetalinger / tilgode og se sjøl, til gode står med minus) Anonymkode: c5691...21a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:54 #6 Del Skrevet i går, 01:54 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du ser det er et - foran beløpet? Anonymkode: 31834...8a9 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal du ikke betale 14499 siden det står et minus foran? Anonymkode: 3fb29...f62 Nei, det er tilgode, det står slik foran alle🤷♀️ Har lest at den "minusen" ikke betyr noe? Jeg vet jo at jeg har tilgode, og skal få det utbetalt. Men det jeg lurte på, var om pengene er på vei, iom at det står som det står der? Mannen har det samme, med sitt beløp han skulle få igjen + noen hundrelapper. Anonymkode: 48c03...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:57 #7 Del Skrevet i går, 01:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er tilgodebeløp folkens. Minusbeløpet er kredit. Det er med renter. (Hvis dere selv går på skatteetaten etter å ha levert inn skattemelding så kan dere gå til utbetalinger / tilgode og se sjøl, til gode står med minus) Anonymkode: c5691...21a Så ikke denne før jeg trykket send. Tusen takk for oppklaring🙏 Kanskje du vet dette, om det står der, betyr det at pengene er på vei nå? Eller står det der uansett når pengene kommer? Off, for en klønete setning, beklager det🙈😅 Anonymkode: 48c03...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:00 #8 Del Skrevet i går, 02:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så ikke denne før jeg trykket send. Tusen takk for oppklaring🙏 Kanskje du vet dette, om det står der, betyr det at pengene er på vei nå? Eller står det der uansett når pengene kommer? Off, for en klønete setning, beklager det🙈😅 Anonymkode: 48c03...701 Vet ikke dessverre. Men tipper de er på vei når beløpet har fått renter på seg ja. Anonymkode: c5691...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #9 Del Skrevet i går, 13:28 Nå ble jeg egentlig letta, for jeg lurte på om dette er til utbetaling eller ikke (når det står utbetaling 0). Ordlyden var så rar, liksom. Men i en annen tråd sies det at det står en dato for utbetaling når det er på vei. Vet ikke om det stemmer. Jeg leverte på torsdagen og i dag dukka den beskjeden og beløpet m/renter opp. Anonymkode: 07113...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 #10 Del Skrevet i går, 13:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå ble jeg egentlig letta, for jeg lurte på om dette er til utbetaling eller ikke (når det står utbetaling 0). Ordlyden var så rar, liksom. Men i en annen tråd sies det at det står en dato for utbetaling når det er på vei. Vet ikke om det stemmer. Jeg leverte på torsdagen og i dag dukka den beskjeden og beløpet m/renter opp. Anonymkode: 07113...7b0 Det står 0 kr under utbetalt fordi de ikke er utbetalt enda 😊 kommer nok på onsdag Anonymkode: ba2a8...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #11 Del Skrevet i går, 15:07 For meg er det også litt mer enn det som sto beregnet når jeg sendte inn skattemeldingen. 495kr for å være nøyaktig. I fjor dukket beløpet opp under krav og utbetalinger på lørdag, så kom skatteoppgjør + pengene på konto onsdagen etter Hvis du har fått igjen på skatten tidligere år, så vil du se at det står minus foran tilgodebeløp der også. Så det har ingenting å si. Anonymkode: e403d...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:54 #12 Del Skrevet i går, 15:54 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): For meg er det også litt mer enn det som sto beregnet når jeg sendte inn skattemeldingen. 495kr for å være nøyaktig. I fjor dukket beløpet opp under krav og utbetalinger på lørdag, så kom skatteoppgjør + pengene på konto onsdagen etter Hvis du har fått igjen på skatten tidligere år, så vil du se at det står minus foran tilgodebeløp der også. Så det har ingenting å si. Anonymkode: e403d...2a7 Takker for svar🙏 Vil man få en slags beskjed om når pengene kommer på konto? Jeg føler jeg har lest at andre har fått en dato når denne mld er kommet🙈 Anonymkode: 48c03...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:17 #13 Del Skrevet i går, 16:17 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takker for svar🙏 Vil man få en slags beskjed om når pengene kommer på konto? Jeg føler jeg har lest at andre har fått en dato når denne mld er kommet🙈 Anonymkode: 48c03...701 Hvis jeg husker riktig fra i fjor, kom utbetalingsdatoen opp den samme dagen det ble utbetalt. Altså sto det ingen dato i forkant. Anonymkode: e403d...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet i går, 16:24 #14 Del Skrevet i går, 16:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det også litt mer enn det som sto beregnet når jeg sendte inn skattemeldingen. 495kr for å være nøyaktig. I fjor dukket beløpet opp under krav og utbetalinger på lørdag, så kom skatteoppgjør + pengene på konto onsdagen etter Hvis du har fått igjen på skatten tidligere år, så vil du se at det står minus foran tilgodebeløp der også. Så det har ingenting å si. Anonymkode: e403d...2a7 Fikk du dette på mail? Jeg leverte mitt den 13 mars, men ikke hørt noe 😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:26 #15 Del Skrevet i går, 16:26 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis jeg husker riktig fra i fjor, kom utbetalingsdatoen opp den samme dagen det ble utbetalt. Altså sto det ingen dato i forkant. Anonymkode: e403d...2a7 Igjen, tusen takk for svar, nå har jeg et siste spørsmål, er det slik at utbetalingene alltid er på onsdagen? Jeg mener jeg har lest det, og jeg lurer på om det stemmer?🙈😄 Anonymkode: 48c03...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #16 Del Skrevet i går, 17:49 Sånn ser det ut her, jeg har fått dato på forhånd 🤔 På en onsdag i hvert fall, ja. Anonymkode: a2daa...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:54 #17 Del Skrevet i går, 17:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn ser det ut her, jeg har fått dato på forhånd 🤔 På en onsdag i hvert fall, ja. Anonymkode: a2daa...1a8 Når kom datoen for utbetaling? Anonymkode: 48c03...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:57 #18 Del Skrevet i går, 17:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når kom datoen for utbetaling? Anonymkode: 48c03...701 Vet ikke, sjekket for første gang nå. Anonymkode: a2daa...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #19 Del Skrevet i går, 18:02 Jeg fikk opp datoen for utbetaling nå i løpet av ettermiddag/ kveld. Tidligere har den kun lagt under tilgodebeløp. Anonymkode: 724ee...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:25 #20 Del Skrevet i går, 18:25 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg fikk opp datoen for utbetaling nå i løpet av ettermiddag/ kveld. Tidligere har den kun lagt under tilgodebeløp. Anonymkode: 724ee...d39 Samme her. Med utbetaling onsdag 2 april. Denne tråden var nyttig. Visste ikke at de utbetalte på onsdager. Anonymkode: cf188...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå