Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var utbrent og ble sykmeldt i 2016.  Jeg hadde presset meg for lenge og gikk skikkelig på en smell.
jeg var så dårlig at jeg lå ett år etter jeg hadde møtt veggen. Med ME symptomer. (Revmatologen mistenkte dette)

Jeg ble undersøkt av leger, nevrolog og revmatolog hvor jeg fikk diagnosen, fybromyalgi.

Jeg måtte over på AAP en liten periode men klarte komme meg tilbake gradvis og tilslutt tilbake til min 100% stilling. 

merker jeg presser meg selv for å få hverdagen og livet til. Har ikke sosialt liv uten om jobb og idretten til barna.
Har ikke kapasitet til mine venninner og merker jeg prioriterer meg selv ned for å klare å stå i 100% jobb og være mamma. Det går også ut over hjemmet i den forstand at jeg ikke makter å ta vare på hjemmet på den måten jeg ønsker.

føler jeg presser meg for mye og merker symptomene på utbrenthet igjen. Jeg blir introvert, glemmer ting, kognitivt redusert og klare ikke henge med i lange samtaler, merker det er utrolig tappende og krevende. 

Jeg trives veldig på jobb og kan ikke tilrettelegges til noe bedre. 

Ser jeg som menneske hadde klart å fungere best om jeg hadde jobbet 50% f.eks. 

Den gang jeg var på AAP fikk jeg beskjed fra nav at jeg kunne søke 50% ufør. Og startet prosessen, men avbrøt og ville så veldig gjerne prøve jobbe mer med noe tilrettelegging. 
Har nå jobbet noen år og presset meg for mye, kjenner jeg er helt tom og har konstant melkesyre i musklene mine, gleder meg bare til å legge meg osv.. 

jeg er så fryktelig lei meg for at jeg ikke får til alt og kjenner det veldig vanskelig å skulle bli sykmeldt igjen. 😢😭

Ønsker å kunne klare alt og fungere på jobb, som mamma og ektefelle. Men ser jeg ikke makter mer å gå på kant med meg selv. 😢

noen råd eller tips? ❤️

Endret av Sukkerbunn
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da starter du prosessen hos fastlegen din. Er du sikker på at du er utbrent? Det kognitive er også en del av fibromyalgi samt smerter, stivhet og utmattelse. 

Dette opplever hver person ulikt.

Anonymkode: 331d4...0e2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...