AnonymBruker Skrevet 31. mars #21 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøv eksponeringsterapi 😉 Anonymkode: c4b99...140 Dette har jeg gjort. Har også vært gjennom mange runder omgangssyken, både selv og tatt vare på barn med det. Det fungerte ikke. Anonymkode: 7f4ae...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 31. mars #22 Del Skrevet 31. mars Det kalles emetofobi. Anbefaler å sjekke ut meta.kognitiv.terapi.oslo og sjekke enten de, eller metqkognitive terapeuter nær deg Har det selv, men ble faktisk utrolig mye bedre etter barn 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. mars #23 Del Skrevet 31. mars Jeg har en venninne som har emetofobi. Hun har prøvd MYE for å bli kvitt det, men så langt har ingenting hjulpet. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva hun har prøvd, men hos henne sitter angsten så sterkt i at det til dels styrer hverdagen hennes. Men jeg tror hun har sine egne metoder for å få ting til å fungere sånn noenlunde i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #24 Del Skrevet 31. mars Emetofobi ødelegger liv, det er ingen tvil. Anonymkode: 7f4ae...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #25 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller så bare lever vi fint med dette. Angst er ikke farlig, det er bare ubehagelig. Anonymkode: 8a335...7be Du har jo helt misforstått det uttrykket. Det uttrykket brukes om de som faktisk står i angsten uten å flykte fra den. Og du gjør jo det stikk motsatte, du lar angsten styre! Anonymkode: 834cc...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #26 Del Skrevet 31. mars Har en 8åring som aldri enda har fått omgangssyke....pass på å vaske barnets hender rett etter det kommer hjem. Og før mat og hold hjemmet rent( vaske dørhåndtak og slikt som barn er borti mye. Anonymkode: 265fc...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå