AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Jeg har nylig kjøpt leilighet og dette henger på veggen i gangene ytterdøra. Det er magnet som holder den på veggen,men jeg var aldri skjønt hva dette er. Noen som vet hva dette er? Takk på forhånd 🙂 Anonymkode: 627c6...56e
-venter- Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Er det skohorn? Svigermor har skohorn som henger på veggen med magnet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Jeg vet ikke, godt hende. Med den er bare helt rett. Ingen bøyninger på den eller noe sånt Anonymkode: 627c6...56e
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppladbar ledlys? Anonymkode: a2678...205 Hvorfor skal det være ledlys der? Den lyser ikke akkurat Anonymkode: 627c6...56e
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal det være ledlys der? Den lyser ikke akkurat Anonymkode: 627c6...56e Er det en inngang til ladekabel på ene siden, og en på/av/auto knapp på den andre siden, så er det nok en ledlysbar Anonymkode: a2678...205 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars Google lens sier også LED-lys. Anonymkode: 31e8d...71f
AnonymBruker Skrevet 31. mars #10 Skrevet 31. mars det er en stør, til å stikke opp i ræv... på den som spør! Anonymkode: 657bf...f8f
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars Led lys med bevegelsessensor. Må ha batteri, eller være oppladet samt mørkt og noen som rører seg i rommet for at det skal fungere. Anonymkode: 9db83...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå