AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:25 #61 Del Skrevet tirsdag kl 18:25 Alle vet at de får man av påskeharen Anonymkode: 0cbc7...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet tirsdag kl 18:34 #62 Del Skrevet tirsdag kl 18:34 Mine får av besteforeldre i alle retninger,til min store fortvilelse. Jeg kjøper egg hvert år, men ender opp med å ikke kunne gi det,for de har jo da allerede fått 3 stykk hver .. får aldri den kosen selv .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:38 #63 Del Skrevet tirsdag kl 18:38 De får Av meg og min mann:) kun ett siden vi er gift. vi lager ikke noe stor greie av det. De får til barne-TV etter påskemiddagen. mine foreldre har noen ganger gitt et i tillegg men det skal jeg få stoppet , evt at vi blir enig om hvem som gir - de trenger ikke to:) Anonymkode: ea120...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet tirsdag kl 21:02 #64 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 0.20): Mine barn for av oss foreldre og en tante. Hører flere venners barn for av veldig mange, men hvem er det hos dere? Er det vanlig å få av «bonusbesteforeldre»? Jeg tenker nei, da barna har to sett besteforeldre og ikke trenger egg fra alle 4 sett besteforeldre? Anonymkode: 44bb0...b4b Får av meg, og påskeharen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:13 #65 Del Skrevet tirsdag kl 21:13 Har tre barn/ungdommer. I fjor hadde mormor og morfar kjøpt store egg med hver sin påskepysj, Swix-trøye, kinobilletter og en KvikkLunsj. Av farmor fikk de hver sitt egg med en 200-lapp og et med godteri fra oss foreldre. Jeg hadde sagt nei til for mye godteri... Anonymkode: 36000...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå