AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:40 #41 Del Skrevet mandag kl 11:40 De får av oss. Vi ønsker overhodet ikke at de skal få snop fra ørten hold. Vi gir dem påskeegg, og dett er dett. Anonymkode: c200f...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:45 #42 Del Skrevet mandag kl 11:45 Ingen gir til mine lenger, de er 18-19, og har ikke vært interessert de siste årene. Da de var små fikk de påskeegg av meg. Tror kanskje det hendte av og til, at det dukket opp et lite egg fra bestemor eller en grantante eller noe, men det var ikke noe som skjedde fast. Anonymkode: 47f30...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:48 #43 Del Skrevet mandag kl 11:48 Påskeharen legger egg. Barna må ut på rebusløp for å finne eggene. Alltid gjort det sånn,gjorde det sånn da jeg var liten også. Derfor får de ikke egg av andre, det ødelegger jo spenningen på påskeaften Anonymkode: 4ab21...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:48 #44 Del Skrevet mandag kl 11:48 Påskeharen legger egg. Barna må ut på rebusløp for å finne eggene. Alltid gjort det sånn,gjorde det sånn da jeg var liten også. Derfor får de ikke egg av andre, det ødelegger jo spenningen på påskeaften Anonymkode: 4ab21...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 11:51 #45 Del Skrevet mandag kl 11:51 Fy faeb så dumt. Dagens samfunn er blitt helt koko. Man får 1 påskeegg fra påskeharen!!! Altså meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:51 #46 Del Skrevet mandag kl 11:51 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 9.24): Hvilken lov står det i? Anonymkode: 99845...9ee Ekspander Garantert Janteloven! Anonymkode: 6afb7...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:55 #47 Del Skrevet mandag kl 11:55 Jeg er forresten voksne og får av både min mor, min svigermor og av jobben 😄 Anonymkode: 297ab...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:58 #48 Del Skrevet mandag kl 11:58 Får egg av meg (= påskeharen). Får også masse snop (typ 1 kg) av overivrig bestemor. Puttar litt i egget og porsjonerer resten utover på laurdagane. Anonymkode: 31f44...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:57 #49 Del Skrevet mandag kl 13:57 Jeg fikser påskeegg til alle 3(særkullsbarn). De får litt godteri og annet morsomt stæsj klistremerker, fargebok etc Anonymkode: caf0a...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:45 #50 Del Skrevet mandag kl 16:45 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 11.28): Hvis man ønsker å gi, kan man sjekke med foreldrene først om de har tenkt å gi. De fleste ønsker ikke at ungene får både 3 og 4 påskeegg med godteri. Anonymkode: 96455...ef7 Ekspander For de fleste går det helt fint Anonymkode: 99845...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:46 #51 Del Skrevet mandag kl 16:46 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 11.51): Garantert Janteloven! Anonymkode: 6afb7...fbb Ekspander 😂 Anonymkode: 99845...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:00 #52 Del Skrevet mandag kl 20:00 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 16.45): For de fleste går det helt fint Anonymkode: 99845...9ee Ekspander Har mine tvil der gitt. Anonymkode: 96455...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:25 #53 Del Skrevet mandag kl 20:25 Får fra oss 💛 , og fra besteforeldrene, som alltid kjøper sånt ferdig påskeegg, til alle barnebarna 😊. Men gutten vår liker ingenting av godteri, så blir jeg som spiser det fra besteforeldrene . Anonymkode: 94290...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:38 #54 Del Skrevet mandag kl 20:38 Påskeharen,såklart. Anonymkode: 6afb7...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:38 #55 Del Skrevet mandag kl 20:38 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 5.24): Her får hun av oss, svigermor, og de som er innom hjemstedet av samboers søsken. Sånn sett kunne vi like gjerne droppet å gi henne noe fra oss, siden hun omtrent uansett får fra bestemoren hvert bidige år. Samtidig har bestemor det med å skulle bidra i det meste i våre liv, til en slik grad at det føles som om det er svigermor og samboer som er foreldre, mens jeg reduseres til barnepike/storesøster til mitt eget barn. Så da får jentungen minst to egg, da. Egoistisk av meg, men sånn er det nå. Anonymkode: 49046...3cc Ekspander Min mor er lik. Hun skal absolutt gi barnebarna ting og snop som jeg gleder meg til å fikse til barna. Hun har allerede vært mor, når er det min tur. Så irriterende og kontrollerende. Anonymkode: fc7f4...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:21 #56 Del Skrevet mandag kl 22:21 Her får datteren av oss (stefar og meg), mine foreldre og mine svigerforeldre, samt at hun noen ganger får av far. Nå er hun blitt 19 år, men fremdeles får hun av alle de overnevnte. Svigers ønsker ikke å gjøre forskjell, og mine foreldre har bare lyst å gi henne. I egget fra mannen og meg, så får hun både godteri, men også litt andre ting, som pysj, litt hygieneprodukter og en eller annen form for aktivitet. Tidligere var det gjerne en film, tegnesaker, puslespill ol. Anonymkode: 14164...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet mandag kl 22:36 #57 Del Skrevet mandag kl 22:36 Siden vi har barn 50-50 og deler påsken mellom oss, deles det også ut et egg i hvert hjem, men da gir ingen av oss giga-egg. Skulle det være besøk hos besteforeldre i påsken vanker det et lite egg der og. Ingen andre. Ikke orket noe sånt siste årene, men har vært på et par felles påskeferier, og da ble godis delt ut på tvers av familier. Da merket man at enkelte har stort godisbudsjett og ungene momset vel mye sukker. Men det var ikke tidspunktet å ta den kampen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:30 #58 Del Skrevet tirsdag kl 10:30 Bestemor. Hun ordner alltid til alle «barna», partnerene deres, og barnebarn. Ikke så nøye for vår del hvem som gir, men prøver å få resten av den nære slekta til å droppe egg/godteposer i påska. Anonymkode: 7a2e3...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:44 #59 Del Skrevet tirsdag kl 10:44 Min mor jobber som oftest i påska, så hun inviterer til påskemiddag og eggejakt palmehelga. Så får barna egg fra oss foreldre påskeaften. Men de får ikke store egg da, og de er ikke fylt til randen med godteri. Vi har også oppi frukt, smoothie , klistremerker, osv. Barna er små, så de blir like glad for banan som sjokolade 😊 Anonymkode: 84ef9...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet tirsdag kl 10:59 #60 Del Skrevet tirsdag kl 10:59 Jeg har vokst opp med påskekurv/påskeeggjakt, så de får det av oss foreldre. Så får de påskeegg av det ene settet med besteforeldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå