AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:25 #61 Del Skrevet tirsdag kl 18:25 Alle vet at de får man av påskeharen Anonymkode: 0cbc7...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet tirsdag kl 18:34 #62 Del Skrevet tirsdag kl 18:34 Mine får av besteforeldre i alle retninger,til min store fortvilelse. Jeg kjøper egg hvert år, men ender opp med å ikke kunne gi det,for de har jo da allerede fått 3 stykk hver .. får aldri den kosen selv .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:38 #63 Del Skrevet tirsdag kl 18:38 De får Av meg og min mann:) kun ett siden vi er gift. vi lager ikke noe stor greie av det. De får til barne-TV etter påskemiddagen. mine foreldre har noen ganger gitt et i tillegg men det skal jeg få stoppet , evt at vi blir enig om hvem som gir - de trenger ikke to:) Anonymkode: ea120...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet tirsdag kl 21:02 #64 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 0.20): Mine barn for av oss foreldre og en tante. Hører flere venners barn for av veldig mange, men hvem er det hos dere? Er det vanlig å få av «bonusbesteforeldre»? Jeg tenker nei, da barna har to sett besteforeldre og ikke trenger egg fra alle 4 sett besteforeldre? Anonymkode: 44bb0...b4b Får av meg, og påskeharen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:13 #65 Del Skrevet tirsdag kl 21:13 Har tre barn/ungdommer. I fjor hadde mormor og morfar kjøpt store egg med hver sin påskepysj, Swix-trøye, kinobilletter og en KvikkLunsj. Av farmor fikk de hver sitt egg med en 200-lapp og et med godteri fra oss foreldre. Jeg hadde sagt nei til for mye godteri... Anonymkode: 36000...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #66 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 0.20): Mine barn for av oss foreldre og en tante. Hører flere venners barn for av veldig mange, men hvem er det hos dere? Er det vanlig å få av «bonusbesteforeldre»? Jeg tenker nei, da barna har to sett besteforeldre og ikke trenger egg fra alle 4 sett besteforeldre? Anonymkode: 44bb0...b4b besteforeldre gamle tante og meg Anonymkode: 104e8...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #67 Del Skrevet 12 timer siden Kun av oss, og vi gir det tidlig i påsken, ikke på påskeaften. Det er fint å ha det godteriet i ferien og ikke utover i hverdagene😊 Anonymkode: 63f70...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #68 Del Skrevet 7 timer siden De får 1 egg fra oss foreldre. Det holder det Anonymkode: 6806f...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #69 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 0.20): Mine barn for av oss foreldre og en tante. Hører flere venners barn for av veldig mange, men hvem er det hos dere? Er det vanlig å få av «bonusbesteforeldre»? Jeg tenker nei, da barna har to sett besteforeldre og ikke trenger egg fra alle 4 sett besteforeldre? Anonymkode: 44bb0...b4b jeg og min samboer som er godt voksene får det fra flere og blir alderi spist opp. vi får godteri, påskepynt og påskeflax det er nok blitt sånn at man får fra alle kanter men noen putter litt annet enn goderi i som påskepynt og sminke greier Anonymkode: b789a...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå