AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:04 #1 Del Skrevet søndag kl 22:04 Er den skummel/vemmelig? Fortell gjerne litt uten å avsløre for mye. Anonymkode: 1cdc7...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet mandag kl 09:26 #2 Del Skrevet mandag kl 09:26 Det er noen scener som er litt grafiske, typ kropper som åpnes, sprøyter settes, puss som kommer ut av sår og en del blod, særlig på slutten. Vil ikke si den var særlig skummel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:32 #3 Del Skrevet mandag kl 09:32 Serien er ekstremt bra, skuespillerpresentasjonene er på topp nivå. Ikke skummel. anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 88738...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet mandag kl 09:35 #4 Del Skrevet mandag kl 09:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Serien er ekstremt bra, skuespillerpresentasjonene er på topp nivå. Ikke skummel. anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 88738...d8f Det er jo en film, ikke serie. Den er ikke skummel, bare ekkel og grotesk. Body-horror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet tirsdag kl 18:10 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:10 Den var ikke særlig skremmende, men noen scener er litt grafisk - blod (er en del på slutten av filmen), rygg som åpnes hele veien, sprøyter o.l. Det er en body-horror film. Jeg fikk "The Society" vibber av den. Jeg anbefaler den hvis man ikke har noe i mot den type filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 Jeg synes ikke den var så bra, heller ikke skummel. Den var sånn Riget-ekkel, veldig overdrevet og teatralsk. Anonymkode: b0381...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:45 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:45 Takk for svar. Anonymkode: 1cdc7...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:48 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Den ligger gratis på filmoteket.no hvis du har bibliotekskort. #justsaying Anonymkode: 09a72...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet onsdag kl 10:58 #9 Del Skrevet onsdag kl 10:58 Hadde ikke de aller største forventningene bortsett fra at jeg tenkte den ville være underholdende. Den ble et eneste langt gjesp. Utrolig kjedelig. Hvis man liker filmer som glorifiserer ungdom og legger inn litt horror er neon demon faktisk bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå