AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:56 #61 Del Skrevet torsdag kl 13:56 Ms. Steele skrev (På 2.4.2025 den 14.55): Det vet man selvfølgelig ikke, men sannsynligheten for at de vil bo der hvor de er oppvokst er antakelig større enn motsatt. Kanskje man kunne meldt seg inn i flere også. Det har jeg ikke tenkt på at går an 😆 Man betaler vel for det også, er det ikke årsavgift? Kjenner til flere situasjoner hvor folk kjøpte men ingen av barna vil bruke. Anonymkode: f995a...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet torsdag kl 15:19 #62 Del Skrevet torsdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man betaler vel for det også, er det ikke årsavgift? Kjenner til flere situasjoner hvor folk kjøpte men ingen av barna vil bruke. Anonymkode: f995a...34d Jeg betaler ingenting på barnet som er under 18 år i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:18 #63 Del Skrevet torsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 20.24): Økonomi og lykke har ingenting med hverandre å gjøre. Jeg har vært fattig, og jeg har vært (ganske) rik. Det er helt det samme. Anonymkode: e0af4...a2f I så fall har du dårlig fantasi og dårlige fritidsinteresser. Jeg kunne brukt flere titalls millioner på fritidsinteresser både i utstyr og i reise og opplevelser før jeg hadde vært "fornøyd". Anonymkode: a49f5...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kulspinosaurus Skrevet i går, 07:49 #64 Del Skrevet i går, 07:49 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 0.11): Å forstå så tidlig som mulig at en må komme seg ut av hamsterhjulet samfunnet legger opp til at en skal delta i. Anonymkode: 83dcd...c8e Hvordan kommer man seg ut av det der "hamsterhjulet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 09:24 #65 Del Skrevet i går, 09:24 Kulspinosaurus skrev (1 time siden): Hvordan kommer man seg ut av det der "hamsterhjulet"? Å bli pensjonist ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå