AnonymBruker Skrevet 31. mars #41 Del Skrevet 31. mars At det er lurt å lære å spare. Egenkapital til bolig feks. Og at det går veldig bra å utfordre seg selv og gjøre det man har lyst til, også når det er dritskummelt. Anonymkode: ba85f...f80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #42 Del Skrevet 31. mars Edikk er gull for det aller meste av vask Du trenger ikke å svette eller ha masse uønske hår på kroppen. Her finnes det gode løsninger. Spar på tannbørster. De er kjempefine for å vaske på klønete steder. Ha en skikkelig god utslagsvask. Bytt jobb regelmessig så du sørger for lønnsvekst. Ikke vær redd for å ta ansvar, men ikke la det gå til hodet på deg. Tenk beredskap Kjøp bolig så fort du kan. Bo der, puss opp og selg, og kjøp ny. Gjenta. Ikke minst troen på kjærligheten Anonymkode: 73e65...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #43 Del Skrevet 31. mars Skulle ønske jeg ikke var så guttegal som ung (tenåring/starten av 20-årene), fordi det endte opp med å styre mange av mine valgt mtp. studier, sosialt liv, psykisk helse osv. I mine beste år i 20-årene så var jeg kjempedeprimert og ulykkelig over en fyr som ikke betyr noe for meg nå. Skulle ønske jeg kunne være fri fra alle de tankene, og leve livet gøy og i nuet! Anonymkode: 9694b...605 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #44 Del Skrevet 1. april At tunge skrape er 1000 ganger bedre en tannbørste. At forhold er overdrevet. Livet som singel er derimot fantastisk., Anonymkode: 29cae...26b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #45 Del Skrevet 1. april At det ikke er sant at det lønner seg å være snill. Anonymkode: 95daf...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #46 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At det ikke er sant at det lønner seg å være snill. Anonymkode: 95daf...d7b Sant nok at snill er overvurdert og kan raskt ende opp med dumsnill, men hyggelig kommer man lengre med. Anonymkode: 8715b...abb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #47 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At det ikke er sant at det lønner seg å være snill. Anonymkode: 95daf...d7b Skjønner ikke dette utsagnet. Lønner seg? Man er snill mot andre og seg selv fordi man er oppdratt sånn og ser på det som moralsk rett. Anonymkode: 93a87...6cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #48 Del Skrevet 1. april Utseende er det viktigste. De fleste voksne er dumme. >90% av eksperter er ikke nødvendigvis intelligente, og memoriserer fra de <10% mest intelligente. De fleste bryr seg ikke om det de tror faktisk er sant, de vil ikke at du skal fortelle dem når de tar feil. man trenger ikke å imponere for å bli likt, man trenger bare å tilbringe tid sammen og ikke være for ille. Anonymkode: 5b88a...1eb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #49 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 0.22): Sett penger i fond tidlig. Spar også til egne barn i fond. Anonymkode: d17e2...9b0 Helt enig her, skulle begynt mye tidligere med sparing generelt 😕 Anonymkode: 15138...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #50 Del Skrevet 1. april Å forstå så tidlig som mulig at en må komme seg ut av hamsterhjulet samfunnet legger opp til at en skal delta i. Anonymkode: 83dcd...c8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. april #51 Del Skrevet 2. april Alt som har med skatt og økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #52 Del Skrevet 2. april Ms. Steele skrev (På 31.3.2025 den 9.11): At man bør skaffe seg medlemskap i et boligbyggelag i sin kommune så tidlig som mulig for å ha lengst mulig ansiennitet når man skal kjøpe bolig. Det er kjipt å miste en bolig på at andre tar den på forkjøpsretten. Kjøp til barna også så snart de er født. Hvordan vet man hvor barna vil bo når de blir voksne? Anonymkode: a4b1a...1c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. april #53 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet man hvor barna vil bo når de blir voksne? Anonymkode: a4b1a...1c3 Det vet man selvfølgelig ikke, men sannsynligheten for at de vil bo der hvor de er oppvokst er antakelig større enn motsatt. Kanskje man kunne meldt seg inn i flere også. Det har jeg ikke tenkt på at går an 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #54 Del Skrevet 2. april At endel vokser ikke opp, og at vi stort sett er en gjeng tenåringer i voksenkropp. Anonymkode: b1508...41f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:33 #55 Del Skrevet mandag kl 19:33 At livet er kort. Anonymkode: c6321...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:11 #56 Del Skrevet tirsdag kl 18:11 At livet er pyton Anonymkode: 28e9d...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:15 #57 Del Skrevet tirsdag kl 18:15 1. "Alle andre" har ikke noen flere svar på hvordan verden fungerer enn jeg har. Alle bare prøver seg frem og gjør sitt beste. Man må bare stole på seg selv og egen dømmekraft. Det er alt man har. 2. Det finnes ingen universell sannhet. Anonymkode: 98315...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #58 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Ting kan faktisk bli bedre en dag. Hadde jeg visst og trodd på det da jeg var ung og dum, så hadde jeg aldri skaffet meg hunder og katter. Nå sitter jeg her i stand til å reise på grunn av bedre psykisk helse, har penger til å reise, men er stuck med 2 hunder og 3 katter. Angrer på å ha skaffet meg dyr i 20 årene. Anonymkode: 92d15...564 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #59 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Nøkkelen til lykke er å gi faen i andre folks meninger og tanker. Økonomi og lykke har ingenting med hverandre å gjøre. Jeg har vært fattig, og jeg har vært (ganske) rik. Det er helt det samme. Anonymkode: e0af4...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:33 #60 Del Skrevet tirsdag kl 18:33 "Alle tenker på seg ingen tenker på meg" Folk flest bryr seg jævlig lite om deg. Så ta sjanser, utfordre deg selv, lev livet slik du ønsker samtidig som du er omtenksom for dine viktigste. Spar penger, måtehold ER en dyd (den viktigste imo), vær en god venn og du vil ha mange gode venner. Lær deg å ta hensyn til kroppen og andre viktige selvivaretakelsesgreier og aller mest: nyt livet ditt <3 Anonymkode: 9e5f5...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå