AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:56 #61 Del Skrevet torsdag kl 13:56 Ms. Steele skrev (På 2.4.2025 den 14.55): Det vet man selvfølgelig ikke, men sannsynligheten for at de vil bo der hvor de er oppvokst er antakelig større enn motsatt. Kanskje man kunne meldt seg inn i flere også. Det har jeg ikke tenkt på at går an 😆 Man betaler vel for det også, er det ikke årsavgift? Kjenner til flere situasjoner hvor folk kjøpte men ingen av barna vil bruke. Anonymkode: f995a...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet torsdag kl 15:19 #62 Del Skrevet torsdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man betaler vel for det også, er det ikke årsavgift? Kjenner til flere situasjoner hvor folk kjøpte men ingen av barna vil bruke. Anonymkode: f995a...34d Jeg betaler ingenting på barnet som er under 18 år i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:18 #63 Del Skrevet torsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 20.24): Økonomi og lykke har ingenting med hverandre å gjøre. Jeg har vært fattig, og jeg har vært (ganske) rik. Det er helt det samme. Anonymkode: e0af4...a2f I så fall har du dårlig fantasi og dårlige fritidsinteresser. Jeg kunne brukt flere titalls millioner på fritidsinteresser både i utstyr og i reise og opplevelser før jeg hadde vært "fornøyd". Anonymkode: a49f5...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kulspinosaurus Skrevet lørdag kl 07:49 #64 Del Skrevet lørdag kl 07:49 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 0.11): Å forstå så tidlig som mulig at en må komme seg ut av hamsterhjulet samfunnet legger opp til at en skal delta i. Anonymkode: 83dcd...c8e Hvordan kommer man seg ut av det der "hamsterhjulet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 09:24 #65 Del Skrevet lørdag kl 09:24 Kulspinosaurus skrev (1 time siden): Hvordan kommer man seg ut av det der "hamsterhjulet"? Å bli pensjonist ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden Kulspinosaurus skrev (På 12.4.2025 den 9.49): Hvordan kommer man seg ut av det der "hamsterhjulet"? Ikke jeg som skrev det, men jeg antar noe sånt: Reduser forbruk. Ingen trenger dyrt hus, dyr bil, hytte og båt. Man trenger heller ikke moteklær, kosmetiske injeksjoner og hårfarging. Med mindre behov for pengene, jobb mindre. Bruk tiden bedre. Istedenfor å sitte og scrolle på telefonen eller glane på serier på Netflix, gjør noe som er bra for deg - vær sosial, lag mat fra bunnen, få fysisk aktivitet og frisk luft ute. Slett sosiale medier, drit i fasade og hva alle andre gjør, gjør det som er best for deg og din familie. Om dere er fornøyd med å være hjemme og utforske nærmiljøet i påsken, ikke føl presset på å gjøre så mye som alle andre viser frem at de gjør. Anonymkode: 275bd...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå