AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Noe praktisk? Økonomisk? Et hack, av noe slag? Bring it! Anonymkode: b5441...7d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars At komfyrer står på hjul så de kan trekkes ut for vask langs sidene, under og bak. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars At sex er like mye for begge kjønn, og at man som kvinne ikke skal finne seg i dårlig sex. Menns seksualitet er ikke sterkere og viktigere enn kvinners seksualitet, selv om den blir fremhevet med største selvfølge der kvinners seksualitet forties mye i vår kultur og vårt språk. Hadde helt unødvendig egentlig bare drittsex de første årene jeg hadde sex, og fant meg i det. Vet mine venninner opplevde det samme, for vi gjorde liksom oppgjøret mot dette sammen. Vokste oss trygge på at dette ikke var greit gjennom diskusjoner oss mellom. Anonymkode: 59e61...8f0 9 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Sparkling_Pink skrev (5 minutter siden): At komfyrer står på hjul så de kan trekkes ut for vask langs sidene, under og bak. Omg, det er det første jeg skal sjekke ut i morgen! Anonymkode: b5441...7d2 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars At det ikke er så lurt å bruke JIF skurekrem i dusjkabinett og wc. Anonymkode: c4ae2...5c8 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Sett penger i fond tidlig. Spar også til egne barn i fond. Anonymkode: d17e2...9b0 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At sex er like mye for begge kjønn, og at man som kvinne ikke skal finne seg i dårlig sex. Menns seksualitet er ikke sterkere og viktigere enn kvinners seksualitet, selv om den blir fremhevet med største selvfølge der kvinners seksualitet forties mye i vår kultur og vårt språk. Hadde helt unødvendig egentlig bare drittsex de første årene jeg hadde sex, og fant meg i det. Vet mine venninner opplevde det samme, for vi gjorde liksom oppgjøret mot dette sammen. Vokste oss trygge på at dette ikke var greit gjennom diskusjoner oss mellom. Anonymkode: 59e61...8f0 Vil det også er et godt poeng. Man bør snakke om problemene man har. For svært ofte når man tror man har et problem som ikke kan løses og som man skammer seg over så finner man ut at det er en løsning på problemet om man snakker med noen. Man finner også ut at det man trodde man var den eneste som slet med, er noe som svært mange sliter med. Svært mange problemer i livet bunner i at man ikke snakker om dem. Anonymkode: 2d303...78f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil det også er et godt poeng. Man bør snakke om problemene man har. For svært ofte når man tror man har et problem som ikke kan løses og som man skammer seg over så finner man ut at det er en løsning på problemet om man snakker med noen. Man finner også ut at det man trodde man var den eneste som slet med, er noe som svært mange sliter med. Svært mange problemer i livet bunner i at man ikke snakker om dem. Anonymkode: 2d303...78f Ja veldig glad for at jeg har en såpass nær og åpen vennekrets, ellers er det jo fare for at vi ikke hadde kommet til å protestere mot dette hver for oss, i en verden der gutter og menn synes å mene at det var temmelig naturlig at vi skulle ofte oss for dem, og til og med få ubehag til vondt bare de fikk sin tilfredsstillelse. Da vi fikk mot til å stå opp mot slikt og protesterte begynte menn vi var sammen med ofte å tenke klokere også. Gutter og menn har jo samme bedritne utgangspunktet angående å få god forståelse for at sex bestandig skal være deilig for begge parter. Vår kultur er ikke god på dette feltet. Anonymkode: 59e61...8f0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars Jeg skulle ønske jeg generelt ble mer opplyst om verden da jeg vokste opp. Jeg følte jeg ble veldig beskyttet. Fikk aldri vite noe om krig, de unngikk nyhetene da jeg var hjemme/kunne se eller høre, de snakket aldri om alvorlige ting med meg i nærheten, blant annet. Hørte mine foreldre snakke om økonomi flere ganger, og lurte på om vi var fattige. De pyntet på det, sa nei og at de bare prioriterte og noe greier, men nå har jeg for lengst innsett at vi knapt hadde til smør på skiva. Joda, beskytt gjerne barna her og der, men virkeligheten er også viktig. Anonymkode: 1954b...792 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars Nja, jeg har ikke helt funnet ut av det ennå, men ting som hvordan få seg jobb, hva er riktig selvtilit, hvordan sjekke opp en dame uten internett. Hva er en riktig dame for meg å sjekke opp. Når bør en gi opp ting. Hva bør en la gå inn på seg. Bør en yte motstand osv. Det er mangt en kan komme utfor og jeg har nok blitt mindre fordømmende med årene. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars Få kjøpt deg et lite kott av en leilighet o.l sentralt eller i distriktet så fort man har mulighet + gå inn for å øke standarden hvert 2 til 3 hvert år ved å selge/kjøpe ny bolig. Jo tidligere man begynner jo raskere sitter man igjen med nok kapital til å kunne kjøpe seg den store 4 romsen o.l man ønsker seg mm 💪👏 4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #12 Del Skrevet 30. mars at de som stiller høyest krav til andre er gjerne de som suger aller mest selv Anonymkode: 1dc9d...931 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 30. mars #13 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe praktisk? Økonomisk? Et hack, av noe slag? Bring it! Anonymkode: b5441...7d2 At kjærlighet er en ekte ting og at å leve sammen som venner uten ekte kjærlighet ikke er bærekraftig. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #14 Del Skrevet 30. mars At foreldrene våre ikke er våre guder, at det er lov å ta andre valg enn det de ønsker. Anonymkode: f995a...34d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #15 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): At det ikke er så lurt å bruke JIF skurekrem i dusjkabinett og wc. Anonymkode: c4ae2...5c8 Hvorfor ikke? Anonymkode: 1512c...ef0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #16 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 1512c...ef0 Lager riper bl.a i glass. Anonymkode: d3ea4...50a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #17 Del Skrevet 31. mars Snok1 skrev (3 timer siden): At kjærlighet er en ekte ting og at å leve sammen som venner uten ekte kjærlighet ikke er bærekraftig. Jeg har funnet ut det motsatte. Kjærlighet er oppskrytt. Mye viktigere å være gode venner for å få et godt samliv. Anonymkode: 45509...b7b 6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #18 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): At det ikke er så lurt å bruke JIF skurekrem i dusjkabinett og wc. Anonymkode: c4ae2...5c8 WC-rens fungerer derimot perfekt til vask av dusjkabinett. Anonymkode: c83c4...63b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #19 Del Skrevet 31. mars Ikke bli stuck i en jobb i maaange år. Du vil tape enorme summer i lønn på det. Ikke vær snill og grei med alle. Du vil bli utnyttet. Ikke vær en tilbakeholden "grei" tufs. Du vil bli en ensom taper. Ikke reis langt uti der ingen skulle tru at nokon kunne bu for å få relevant jobb etter endte studier. Du kommer til å tape masse både penger og sosialt liv. Ikke bruk masser av penger for å dra til utlandet på sommerferie akkurat som "alle andre gjør". Det er ikke verdt det. ALDRI bruk noen av reiseselskapene som dukker opp når man søker etter flybiletter på finn. Det er ren svindel (og samme eier står bak en hel haug av de). Kjøp direkte fra flyselskapet på hjemmesiden deres. Ikke fall for turistsvindel når du er på ferie uansett hvor desperat du er som ekstremt overpriset solhatt i steikende sol på stranda, eller en ekstremt overpriset taxi i fylla etter byen. Ikke vask ull klær på feil program. Aldri stol blindt på en lege. Undersøk ting selv. Aldri ta til takke med ekstreme ventetider for en undersøkelse i helsevesenet som man får til å begynne med. Skader og sykdommer kan da bli permanente eller mye verre, og hvis man er proaktiv nok klarer man å skaffe en tidligere time. Anonymkode: a49f5...abb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #20 Del Skrevet 31. mars At man ikke kan stole på noen. Bare seg selv. Anonymkode: 81144...232 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå