AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:20 #1 Del Skrevet søndag kl 21:20 Ja, som overskriften sier, hva gjør man i transfer i seks timer? Har før hatt lounge-tilgang, men ikke denne gangen. Så hva er mulig? Gidder ikke shopping eller restaurant. På Changi i Singapore fant jeg en nydelig hage, men hva finnes i Bangkok? Anonymkode: b1470...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet søndag kl 21:23 #2 Del Skrevet søndag kl 21:23 BKK er ikke ikke i nærheten av å være like spennende som flyplassen i Singapore. Litt shopping er mulig, men det er litt kort tid til å dra inn til byen. Mulig noen tilbyr et par timer tilpasset sightseeing, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å stå fast i trafikken. Hadde kjøpt meg inn på en lounge for å slappe av om du ikke har inngang gjennom status eller billett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #3 Del Skrevet i går, 07:25 Den tiden er hverken fugl eller fisk, så punkt én er å bli på flyplassen. Det har ingen hensikt å forlate flyplassen, det blir fullstendig stressopplegg. Da blir det enten å kjøpe seg inn på lounge, f.eks. Air France – KLM SkyLounge, eller finne seg en god stol (det finnes noen OK grupper her og der) og ha det som base i noen timer. Se en film (det er gratis nett som er helt OK) og ellers kjede seg. Selv om Suvarnabhumi er en fin flyplass så er den rimelig kjedelig. Anonymkode: 56bb6...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #4 Del Skrevet i går, 10:20 Jeg hadde ikke forlatt flyplassen med så kort tid. Ikke i Bangkok. Anonymkode: 5a588...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #5 Del Skrevet i går, 13:18 Jeg hadde tatt meg en tur til Nana Plaza. Anonymkode: a350e...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:25 #6 Del Skrevet i går, 14:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tatt meg en tur til Nana Plaza. Anonymkode: a350e...c57 Morsom du... Selv om du sikkert er typen som er lynkjapp i ditt ærend så tror jeg andre ville hatt utfordringer med det – ut over det etiske. Anonymkode: 56bb6...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #7 Del Skrevet i går, 14:32 Du kan kjøpe tilgang til lounge der billig, verdt pengene hvis du ønsker å dusje og slappe av i et rolig område. Anonymkode: c372d...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå