Gå til innhold

Seks timer på BKK flyplass, hva kan vi finne på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier, hva gjør man i transfer i seks timer? Har før hatt lounge-tilgang, men ikke denne gangen. Så hva er mulig? Gidder ikke shopping eller restaurant. På Changi i Singapore fant jeg en nydelig hage, men hva finnes i Bangkok?

Anonymkode: b1470...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BKK er ikke ikke i nærheten av å være like spennende som flyplassen i Singapore. Litt shopping er mulig, men det er litt kort tid til å dra inn til byen. Mulig noen tilbyr et par timer tilpasset sightseeing, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å stå fast i trafikken. Hadde kjøpt meg inn på en lounge for å slappe av om du ikke har inngang gjennom status eller billett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den tiden er hverken fugl eller fisk, så punkt én er å bli på flyplassen. Det har ingen hensikt å forlate flyplassen, det blir fullstendig stressopplegg.

Da blir det enten å kjøpe seg inn på lounge, f.eks. Air France – KLM SkyLounge, eller finne seg en god stol (det finnes noen OK grupper her og der) og ha det som base i noen timer. Se en film (det er gratis nett som er helt OK) og ellers kjede seg.

Selv om Suvarnabhumi er en fin flyplass så er den rimelig kjedelig.

Anonymkode: 56bb6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke forlatt flyplassen med så kort tid. Ikke i Bangkok.

Anonymkode: 5a588...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tatt meg en tur til Nana Plaza. 

Anonymkode: a350e...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde tatt meg en tur til Nana Plaza. 

Anonymkode: a350e...c57

Morsom du... Selv om du sikkert er typen som er lynkjapp i ditt ærend så tror jeg andre ville hatt utfordringer med det – ut over det etiske. 

Anonymkode: 56bb6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan kjøpe tilgang til lounge der billig, verdt pengene hvis du ønsker å dusje og slappe av i et rolig område.

Anonymkode: c372d...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...