Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en innekatt som jeg går tur med i bånd flere ganger om dagen. Men at jeg har innekatt er ikke det diskusjonen handler om please hold stygge kommentarer for dere selv. Han er vant til dette fra han var liten og han blir glad når jeg finner båndet og selen.

Saken er at jeg i dag gikk på gangvegen borti her, og ved et at husene jeg gikk forbi var det en mann som begynte å kjefte på meg. Han sa at katten min hadde bæsjet i hagen hans flere ganger og nå var han så lei at han skulle få katten min avlivet. Nå er det sånn at katten min bæsjer ikke ute, han bruker bare kattedoen inne. Jeg sa dette til mannen og jeg sa også at det er jo flere katter i nabolaget så da er det sikkert en av dem. Han sa at jeg juger og at det er katten min som har gjort det og ikke noen av de andre kattene. Og han skulle gjøre det som sto i hans makt for å få katten min avlivet, og jeg kunne bare våge å gå forbi der igjen. Ja det er en vei som folk går på så jeg har vel rett til å gå der jeg også... Hva gjør jeg nå?  Jeg er litt redd og lurer på om jeg må la den bo hos foreldrene mine en stund. De har sagt at det er greit hvis det skulle bli nødvendig. Han kjenner foreldrene mine godt og har vært der mange ganger så han er veldig trygg på dem. Bør jeg bekymre meg, eller er det antageligvis bare noe han sa for å skremme meg?  Når jeg går tur med katten så styrer han veien. Men prøver han å gå i hagen til noen foreksempel så tar jeg han bort derfra siden han ikke får lov av meg å gå inn i hager og på gårdsplasser. Ble litt nervøs for tenk om han mente det. Desverre ingen trolletråd. Og dere som sier det sikkert er flere sider av saken, jeg kan forsikre dere om at katten min har aldri bæsjet ute.

Anonymkode: 8bd33...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blåser i fyren! Fortsetter han å true deg går du til politiet!

Anonymkode: cd261...f5b

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres gal ut, så ville valgt en annen rute

Anonymkode: 99f22...87f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skal du ikke bry deg om. Fyren har ingen sak, så ta det helt rolig.

Hvis han henvender seg til deg på den truende måten igjen, kan du si at du vil kontakte politiet om han fortsetter. Ikke la deg true av slike mennesker.

Anonymkode: fb90e...222

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ♥️

Anonymkode: 8bd33...b89

AnonymBruker
Skrevet

Politiet vil få seg en god latter om han ringer inn for å kreve avlivning av en innekatt han mener har bæsjet i hagen hans 😅

Ts, mannen er selvfølgelig totalt idiot. Forstår dog at det føles ekkelt. Kommer han bort for å kjefte på deg igjen, ikke diskuter med ham. Forhold deg rolig og si høyt og bestemt at man må være rimelig dum om man tror at en innekatt går ute og gjør fra seg i hagen til folk, og at om han oppsøker deg igjen, så anmelder du han til politiet for trusler. Så går du.

Anonymkode: ca0c3...ea1

• Hjerte 1
Skrevet

han har selvsagt ingen sak. truer han igjen gir du beskjed om anmeldelse.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...