AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Eksen er i et forhold men sender meg gratulasjoner og melding på høytider og i ny og ne legger inn kommentar på mine insta/snap stories. Han har vært i et forhold i over et år. Er ikke det veldig galt ovenfor kjæresten hans? Jeg hadde ikke likt at kjæresten min kontaktet eksen sin flere ganger i løpet av året! Vi har ikke barn sammen heller. Var jeg som slo opp. Er dette normalt at menn gjør? Hvorfor holder dere på sånn? Anonymkode: 87be8...d09 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Hvis du slo opp, og fortsatt har han på sosiale media, så må du regne med det - hvis han ikke er helt ferdig med deg. Hvis du misliker det, kan du jo blokkere ham? Anonymkode: 69f3a...f3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Eksen er i et forhold men sender meg gratulasjoner og melding på høytider og i ny og ne legger inn kommentar på mine insta/snap stories. Han har vært i et forhold i over et år. Er ikke det veldig galt ovenfor kjæresten hans? Jeg hadde ikke likt at kjæresten min kontaktet eksen sin flere ganger i løpet av året! Vi har ikke barn sammen heller. Var jeg som slo opp. Er dette normalt at menn gjør? Hvorfor holder dere på sånn? Anonymkode: 87be8...d09 Enig at dette er merkelig! Min eks kontakter meg også noen ganger i løpet av året. Sist fikk jeg et random bilde av en solnedgang, uten mer forklaring. Vakkert bilde, og tydeligvis ville han dele det øyeblikket med meg. Han er i et nytt forhold, og nå nærmer det seg fire år siden det ble slutt. Jeg er også i et nytt forhold og har det veldig bra, og har ikke svart på de to siste meldingene eksen har skrevet. Jeg tror det er et tegn på at man ikke har gjort seg helt ferdig med bruddet, eller kanskje gått videre litt for fort? Hva ellers kan det være? (Det tror jeg hvertfall er tilfellet med min eks, at det er noe han ikke er ferdig med fordi han gikk veldig raskt videre og kanskje også hadde litt overlapping mellom meg og dennye dama🧐). Eller man vil holde døren på gløtt og for eksen, i tilfelle det skjærer seg nåværende forhold? Men ja, det er merkelig! Og upassende. Jeg hadde ikke likt om min kjæreste gjorde det samme mot en eks. Det er ikke naturlig å fortsette å ha kontakt synes jeg, med mindre man har barn sammen. Har du svart på de siste meldingene han har skrevet? Hva svarer du? Anonymkode: f0ef6...0f1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Ja jeg slo opp, men det var ingen vonde følelser ved bruddet, og slette han osv så jeg ingen grunn til, han har vært der for meg i noen av tøffeste stunder i livet , støttet meg gjennom sorg osv. så vil jo alltid ha en plass i hjertet mitt. Men fra avstand, jeg har ikke behov for å tekste han så lenge jeg ser han er i et forhold. Jeg misliker ikke det, men vil helst at han ikke skal ta kontakt. Tenker mer mtp dama hans , men jeg svarer kort og enkelt tilbake. Ingen spørsmål tilbake osv. Jeg tror han fortsatt er glad i meg som person, eller bryr seg i den grad at han synes det er hyggelig å høre fra seg en sjeldent gang , og ikke har noen vonde intensjoner ovenfor dama. Anonymkode: 87be8...d09
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars Aner ikke jeg altså, men jeg har en ekskone som jeg må holde kontakten med pga barn, men de andre har jeg null kontakt med. Hvis jeg skal anta, så ser han på deg som en venn. Anonymkode: 45b0f...f20
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars Er ikke det vanlig i dag? Synes alle har kontakt selv om forholdet er over. Anonymkode: 82b97...1ad
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen er i et forhold men sender meg gratulasjoner og melding på høytider og i ny og ne legger inn kommentar på mine insta/snap stories. Anonymkode: 87be8...d09 Så hyggelig, fint å se at folk klarer beholde en voksen og normal omgangstone også etter det er slutt. Anonymkode: 4f407...4db 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det vanlig i dag? Synes alle har kontakt selv om forholdet er over. Anonymkode: 82b97...1ad Jeg har ikke inntrykk av at dette er så vanlig for alle, med mindre man har felles barn… er det ikke litt rart å holde kontakt bare for kontaktens skyld? Hva skal man oppnå med det? Anonymkode: f0ef6...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så hyggelig, fint å se at folk klarer beholde en voksen og normal omgangstone også etter det er slutt. Anonymkode: 4f407...4db Vel, i mitt tilfelle handler det om at min eksmann ønsker at vi skal komme sammen igjen. Vi har barn, men trenger ikke ha noe særlig kontakt på grunn av dem, siden de har flyttet ut og studerer. Min eksmann (som jeg skilte meg fra fordi han var utro) er i et nytt forhold, men likevel kommer det meldinger jevnt og trutt. Synes ikke det er greit med tanke på at han har ny dame. Svarer ham ytterst sjelden. Anonymkode: e13b3...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars Jeg har ærlig talt blokkert ekser som fortsatte med å ta kontakt. Har en eks jeg ikke har blokkert, fordi han veldig tydelig ikke er ute etter annet enn vennskap og å liksom se at det går meg vel i livet. Vi var imidlertid allerede ved bruddet 100% enige i at vi aldri burde ha tolket den kontakten vi fikk som annet enn at vi hadde grunnlag for å være fortrolige venner. Vi skulle aldri vært par. Det var bare feil. Ekser ellers har gjerne kommet med slikt som at de savner vårt sexliv og annen fisking etter sex, som jeg på ingen måte har tatt som komplimenter, men som bekreftelse på at det er bra de er ekser. (Fordi de har sendt slikt når de har fått ny dame.) Også tatt slikt som om de tror jeg er et enkelt ligg, fordi vi har hatt sex tidligere, eller at jeg kan la meg sjarmere av slikt. Blokkert ved første slike melding. Anonymkode: 17322...4f2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Enig at dette er merkelig! Min eks kontakter meg også noen ganger i løpet av året. Sist fikk jeg et random bilde av en solnedgang, uten mer forklaring. Vakkert bilde, og tydeligvis ville han dele det øyeblikket med meg. Han er i et nytt forhold, og nå nærmer det seg fire år siden det ble slutt. Jeg er også i et nytt forhold og har det veldig bra, og har ikke svart på de to siste meldingene eksen har skrevet. Jeg tror det er et tegn på at man ikke har gjort seg helt ferdig med bruddet, eller kanskje gått videre litt for fort? Hva ellers kan det være? (Det tror jeg hvertfall er tilfellet med min eks, at det er noe han ikke er ferdig med fordi han gikk veldig raskt videre og kanskje også hadde litt overlapping mellom meg og dennye dama🧐). Eller man vil holde døren på gløtt og for eksen, i tilfelle det skjærer seg nåværende forhold? Men ja, det er merkelig! Og upassende. Jeg hadde ikke likt om min kjæreste gjorde det samme mot en eks. Det er ikke naturlig å fortsette å ha kontakt synes jeg, med mindre man har barn sammen. Har du svart på de siste meldingene han har skrevet? Hva svarer du? Anonymkode: f0ef6...0f1 Fyyy fader ta og vis dama til din ex hans hvordan han er! Grrrrrr Anonymkode: 418a4...9b2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ikke det vanlig i dag? Synes alle har kontakt selv om forholdet er over. Anonymkode: 82b97...1ad ????? Du tuller nå? Anonymkode: 418a4...9b2
Tvist Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars Jeg ser ikke problemet så lenge begge er klare på at det bare er vennskap. Man var jo sammen lenge, og kjenner hverandre godt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eksen er i et forhold men sender meg gratulasjoner og melding på høytider og i ny og ne legger inn kommentar på mine insta/snap stories. Det kan være det er normalt for denne karen. Om det kun er dette og ikke noe annet, betyr det sikkert ikke noe annet enn at eksen er vennlig og ikke ute etter noe. Hvorfor? Spør han om det. Gjør han det overfor de andre eksene sine? Om du ikke liker at han gjør det, blokker han da. Anonymkode: 158e0...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå