AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Vasken på badet er nærmest helt tett. Helte en hel flaske med plumbo gel ned i avløpet for noen dager siden, men det hadde ingen effekt. hva gjør man da? Anonymkode: 42b98...c77
Hensatt Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Åpner vannlåsen. Husk hansker, siden det kan være rester av Plumbo der. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Regner med du har renset vannlåsen? Anonymkode: 1c938...396
Maskinfører Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars For det første skal du ikke bruke Plumbo Fy fy du skal bruke Mudin avløpsåpner da må du åpne Vannlåsen altså en kopp i bunnen av avløpet (Bøtte Først) så renser du koppen 😀
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (5 timer siden): For det første skal du ikke bruke Plumbo Fy fy du skal bruke Mudin avløpsåpner da må du åpne Vannlåsen altså en kopp i bunnen av avløpet (Bøtte Først) så renser du koppen 😀 Hva mener du er forskjellen på flytende Plumbo og flytende Mudin? Jeg vet at Mudin er regnet for å være litt mildere, men man skal fint kunne bruke flytende Plumbo i avløp. Anonymkode: 0c2dc...b4c 2
Maskinfører Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener du er forskjellen på flytende Plumbo og flytende Mudin? Jeg vet at Mudin er regnet for å være litt mildere, men man skal fint kunne bruke flytende Plumbo i avløp. Anonymkode: 0c2dc...b4c Plumbo kan visst nok skade rørene dine derfor er Mudin anbefalt en ser på Rørforettningen her er det bare Mudin de selger Plumbo vil han ikke ha i butikken og prisen er den samme
Eva-Lena Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Plumbo er bannlyst av rørleggere. Mundin er det beste du kan bruke. Jeg heller litt mundin i sluket, lar det virke ca 30 min. Så heller jeg kokende vann og voila er problemet løst. Fikk denne anbefalingen av en rørlegger for flere år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars Støtter Mudin. Han burde blitt president. Så effektiv. Anonymkode: e2f3d...1e0
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Skrevet 31. mars IKKE bruk Plumbo! Rørleggere hater dette produktet. Vi hadde tett sluk og rørleggeren som kom til oss sa at nesten alle jobbene hans var å fjerne gammel Plumbo fra rør. Anonymkode: 90f3b...d2f
AnonymBruker Skrevet 31. mars #10 Skrevet 31. mars Maskinfører skrev (18 timer siden): For det første skal du ikke bruke Plumbo Fy fy du skal bruke Mudin avløpsåpner da må du åpne Vannlåsen altså en kopp i bunnen av avløpet (Bøtte Først) så renser du koppen 😀 Du tenker nok på Plumbo-granulat. Plumbo Gel kan du fint bruke i avløp på samme måte som Mudin. Anonymkode: a77b1...00c
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars Åpne under, såpass må en voksen person greie. Anonymkode: 1f749...36c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå