Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vasken på badet er nærmest helt tett. 
Helte en hel flaske med plumbo gel ned i avløpet for noen dager siden, men det hadde ingen effekt. 
hva gjør man da? 

Anonymkode: 42b98...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpner vannlåsen. Husk hansker, siden det kan være rester av Plumbo der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har renset vannlåsen? 

Anonymkode: 1c938...396

Skrevet

For det første skal du ikke bruke Plumbo Fy fy du skal bruke Mudin avløpsåpner da må du åpne Vannlåsen altså en kopp i bunnen av avløpet (Bøtte Først) så renser du koppen 😀

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (5 timer siden):

For det første skal du ikke bruke Plumbo Fy fy du skal bruke Mudin avløpsåpner da må du åpne Vannlåsen altså en kopp i bunnen av avløpet (Bøtte Først) så renser du koppen 😀

Hva mener du er forskjellen på flytende Plumbo og flytende Mudin?

Jeg vet at Mudin er regnet for å være litt mildere, men man skal fint kunne bruke flytende Plumbo i avløp.

Anonymkode: 0c2dc...b4c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva mener du er forskjellen på flytende Plumbo og flytende Mudin?

Jeg vet at Mudin er regnet for å være litt mildere, men man skal fint kunne bruke flytende Plumbo i avløp.

Anonymkode: 0c2dc...b4c

Plumbo kan visst nok skade rørene dine derfor er Mudin anbefalt en ser på Rørforettningen her er det bare Mudin de selger Plumbo vil han ikke ha i butikken og prisen er den samme 

Skrevet

Plumbo er bannlyst av rørleggere. Mundin er det beste du kan bruke. Jeg heller litt mundin i sluket, lar det virke ca 30 min. Så heller jeg kokende vann og voila er problemet løst.

Fikk denne anbefalingen av en rørlegger for flere år siden.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter Mudin. Han burde blitt president. Så effektiv.

Anonymkode: e2f3d...1e0

AnonymBruker
Skrevet

IKKE bruk Plumbo! Rørleggere hater dette produktet. Vi hadde tett sluk og rørleggeren som kom til oss sa at nesten alle jobbene hans var å fjerne gammel Plumbo fra rør. 

Anonymkode: 90f3b...d2f

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (18 timer siden):

Du tenker nok på Plumbo-granulat. Plumbo Gel kan du fint bruke i avløp på samme måte som Mudin.

Anonymkode: a77b1...00c

AnonymBruker
Skrevet

Åpne under, såpass må en voksen person greie. 

Anonymkode: 1f749...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...